Kävin rintsikkaliikkeessä ja pyysin katsomaan sopivan kokoiset rintaliivit, koko nousi kolmella koolla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen käyttänyt aina b kupin rintsikoita ja myyjä sanoi, että dd on minun kokoni. Olin ihan hämmästynyt. Minullahan on pienet rinnat. Ensimmäinen kerta, kun olen rintsikoistani ylpeä. Kannatti todellakin käydä sielä liikkeessä!

[QUOTE="vieras";24459417]Olen käyttänyt aina b kupin rintsikoita ja myyjä sanoi, että dd on minun kokoni. Olin ihan hämmästynyt. Minullahan on pienet rinnat. Ensimmäinen kerta, kun olen rintsikoistani ylpeä. Kannatti todellakin käydä sielä liikkeessä![/QUOTE]

Taisi ympärysmittakin kerralla pienentyä melko lailla. :)

Mulla vastaavanlainen kokemus. Muistan kun nauroimme siskoni kanssa siskollemme, kun hän oli ostanut 'liian isot' rintsikat. Kävin sitten hyvikseni changessa ja pyysin myös apua liivien valintaa. No minulla c:stä d:en suureni koko. Suosittelen kyllä kaikkien käymää tuollaisissa erikoisliikkeissä.

[QUOTE="vieras";24459482]Etkö ollut itse koskaan kotona mitannut omaa rintojen alla olevaa ympärysmittaa?[/QUOTE]

En. En edes tiennyt mitä se luku sen kirjaimen perässä tarkoittaa. Nyt sekin selkesi.
Huomaa, että kotonani rintsikat olivat tietynlainen tabu. Niistä ei puhuttu ja jouduin yksin käydä ostamassa ensirintsikat. Piilottelin aina niitä ja pesin ne itse. Nolotti puhua kavereiden kanssa rintaliiveistä. Nyt rohkasin mieleni ja kävin sitten kunnon liikkeessä ja sainki nyt hyvän palkkion.

Mittaako ne myyjät siellä teidän ympärysmittoja ihan mittanauhan kera pukukopissa, vai miten homma toimii? Koko yläosa paljaaksi vai? Vai antaako ne teille mittanauhan, että otatte itse mitat pukukopissa?

Itse kokeilin eri kokoisia rintsikoita ja myyjä sitten sanoi, että kokeillaan isompaa kuppikokoa ja pienempää ympärysmittaa. Ei se ainakaan minulla mittanauhan kanssa mitannu.

[QUOTE="Vieras";24459555]Mittaako ne myyjät siellä teidän ympärysmittoja ihan mittanauhan kera pukukopissa, vai miten homma toimii? Koko yläosa paljaaksi vai? Vai antaako ne teille mittanauhan, että otatte itse mitat pukukopissa?[/QUOTE]

Mulle valittiin rintsikat jotka vois sopia (arvioi silmämääräisesti vaatteet päällä), itse sit sain sovittaa ja miettiä onko sopivat ... En ostanut mitään, jatkossakin ostan rintsikat omin avuin ellen löydä hyvää liikettä jossa autetaan, Change ei sellainen ollut.

Yhteistyössä