F
Foortti harmaana
Vieras
Mies siis oli pilkkimässä.
Sen kaveri lähti sieltä aiemmin pois, kun siltä on jalka murtunut.
Aiemmin soitin miehelle sinne ja jäkätin, kun se otti uudemman ja puhtaamman auton sinne, millä mä luulin meneväni tätin 60v juhliin.
Siitähän se tykkäs, meinas että tippuu puhelin avantoon.
No sitte kotiavain jäi sisään ja kun tultiin juhlista soitin miehelle, että onko missä saakka, haenko porukoilta tai anopilta vara-avainta, että päästään sisälle.
Niin se ei vastaa... =/
Mä ajattelin tietty, että on tippun jäihin.
Soitin sata kertaa ja kun tiesin että "Matti" on kotona yritin soittaa sillekin.
No sekään ei vastaa.
Avaimenhakureissulla sitte päätin samalla ajaa "Matin" luo, kun mies ei vaan vastaa, laitoin tekstariakin, että meen sinne.
No, kun "Matti", noin 60v setä avaa oven, mä käyn itkee.
Siis tosi noloo. Yritin siinä siis nikotellen kysyä, että missä rannalla se mies on ja kerätä itteeni.
Matti vaan, että "kunnossa se on".
Sitte lähdin ajaa sinne rannalle, noin 20km päähän, niin mies soittaa!!!
Oli ottan puhelimen äänettömäks kun ei jaksa mun jäkätyspuheluita ja jos se tippuu avantoon sitte...
Voi elämä.
Sen kaveri lähti sieltä aiemmin pois, kun siltä on jalka murtunut.
Aiemmin soitin miehelle sinne ja jäkätin, kun se otti uudemman ja puhtaamman auton sinne, millä mä luulin meneväni tätin 60v juhliin.
Siitähän se tykkäs, meinas että tippuu puhelin avantoon.
No sitte kotiavain jäi sisään ja kun tultiin juhlista soitin miehelle, että onko missä saakka, haenko porukoilta tai anopilta vara-avainta, että päästään sisälle.
Niin se ei vastaa... =/
Mä ajattelin tietty, että on tippun jäihin.
Soitin sata kertaa ja kun tiesin että "Matti" on kotona yritin soittaa sillekin.
No sekään ei vastaa.
Avaimenhakureissulla sitte päätin samalla ajaa "Matin" luo, kun mies ei vaan vastaa, laitoin tekstariakin, että meen sinne.
No, kun "Matti", noin 60v setä avaa oven, mä käyn itkee.
Siis tosi noloo. Yritin siinä siis nikotellen kysyä, että missä rannalla se mies on ja kerätä itteeni.
Matti vaan, että "kunnossa se on".
Sitte lähdin ajaa sinne rannalle, noin 20km päähän, niin mies soittaa!!!
Oli ottan puhelimen äänettömäks kun ei jaksa mun jäkätyspuheluita ja jos se tippuu avantoon sitte...
Voi elämä.