H
hmm
Vieras
Itse ostin vaunut vauvan menettäneeltä. Pariskunta kertoi ihan suoraan tilanteesta. Musta tuntuu että puhuminen helpotti niitä. Ihan asiallisesti kertoivat.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja en tajuu:miks myydä ne? kai sitä voi niitä vauvoja tehdä lisääkin.
Alkuperäinen kirjoittaja en tajuu:miks myydä ne? kai sitä voi niitä vauvoja tehdä lisääkin.
Alkuperäinen kirjoittaja sh:Alkuperäinen kirjoittaja en tajuu:miks myydä ne? kai sitä voi niitä vauvoja tehdä lisääkin.
Koska niihin vaateisiin on liittynyt niin paljon odotusta. Muistuttaa aina tapahtuneesta. Mä ymmärrän hyvin, et niistä haluaa eroon.
Alkuperäinen kirjoittaja g:Mutta haloo. Saatattehan te ostaa kirpparilta kuolleen lapsen vaatteita
Alkuperäinen kirjoittaja sh:Alkuperäinen kirjoittaja en tajuu:miks myydä ne? kai sitä voi niitä vauvoja tehdä lisääkin.
Koska niihin vaateisiin on liittynyt niin paljon odotusta. Muistuttaa aina tapahtuneesta. Mä ymmärrän hyvin, et niistä haluaa eroon.