Kävin sitten nettideittiä tapaamassa. Mitä te ajattelisitte jos...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Eli tapasin deittipalstalla mukavan miehen. Juteltiin kolmisen viikkoa ennen tapaamista ja mies vaikutti todella kiinnostavalta. Tänään tavattiin.

Miehen profiilissa luki, että ruumiinrakenne on urheilullinen ja pituus 176-180cm kategoriassa. No mies oli ruumiinrakenteeltaan hyvin normaali, hieman mahakas. Pituutta ehkä 173cm. En olisi myöskään tunnistanut miestä kuvista. Mies on nyt 42v ja kuvissa ainakin 6 vuotta nuorempi. Lisäksi koulutus oli laitettu hiukan yläkanttiin.

Mies oli mukava livenä. Jutut olivat mielenkiintoisia. Hänen ulkonäkö oli joka tapauksessa ihan ok mulle.

Mutta mua vaan kaivelee tuo kun aluksi antoi vähän vääränlaisen kuvan itsestään. .

Mitä te ajattelisitte?

Mulle tulee mieleen, että mitä muuta mies mahtaa valehdella... (Olen myös tavannut näitä "sankareita", jotka huijaavat iän, pituuden, painon, siviilisäädyn.)

Tietenkään oma kuvasi ei ollut otettu yläviistosta kaulaa kurkottaen, suuta muikistellen ja tissejä käsivarsilla törröttäen? :whistle: Ei ollut meikkä naamassa tai kampaajalla käytynä? :whistle::whistle:Vaatteita ei ollut valikoitu yhtään arjesta poiketen? :whistle::whistle::whistle:

Tässä mitään ilmoituksia ole tullut tehtyä. :censored:

mulla tuli mieleen että se on metsästellyt jo ainakin 6 vuotta netissä naisia, sama kuva aina vaan, kun minkä laittoi silloin 6 v sitten. Ettei haluakaan suhdetta, kun haluaa vaan kerran seksiä ja thats it.

Jokainen voinee antaa parhaan mahdollisen kuvan itsestään kuitenkaan suoranaisesti vääristelemällä faktaa. Olen törmännyt samanlaiseen tapaukseen. Minulta meni maku ja luottamusta ei syntynyt. Toisaalta, jos ulkonäkö ja jutut menivät nappiin, niin voisi kai sitä tavata uudemman kerran ja vaikka nostaa kissan pöydälle. Kysyä, mitä hän itse asian tiimoilta ajattelee.

Ymmärrän kyllä pointin - tärkeintä on että mies on kelvollinen näyttelyesine naistuttaville. Siksi tarvitaan ulkonäköä - urheilullisuus, pituus, nuorekkuus ja hyvän kuuloinen koulutus (=hyvätuloisuus). Muulla ei ole niin väliä.

Järkyttävää, että 176-senttiseksi ilmoittautunut mies oli silmämääräisesti arvioiden 173-senttinen! Virhe on prosentuaalisesti yhtä suuri kuin jos silmämääräisesti 57-kiloinen nainen olisi profiilissaan väittänyt olevansa 56 kilon painoinen. Tuollaiseen petokseen ei nainen voisi syyllistyä!

Tässä urheilullinen nainen (olympiavalmennettava) treenaa.

holly-mangold.jpg

Miehen profiilissa luki, että ruumiinrakenne on urheilullinen ja pituus 176-180cm kategoriassa. No mies oli ruumiinrakenteeltaan hyvin normaali, hieman mahakas. Pituutta ehkä 173cm. En olisi myöskään tunnistanut miestä kuvista. Mies on nyt 42v ja kuvissa ainakin 6 vuotta nuorempi. Lisäksi koulutus oli laitettu hiukan yläkanttiin.

Aika hyvä olet silmämääräisesti arvioimaan ihmisten pituutta ja ikää. Melko harva tuohon suoritukseen pystyy.

Aika epätoivoiselta kuulostaa, jos on valehdellut koulutuksesta ja muista asioista. En ymmärrä, mitä ihmiset kuvittelevat saavuttavansa valehtelemalla deitti-ilmoituksissa. Totuus selviää ekoilla treffeillä, ja saa vain valehtelijan leiman otsaansa.

Vaikea kuvitella, että mua olisi ekoihin treffeihin mennessä kiinnostanut miehen koulutus tai pituus, eli niille nyt ihan sama (en varmaan edes pyörisi sivustolla, jossa tuollaiset asiat ilmoitetaan profiilissa heti), mutta jopa vaatteiden läpi havaittava vatsakkuus olisi liikaa. :D

Koulutus ja pituus ei siis haittaisi yhtään, mutta vatsakas 42-vuotias olisi kyllä auttamatta ehdoton ei.

Jostainhan tuollainen valehtelu kertoo.

Mielestäni valehtelijaa enemmän siitä, että ilmeisesti tommosilla palstoilla on tarpeen valehdella, jos mielii päästä treffeille näyttämään, että on oikeasti ihan mukava ihminen?
Miksihän näin on?

Jostainhan tuollainen valehtelu kertoo.

Mielestäni valehtelijaa enemmän siitä, että ilmeisesti tommosilla palstoilla on tarpeen valehdella, jos mielii päästä treffeille näyttämään, että on oikeasti ihan mukava ihminen?
Miksihän näin on?

Deittimarkkinat ovat nykyään todella sairaat. Pitää laittaa jollain tavalla jalkaa oven väliin. En tiedä onko se valehtelua vai mahdollisuus edes päästä tutustumaan johonkin.

Minä kysyisin deitiltä, miksi hän on valehdellut, ja jos siihen ei ole mitään hyvää syytä, en tapaisi kyseistä deittiä toiste. Minä en valehtele ilmoituksessani, joten en hyväksy valeita myöskään muilta.

Vaikea kuvitella, että mua olisi ekoihin treffeihin mennessä kiinnostanut miehen koulutus tai pituus, eli niille nyt ihan sama (en varmaan edes pyörisi sivustolla, jossa tuollaiset asiat ilmoitetaan profiilissa heti), mutta jopa vaatteiden läpi havaittava vatsakkuus olisi liikaa. :D

Koulutus ja pituus ei siis haittaisi yhtään, mutta vatsakas 42-vuotias olisi kyllä auttamatta ehdoton ei.
Kaikilla normaaleilla nelikymppisillä vatsa on kupera eikä kovera. ihan vinkkinä, jos nuori neiti ei tätä ymmärrä. niin miehillä kuin naisilla.
mikä vika edes on vatsassa, sellanen kai sullakin on. mutta sulla ilmeisesti niin´kovera että selkä on kupera.

Yhteistyössä