Kävin sitten itkemässä miehen kalakaverin oven takana...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foortti harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Foortti harmaana

Vieras
Mies siis oli pilkkimässä.
Sen kaveri lähti sieltä aiemmin pois, kun siltä on jalka murtunut.

Aiemmin soitin miehelle sinne ja jäkätin, kun se otti uudemman ja puhtaamman auton sinne, millä mä luulin meneväni tätin 60v juhliin.
Siitähän se tykkäs, meinas että tippuu puhelin avantoon.

No sitte kotiavain jäi sisään ja kun tultiin juhlista soitin miehelle, että onko missä saakka, haenko porukoilta tai anopilta vara-avainta, että päästään sisälle.

Niin se ei vastaa... =/

Mä ajattelin tietty, että on tippun jäihin.

Soitin sata kertaa ja kun tiesin että "Matti" on kotona yritin soittaa sillekin.
No sekään ei vastaa.

Avaimenhakureissulla sitte päätin samalla ajaa "Matin" luo, kun mies ei vaan vastaa, laitoin tekstariakin, että meen sinne.

No, kun "Matti", noin 60v setä avaa oven, mä käyn itkee.
Siis tosi noloo. Yritin siinä siis nikotellen kysyä, että missä rannalla se mies on ja kerätä itteeni.
Matti vaan, että "kunnossa se on".

Sitte lähdin ajaa sinne rannalle, noin 20km päähän, niin mies soittaa!!!

Oli ottan puhelimen äänettömäks kun ei jaksa mun jäkätyspuheluita ja jos se tippuu avantoon sitte...

Voi elämä.

miehesi on kunnossa. Jokainen meistä olisi ollut huolissaan rakkaastaan! Nyt miehelle anteeksipyyntö jäkätyksestä..samalla kerrot miehellesi että olit oikeasti huolissasi ja että ei laittaisi puhelinta äänettömälle jos ei ole suurta ja oikeata tarvetta. Tässä minun vinkkelöiset. :)

:laugh: Anteeks, mut mä nään tän niin elävästi silmieni edessä... Mielikuvitus taas valloillaan. Eiköhän meillä kaikilla oo joskus ollu vähän vastaavia tilanteita.

Alkuperäinen kirjoittaja mama:
:laugh: Anteeks, mut mä nään tän niin elävästi silmieni edessä... Mielikuvitus taas valloillaan. Eiköhän meillä kaikilla oo joskus ollu vähän vastaavia tilanteita.

Joo.

Mut onneks mä en nää tuota miehen "Matti" kaveria oikeestaan ikinä =D

Piti sillekin esitellä, et kuka mä oon.

Mä voin kuvitella itteni ihan samaan tilanteeseen!! :) Oisin ollu ihan paniikissa ja juossu vaikka minkä "Matin" luo nolamaan (siis ei varmasti muut näe sitä niin nolona, miltä se jälkeenpäin itestä tuntuu). Mulla ainaki sumenee järki jos huoletun jostain oikeen kunnolla. En voi sille mitään ja se on itellekin ihan kauheeta. Mulla valahtaa koko kroppa ihan oudoks, jos pelästyn ja panikoin. :(
Se on niin kamee tunne. Mä ihmettelen ja kadehdin niitä, jotka tossaki tilantees ois vaan ihan cooleja ja aattelis et kyllä se mies sieltä tulee..

Mulla tulee kamala olo ja pelästys pelkästä ambulanssin tai paloauton näkemisestä hälytysajossa.. Jep, oon heikko..

Minä olisin kanssa tehnyt noin. Olen kamalan hysteerinen. En tajua siskoani joka kerran soitti, että "Moi me ei nyt päästä tuleen, ku mieheni vietiin sairaalaan ambulanssilla". Ääni kuulosti siltä, että olis voinut todeta meille tuli vieraita.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä olisin kanssa tehnyt noin. Olen kamalan hysteerinen. En tajua siskoani joka kerran soitti, että "Moi me ei nyt päästä tuleen, ku mieheni vietiin sairaalaan ambulanssilla". Ääni kuulosti siltä, että olis voinut todeta meille tuli vieraita.

Mä en oo hysteerinen, mutta noi jäät jotenkin ahdistaa nyt keväällä.

Ja en KUUNA KULLAN VALKEANA olis kuvitellu, että käyn siellä oven takana itkee, vaikka huolestunu olenkin.

Hei, mussa asuu siis ihan ihminen, heh heh ;)

Yhteistyössä