Kävin lukemassa Tuksun naamakirja seinää...

Katherine Wheel

Aktiivinen jäsen
27.01.2005
17 604
0
36
Ja voi luoja mikä myötähäpeä! Ei, ei Tuksun takia, vaan sille kommentoineiden ihmisten... Miten aikuiset ihmiset voikin olla niin ilkeitä, miksi ne kuvittelee että niillä on joku oikeus käydä vittuilemassa Tukiaiselle. Okei, onhan se aika nolo mimmi, mutta silti. Kyllä mulle jo äiti opetti, ettei tolleen puhuta ihmisille.

Minä en ymmärrä Tuksua, mutta vielävähemmän ymmärrän hänelle ilkeileviä ihmisiä.

Mottoni elämässä (siis yksi niistä) on: "Joka itsensä ylentää siten, että toisen alentaa, on loppujen lopuksi itse ihan kaikkein noloin..."

Alkuperäinen kirjoittaja Miten sen teet?:
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Alkuperäinen kirjoittaja eee:
ootko sa sen kaveri sit vai miks se on sun fb kamu?

En oo sen kaveri enkä myöskään fb-kamu.

No mä en ainakaan pääse sen seinää lukemaan koska en ole fb-kamukaan.

Aijaa. Mä pääsen. Johtuisko siitä että meillä näyttäis olevan kaksi yhteistä kaveria. En tiiä.

Ja voi luoja mikä myötähäpeä! Ei, ei Tuksun takia, vaan sille kommentoineiden ihmisten... Miten aikuiset ihmiset voikin olla niin ilkeitä, miksi ne kuvittelee että niillä on joku oikeus käydä vittuilemassa Tukiaiselle. Okei, onhan se aika nolo mimmi, mutta silti. Kyllä mulle jo äiti opetti, ettei tolleen puhuta ihmisille.

No hyvä jos sä olet parempi ihminen?

Mut joo, en halua edes lukea niitä herjauksia, sairasta. Ei kukaan terve, tasapainoinen kirjoittele noin aivan vieraalle ihmiselle.

Alkuperäinen kirjoittaja JonnaÄiti:

Mut joo, en halua edes lukea niitä herjauksia, sairasta. Ei kukaan terve, tasapainoinen kirjoittele noin aivan vieraalle ihmiselle.

Ei, en todellakaan ole parempi ihminen :D

Mä oon miettinyt ihan samaa, et miten ihmiset oikeesti voi kirjotella noin ilkeesti ja suoraan. Sen mä ymmärrän et täällä harmaana voi nyt heittää ihan mitä tahansa ilkeetä, mut et feississä ihan oikeilla nimillä ja kasvokuvillaan todella törkeitä kommentteja Tuksulle.

Toki Tuksukin vois tehdä salaisemman fb-profiilistaan että ihan jokainen ei pääsis sinne kirjottamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja JonnaÄiti:

Ei, en todellakaan ole parempi ihminen :D

En minäkään =)

Alkuperäinen kirjoittaja +:
Alkuperäinen kirjoittaja Miten sen teet?:
Alkuperäinen kirjoittaja eee:
ootko sa sen kaveri sit vai miks se on sun fb kamu?

En oo sen kaveri enkä myöskään fb-kamu.

No mä en ainakaan pääse sen seinää lukemaan koska en ole fb-kamukaan.

yhteisen kaverin kautta, jos on yhteinen joku tuttu niin sit pääsee..

OK mut miks... ? Ihmettelen miks kukaan haluu niit lukee paitsi just nauraakseen ja ivatakseen tuksua ja hekumoidakseen siellä ku toiset kiusii.. jne

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Tuksen seinän voi lukea kuka tahansa... ainakin mulla onnistui, vaikka ei yhteisiä kavereita ole. Yksityisyysasetukset pielessä?:D

No tuskin MUN omat yksityisyysasetukset nyt siihen vaikuttaa miten MUIDEN seinät näkyy tai on näkymättä.

No ihan sama, ei mulle se Tuksun seinä niin tärkee ole :)

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Mun mielestä hän ei ole nolo vaan henkisesti sairas.

Siksikin mua riepoo ihmiset, jotka sille naljailee ja kirjoittaa siitä rumasti.

No joo, terve se ei kyllä ole.

No haloo! Tervekkö tää henkilö on josta Tuksu on tullut tunnetuksi?