Possupiikin tuikkas (aika söpö sh setä
), alkuun kirveli ja koski mut ei nyt enää, ainoastaan jos jotai painavampaa nostelee niin pikkusta kipua lihaksessa kyllä on.
Saa sit nähä tuleeko yöllä kipeemmäks kun niin tykkään vasemmal kylel nukkuu, tai tuleeko mitää muuta sivuoiretta.
Kyllä oli muutekseen jonossa äkäsen tuntuisia ihmisiä!
Minä jonotin tunnin, ne minun jälkeeni tulleet kiukkuset tuli reilusti myöhemmin ja kokoajan vaan valittivat ja räyhäsvät kui hidasta on ja kun mikään ei toimi ym.ym.
Jokaine vuorollaan oli siin huonees 1-2 minuttia. Ja heti uutta sisään kun edellinen tuli pois. Kerran oli vajaan kymmenen minutin paussi kun hoitsu juos hakee lisää rokotetta.
Minust tuo meni oikee hyvi ja sujuvasti!
Vieläkö joskus muistais uusia sen jäykkäkouristuspiikin
ei viimesest oo kuin 16 vuotta :ashamed:
Saa sit nähä tuleeko yöllä kipeemmäks kun niin tykkään vasemmal kylel nukkuu, tai tuleeko mitää muuta sivuoiretta.
Kyllä oli muutekseen jonossa äkäsen tuntuisia ihmisiä!
Minä jonotin tunnin, ne minun jälkeeni tulleet kiukkuset tuli reilusti myöhemmin ja kokoajan vaan valittivat ja räyhäsvät kui hidasta on ja kun mikään ei toimi ym.ym.
Jokaine vuorollaan oli siin huonees 1-2 minuttia. Ja heti uutta sisään kun edellinen tuli pois. Kerran oli vajaan kymmenen minutin paussi kun hoitsu juos hakee lisää rokotetta.
Minust tuo meni oikee hyvi ja sujuvasti!
Vieläkö joskus muistais uusia sen jäykkäkouristuspiikin