Kävin tänään mielenkiintoisen keskustelun kirpparilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
Tai toimin lähinnä kuuntelijana.

Olin lapseni kanssa katselemassa pöytiä ja lapsi jotain siinä rallatteli. Siihen tuli sitten mies joka totesi että "sinä taidatkin olla musikaalinen lapsi."

Tämän todettuaan, hän alkoi selittämään kuinka heidän lapsensa oli jo mahassa laulanut ja kuinka laulu oli tullut ulos äidin äänellä. Kun lapsi oli sitten syntynyt, ei ääni ollutkaan ollut enää sama vaan ihan toisenlainen.

Sitten mies sanoi että "kuuntele tarkkaan mitä lapsesi puhuu, hän kertoo paljon tarinoita edellisestä elämästä". :o Lisäsi vielä; "tuon ikäiset vielä muistaa mutta kun he menevät tarhaan ja kouluun, eivät he enää muista" .... mennessään totesi että "se on sitä sielunvaellusta se".

Eipä siinä paljon ehtinyt juuta eikä jaata sanoa. :D Ja ihan sellanen keski-ikäinen aikuinen mies josta en ihan het olisi päälle päin uskonut että tulee tuollaista tekstiä suusta. Ei siis pahalla, kyllä tuollainen ihan kiinnostaakin mutten koskaan ole sen kummemmin sielunvaellusjuttuja, tmv. miettinyt, saatika muodostanut mielipidettä niistä jutuista.

No meidän vanhempi tyttö näki enkeleitä pienenä ja vielä isompanakin selitti että hän pienenä leikki aina sellasen tytön kanssa, sanoi nimen ja kaikkea, kysyi että mihin se on hävinnyt?

Kyllä minäkin siinä hieman kuuntelin että mitähän tuo höpäjää mutta ihan mielenkiinnolla kuuntelin mitä hällä oli sydämellään. :D Lapsi éi varmaankaan tajunnut yhtään mitä mies puheli.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No meidän vanhempi tyttö näki enkeleitä pienenä ja vielä isompanakin selitti että hän pienenä leikki aina sellasen tytön kanssa, sanoi nimen ja kaikkea, kysyi että mihin se on hävinnyt?

Kyllä mullakin on ollut pienenä mielikuvituskaveri. Se oli pupu eräästä purkkapussin etiketistä, ja kulutin sen kanssa aikaani autoreissuilla. Leikin kuinka se hyppi talojen katoilta toiselle ja kuusesta toiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kyllä mullakin on ollut pienenä mielikuvituskaveri. Se oli pupu eräästä purkkapussin etiketistä, ja kulutin sen kanssa aikaani autoreissuilla. Leikin kuinka se hyppi talojen katoilta toiselle ja kuusesta toiseen.

Ei se ollut mielikuvituskaveri, ne tuli sitten vasta myöhemmin noin 2,5v. Eikä ole ainoa tapaus meidän neitillä kun on enkelien kanssa ollut tekemisissä, munkin on muutaman kerran peljäyttänyt kunnolla.

Alkuperäinen kirjoittaja Nette:
ehkäpä kyseisellä miehellä oli näkijän/parantajan lahjoja, kuudes aisti ts. korkeammalla henkisyyden tasolla. Kyllä, uskon vahvasti moisiin =)

Huih, tuli ihan kylmän väreet kun teidän vastauksianne lueskelin. Tuollainen on mielenkiintoista mutten koskaan ole perehtynyt tarkemmin.

ehkäpä kyseisellä miehellä oli näkijän/parantajan lahjoja, kuudes aisti ts. korkeammalla henkisyyden tasolla. Kyllä, uskon vahvasti moisiin =)

Samoin mä. Mun sielu on vaeltanut tänne avaruuksien ja vuosituhansien takaa, kaukaiselta Fallos -planeetalta. Osa sielusta jakautuu ja siirtyy eteenpäin sinkkuäitien avulla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap :

Huih, tuli ihan kylmän väreet kun teidän vastauksianne lueskelin. Tuollainen on mielenkiintoista mutten koskaan ole perehtynyt tarkemmin.

Samoin, tuli kyllä kylmät väreet. Itse uskon vahvasti uudelleensyntymiseen.

Minun jutteluistani on vieläkin tallella pari c-kasettia.. Enoni niitä joskus mankallaan nauhotteli kun oli hänestä niin outoja juttuja. Puhelin siis n.2v ikäisenä paikoista ja ihmisistä mistä minun ei olisi pitänyt mitään tietää. Heikkoja on nuo nauhat jo, mutta paljon olin puhunut isomummosta (joka kuoli viikko ennen syntymääni) ja hänen talostaan, tavaroista ja mummon Santeri-kissasta. :)

Kukapa tosiaan tietää.. :)

Mun viisivuotias tyttö kertoi ystävälleni että oli matkustanut lentokoneelle kun tuli joskus pienenä Kiinasta Suomeen. Oli kuulemma kiinalainen pieni poika ja syntynyt toisen äidin mahasta. Tässä elämässä ei ole ollut lentokoneessa eikä muutenkaan matkustellut...

olen myös kuullut juttuja, että lapset muistaisi edellisestä elämästään asioita, ja myös että lapsilla olisi helpommin yhteys "henkimaailmaan" kuin aikuisilla. täälläkin oli kerran pitkä ketju yliluonnollisita kokemuksista, jossa oli useampi tällainen juttu. esim. poika jutteli päivittäin kuolleen pappansa kanssa.

Uskon myös tuohon et lapset on paljon herkempiä vaistoomaan henkimaailman asioita ja muistamaan edellisestä elämästä. Itse olen vakuuttunut siitä että olen edellisessä elämässä kuollut hukkumalla.

Alkuperäinen kirjoittaja 4 paaperoa:
Mun viisivuotias tyttö kertoi ystävälleni että oli matkustanut lentokoneelle kun tuli joskus pienenä Kiinasta Suomeen. Oli kuulemma kiinalainen pieni poika ja syntynyt toisen äidin mahasta. Tässä elämässä ei ole ollut lentokoneessa eikä muutenkaan matkustellut...

Ehkä kuullut telkkarista tms jonkun adoptiokertomuksen.