Oon kääräissy matot syksyllä rullalle, ja pannu mun sängyn alle säilöön.. Sitä, kuinka dildo on maton sisään joutunut, ei mitään käsitystä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja storm:Minä en edes viitsisi kertoa omista dildoepisoideistani mutta niillä on tapana ilmestyä milloin mistäkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja storm:Minä en edes viitsisi kertoa omista dildoepisoideistani mutta niillä on tapana ilmestyä milloin mistäkin![]()
Mulla ne on aina ennemmin pysyneet siellä missä pitääkin, tää oli aikamoinen ylläri. Onneksi ei ollu tippunu pihaan, vein samalla nimittäin roskat.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Onneksi ei ollu tippunu pihaan, vein samalla nimittäin roskat.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mut sehän olis ollu somaa, dildo pudonnut mattorullasta, ottanut asfaltista kimmokkeen ja alkanut suristen kiemurrella ja pomppia sun perässäs tietä pitkin =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kahlan:HehAika mukava sattumus...Itellä ne on tiukasti kaapin perällä piilossa, enkä sellasia oo kyllä aikoihin tarvinnukkaan =)