Kävin Lidlissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Enkä näe tarvetta mennä sinne enää uudestaan.

Niin usein täällä on taisteluketjuja siitä, mikä kauppa on paras ja kyllä se vaan edelleen on todettava että mikä sopii yhdelle, ei sovi toiselle. Lidlissä ei ollut sen halvempaa kuin muissakaan kaupoissa, joita olen tottunut käyttämään.

Makarooni siellä oli kyllä halvempaa, mutta vastaavasti akhvista sai maksaa siellä enempi. Samalla tavalla oli monen muunkin tuotteen kohdalla, eli joku tuote oli siellä muutaman sentin edukkaampi, kun joku toinen oli sen samat pari senttiä kalliimpi.

Ehkä josakin päin suomea Lidlin hinnat ovat selvästi edullisemmat, mutta ainakaan omassa ostoskorissani Lidl ei tule edullisemmaksi.

Ugh, olen puhunut :D

Jos et vaan osaa numeroita tai sitten et osaa laske yhteen tai sitten en tiedä mitä sä syöt. Mä syön lihaa, kasviksia, munia, rahkaa,hedelmiä,juustoa,leikkeleitä.Tulee havemmaksi lidlissä,ihan reilusti.Kuussa säästö 3hengen perheessä 150e.Mieti sitä.

[QUOTE="vieras";24868120]Todellakin halvemmaksi, kasvikset, lihat juustot ihan kaikki on suurinpiirtein selkeesti halvempaa[/QUOTE]

No miksi mä sitten maksoin S-marketissa naudan 400g jauhelihasta saman summan, kuin mitä maksoin Lidlissä sika-naudasta?

Tai miksi mä ylipäänsäkään kuluttaisin täällä aikaani jauhamalla paskaa?

Jos mä sanon, että siellä ei ollut halvempaa niin sitten siellä ei olut. Tai siis, kuten jo sanoin, osa tuotteista oli, mutta osa ei.

SILTI nyt vänkätään, miten siellä on liha, juusto, kasvikset yms. yms. halvempia. Kun ei ole, niin ei ole. KAIKKI ei suinkaan ole siellä selkeesti halvempaa (tai edes vähemmän selkeesti) joka puolella suomea. MIKSI se on niin vaikea hyväksyä?

Kyllä mä edelleen uskon, että jonkun ostoskori saattaa tulla halvemmaksi. Mutta mun ei.

[QUOTE="nii";24868081]Jos et vaan osaa numeroita tai sitten et osaa laske yhteen tai sitten en tiedä mitä sä syöt. Mä syön lihaa, kasviksia, munia, rahkaa,hedelmiä,juustoa,leikkeleitä.Tulee havemmaksi lidlissä,ihan reilusti.Kuussa säästö 3hengen perheessä 150e.Mieti sitä.[/QUOTE]

Samaa syön minä ja selvästi halvempaa on käydä Lidlissä. Jos liha on kallista niin käyn sitten Euromarketissa myös. Mutta Cittariin en mene, siellä velotetaan varmaan laskussa lattian kulutuksestakin. Cittarista viikon ruuat 120€, Lidl(+Euro) 80€.

No miksi mä sitten maksoin S-marketissa naudan 400g jauhelihasta saman summan, kuin mitä maksoin Lidlissä sika-naudasta?

Jos mä sanon, että siellä ei ollut halvempaa niin sitten siellä ei olut. Tai siis, kuten jo sanoin, osa tuotteista oli, mutta osa ei.

SILTI nyt vänkätään, miten siellä on liha, juusto, kasvikset yms. yms. halvempia. Kun ei ole, niin ei ole. KAIKKI ei suinkaan ole siellä selkeesti halvempaa (tai edes vähemmän selkeesti) joka puolella suomea. MIKSI se on niin vaikea hyväksyä?

Kyllä mä edelleen uskon, että jonkun ostoskori saattaa tulla halvemmaksi. Mutta mun ei.

Yleensä menen Lidliin niin, etten ole ruokia päättänyt, ostan sen mukaan ruokatarpeet, mitkä lihat irtoaa halvimmalla, jos jauheliha on kallista käyn Eurossa. Viimeksi kun kävin Lidl:ssä, oli naudan jauheliha jotakuinkin 2,5€purkki. Nyt näyttää olevan sikanauta 1,99€.

siis hetkinen... kyllä munki kokemus lidlistä on, että siellä on halvempaa. nimenomaan tuotteet, joita perheessämme runsaasti kulutetaan eli maito, juusto, munat, juusto, jugurtit.

miksi tehdä aloitus keskustelupalstalle, jos oma kanta on se, että siellä ei ollut halvempaa, kun minä nyt niin sanon ja sillä selvä. ei kai se nyt vie keskustelua mihinkään.

Mä haen Lidlistä siivousliinoja (niitä kertakäyttöisiä sitruunanhajuisia) ja salami- ja kasvispakastepizzoja, muuta kovin ihmeellistä tai halpaa siellä ei ookaan.

Koska sulla ei ole elämää?

Vertaat yhtä tuotetta kaikkiin Lidlin tuotteisiin? Siinäpä on pohjaa sun tuotetutkimukselle jo runsaasti. Jatka samaan malliin...not!

Riippuu varmasti siitä mitä on ostamassa, et onko kori miten halpa. Mulla tuntuu nykyään olevan se ongelma etten löydä mitään kun ne meni ja järjesteli hyllyt uusiksi :kieh: mutta silti käyn lidlissä kun olen koukussa siihen pähkinä suklaaseen ja kuorintavoiteeseen :ashamed: :p

Itse käyn harvoin lidlissä ja kun menen ostan vain niitä tuotteita, joiden tiedän olevan halvempaa. Minäkin luulen, että jos joka viikko tekisin sielä viikko-ostokset, ei se sen halvemmaksi tulisi.

Mullakin on ne muutamat tuotteet mitä ostan Lidlistä ja sitten tarjousten mukaan. Tänään ostin Atrian kevyt jauhelihaa 1,99€/400g. Suomalainen maito 68 snt/l (läheinen K-kauppa 80 snt, S-market muistaakseni vielä enemmän). Banaanit oli tarjouksessa 1,29/kg. Muut olivatkin sitten sellaisia mitä ei saa K tai S kaupasta. kahvi ei ole erityisen halpaa, mutta näyttäkää missä kunnon kahvi on nykyään halpaa... Jotain Euroshopperia saa kyllä mutta sitä ei juo erkkikään.

kahvi ei ole erityisen halpaa, mutta näyttäkää missä kunnon kahvi on nykyään halpaa... Jotain Euroshopperia saa kyllä mutta sitä ei juo erkkikään.

banaanit cittaris tarjouksessa 89 centtiä kilolta. Lidlis yleensä no. 1,29 ja cittaris normaalisti 1,50 ja viikonloppuisin tai ruuhka aikaan 1,90.

Lidlin kahvit ja monet muut tuotteet ovat testivoittajia, joten eivät ole edes huonoja, euroshopperin tuotteet ei sovi yksikään ihmisravinnoksi, sama koskee useimpia raimbow tuotteita. Raimbow salaatti, 17 lisäainetta!! ja maku on kammottava

Yhteistyössä