Kävin huvikseni Cosmopolitanin foorumilla ja hämmästyin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen ajatellut että lehti on suunnattu jollekin 22-30-vuotiaille, mutta keskustelupalstalla näytti suurin osa olevan noin 16-17-vuotiaita. Onko aikuisille naisille olemassa mitään kevyesti eroottista, mutta aikuismaisempaa lehteä/nettisivustoa?

No cosmopolitan on kyllä minusta tosi teinilehti. Itsekin luin sitä vain 16-19-vuotiaana. Nyt ei voisi vähempää kiinnostaa. Mutta vaihtoehtolehteä en osaa kyllä sanoa, tulee vain mieleen regina.

Cosmo on ollut vissiin ainoa naistenlehti joka pyörii pinnallisten erotiikkakuvioiden ympärillä. Jotain kiinnostavaa siinä on, mutta ei huvita teinijutut enää, ikääkin kohta 30. Miehille vaan on tissilehtiä vaikka kuinka. missäs naisille suunnattu erotiikka?

Joo kyllä mä luin tuota cosmoa 16-20v välillä, mutten sen koommin :D Aina niissä ne samat tyhmät jutut...

Olen 24v ja tiedän mitä on muoti, meikkaaminen, sisustaminen ja seksi. Kaikki jutut aika Helsinki-painotteisia millon minkäkin yksiön sisustusta design-tyyliin ;D Tolla lehdellä vaan ei ole mitään annettavaa tämän ikäiselle "maalaiselle".

Alkuperäinen kirjoittaja kittis:
No cosmopolitan on kyllä minusta tosi teinilehti. Itsekin luin sitä vain 16-19-vuotiaana. Nyt ei voisi vähempää kiinnostaa. Mutta vaihtoehtolehteä en osaa kyllä sanoa, tulee vain mieleen regina.

samaas mieltä. lehti on tarkoitettu oikeastaan sinkuille tai todella meneville nuorille pareille.

Niin mietin tuossa muutama tunti sitten että mitä naisilta puuttuu ja mainitsin että ei ole sellaista edes hieman eroottissävytteistä lehteä aikuisille.
Reginaa luin teini-iässä, ja nytkin sellaisen ostin, vain eroottisten novellien tähden ;) Mutta jutut on siinäkin niin sinkuille ja teineille tarkoitettua "Miten saat miehen rakastumaan sinuun". Joskus aiempina vuosina on ilmestynyt Reginan kesäyön unelmat tms. joka on ollut noin 20 tarinan pieni kirjanen täynnä eroottisia kertomuksia. Nyt sitä ei näkynyt lehtihyllyissä olevan.
Kiva kuulla että eroottista naistenlehteä kaipaa joku muukin!

Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:
Alkuperäinen kirjoittaja kittis:

Cosmogirl on teineille.

Sitä lukee sitten vissiin 12-vuotiaat :/

millon viimeksi cosmo on ollut kevyesti eroottinen..Ite tilasin sitä 15 vuotiaasta 19-vuotiaaksi ja sitten lopetin.Tilasin kaksplussan! :D No ei,saman tyylistä lehteä itse kaipailisin mutta enemmän suunnattuna lähes kolmekymppiselle.

Yhteistyössä