Kävin kaupassa wifebeater päälläni

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja simoneB
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

simoneB

Vieras
En pidä sanasta voimaantuminen, mutta tänään minulla taisi olla sellainen hetki. Minun piti käydä lähikaupassa kulman takana (n. 200 metrin päässä kotoa). Olin laittamassa eteisessä kevyttä neuletta päälleni, sillä en koskaan kulje ulkona käsivarret paljaana. Jostakin syystä kuitenkin jätin sen pukematta päälleni ja kävin hoitamassa kauppa-asiat pelkässä wifebeaterissa.

Tiedän, ettei tämä ole kovinkaan monelle iso juttu, mutta minulle on. Olen viimeksi kulkenut käsivarret paljaana ulkona ehkä kymmenen vanhana. Sen jälkeen olen kamppaillut syömishäiriöiden, vääristyneen kehonkuvan ja alhaisen itsetunnon kanssa. Olen parhaillaan normaalipainon yläkantissa, en siis mikään mallimittainen ja käsivarret pidän aina piilossa. Tänään kuitenkin katsoin peilistä, että "ei paha" ja "paljastin" käsivarteni lähikaupan kassatädeille :)

Ei mulla muuta, hyvää juhannusta kaikille!
 
Se on tietynlainen toppi mut mun mielestä sitä nimeä käytetään vaan miesten paidoista? Siitä syystä kysyinkin et ootsä mies vai nainen? Teksti hyvin ämmämäistä. Muistutat tosin yhtä tuttua miestä...
 
tumblr_ls20kvXfuY1qhmykao1_500.png
 
Jaa, vai akanpieksäjä-paita.
 
No kylläpä mammat tarttui lillukanvarsiin, pääasiahan on että uskalsit tehdä jotain mitä olet arkaillut! Ihan sama oletko mies vai nainen, oliko se verkkopaita vai ei jne. Tiedän tuon tunteen :)
 

Yhteistyössä