Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Utelias:Niin missä kävit. Laita linkki.
mikä? Mä haluun nähäAlkuperäinen kirjoittaja Perskärpänen:Hyi. Oli pakko ihan itse poistaa tuo jälkimmäinen postaamani kuva. Oli sen verran ällö omaankin niskaan. Ei kun silmään.
Alkuperäinen kirjoittaja Perskärpänen:Meni vähän mauttomaksi, soriMutta nikki velvoittaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Alkuperäinen kirjoittaja Perskärpänen:Meni vähän mauttomaksi, soriMutta nikki velvoittaa
![]()
kannattais harkita nikinvaihdosta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Perskärpänen:Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Alkuperäinen kirjoittaja Perskärpänen:Meni vähän mauttomaksi, soriMutta nikki velvoittaa
![]()
En mää, kun tää kuvaa mua niin hyvin :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Alkuperäinen kirjoittaja Perskärpänen:Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Alkuperäinen kirjoittaja Perskärpänen:Meni vähän mauttomaksi, soriMutta nikki velvoittaa
![]()
niin näköjään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Perskärpänen:Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Alkuperäinen kirjoittaja Perskärpänen:Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Alkuperäinen kirjoittaja Perskärpänen:Meni vähän mauttomaksi, soriMutta nikki velvoittaa
![]()
niin näköjään![]()
Sata triljoonaa kärpästä ei voi olla väärässä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Perskärpänen:![]()
Mun mielestä tuolla toisella puolella kyllä on vihreämpää.