U
utelias
Vieras
Kirjat ovat siis Jane Austenin Ylpeys ja ennakkoluulo sekä Emma ja Charlotte Bronten Kotiopettajattaren romaani. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja emma:öööö.... 3 kirjaa? mikä se kolmas olikaan.... Ja onko sillä väliä miten ne määrittelee. klassikoja kyllä ja lukemisen arvoisia.
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Ihania kirjoja ovat kaikki, klassikoita. Austen arvosti hömppää itsekin. Toisaalta, miksi aina naisen kirjoittama on hömppää ja miehen kirjoittamana sama on tosi syvällistä? Siinä eräs syy, miksi aiemmin monet naiset julkaisivat tekstejään miehekkäällä nimellä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mitäs muita kirjoja suosittelisitte tällaiselle romantikolle?Haluaisin lukea vaihteeksi muutakin kuin hömppää.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mitäs muita kirjoja suosittelisitte tällaiselle romantikolle?Haluaisin lukea vaihteeksi muutakin kuin hömppää.
Oletko lukenut Tuulen viemää? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Minun pitäisi varmaan lopultakin lukea tuo Ylpeys ja ennakkoluulo.
Kotiopettajattaren romaanin olen lukenut. En miellä sitä hömpäksi,klassikoksi kutsuisin.
Minussa se ei ehkä saanut ihan kamalan suurta tartuntapintaa.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Minun pitäisi varmaan lopultakin lukea tuo Ylpeys ja ennakkoluulo.
Kotiopettajattaren romaanin olen lukenut. En miellä sitä hömpäksi,klassikoksi kutsuisin.
Minussa se ei ehkä saanut ihan kamalan suurta tartuntapintaa.
Austeneista Y&E on kyllä minusta paras, humoristisin, toinen suosikkini on Emma, se on todella ironinenkin
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mitäs muita kirjoja suosittelisitte tällaiselle romantikolle?Haluaisin lukea vaihteeksi muutakin kuin hömppää.
Oletko lukenut Tuulen viemää? =)
En, voisin lainata sen seuraavaksiMuita?
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:täytyy lisätä ne lukemattomien lukemattomien luettavaksi aiottujen listalle.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Tuulen viemän jatko-osa Scarlett, kirjailija on eri.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Ajatus Tuulen viemän -jatko-osista on aika outo. Olen hiukan skeptinen...mutta ei sitä tiedä, voivathan ne olla hyviäkin.
Mun korvissa ne vaan assosioituu johonkin Salkkari- kirjoihin.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Ajatus Tuulen viemän -jatko-osista on aika outo. Olen hiukan skeptinen...mutta ei sitä tiedä, voivathan ne olla hyviäkin.
Minä olen lukenut monta Y&E:n sequelia, erilaista jatko-osaa, ihan kuriositeetin vuoksi, se on oikeastaan kai iso bisnes se jatko-osien sorvaaminen, jotkut ovat olleet ihan ok kirjallisuutta, osa ihan potaskaa. Mutta muutamia ihan hauskoja lukukokemuksia =) Mutta tuo Tuulen viemän jatko, se on melkein pyhäinhäväistystä*liioittelee vähän*
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Ajatus Tuulen viemän -jatko-osista on aika outo. Olen hiukan skeptinen...mutta ei sitä tiedä, voivathan ne olla hyviäkin.
Minä olen lukenut monta Y&E:n sequelia, erilaista jatko-osaa, ihan kuriositeetin vuoksi, se on oikeastaan kai iso bisnes se jatko-osien sorvaaminen, jotkut ovat olleet ihan ok kirjallisuutta, osa ihan potaskaa. Mutta muutamia ihan hauskoja lukukokemuksia =) Mutta tuo Tuulen viemän jatko, se on melkein pyhäinhäväistystä*liioittelee vähän*