Kävi sitte seuraavanlaista viikonloppuna...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli harrastettiin hiukkasen kimppaa, minä, mies ja mun hyvä ystäväni. Ei siinä mitään, ollaan ennenkin harrastettu, ei tän naisen kanssa, mut kumminkin. Ja jo aamulla olin hiukan ihmeissäni kun makoilimme sängyssä ja mies halasi kyllä molempia, mutta tv:n ollessa niin päin että tää toinen nainen oli lähempänä, mies kääntyi tän naisen selkää vasten ja piti hänen rinnastaan kiinni ja eipä se kalukaan varmasti kovin kaukana ollut naisesta, koska olimme alastomia. Minua ei siis tässä vaiheessa mies huomioinut lainkaan, koska olin hänen selkänsä takana, paitsi kun itse irrotin hänestä ja käännyin poispäin. No ei sekään nyt niin paha, mutta illalla nainen vielä tuli meillä käymään, ja mies katsoi tätä toista koko ajan, ja hymyili kuin mikäkin. Naisen lähdettyä kysyin mieheltä suoraan että taisit sitten ihastua, niin suu sanoi ettei ole ihastunut, mutta silmänsä eivät valehtele. Hänellä kostuu aina silmät jos koittaa valehdella, ja muutenkin ilmeestä jo hiukan huomaa. Onpas meinaan aika paska olo, monikaan nainen ei nimittäin varmaankaan tällaiseen touhuun lähtisi edes mukaan, ja mitä minä saan palkkioksi, sen että mieheni on nyt ihastunut toiseen :S Tietysti hän nyt minua rakastaa, ja kyllä mies sanoikin ettei tosiaan aio minua jättää tän toisen takia ( tää nainen on aika jakavaa sorttia noin niinkuin muutenkin ) Mutta siltikin tietty kamala olo. Ja ei tarvi sanoa että mitäs suostuit moiseen, koska meillä on molemmilla aika vapautunut tää seksuaalisuus, mutta tosiaan niin kauan kuin se jää pelkkään seksiin. Tunteet on jo aivan eri asia. Mitä mun pitäis tehdä, otanko asian esille tän ystäväni kanssa vai mitä? Hän kuitenkin odottaa että teemme saman joskus toistekkin, mutta näissä olosuhteissa en ole suostumassa enää.. Ja ellen asiasta hänelle mainitse, saattaa hän hiukan ihmetellä jos vaan sanon ei.

Tää on nyt niiiiin kaukana omasta maailmastani että en osaa sanoa oikein mitään. Siis jossain fantasiatasolla voisin tuollaista ajatella, mutta että irl. En ikinä osaa irrottaa seksiä ja tunteita. Ehkä parempi niin.

Sitä saa mitä tilaa.... niin se vaan on.... kun sanotaan että seksi on vain seksii niin se on maailman suurin vale valitettavasti..... mitä läheisemmästä ihmisestä on kyse niin sen helpompi on antaa asioitten karata käsistä..... Puhu nyt ihmeessä miehellesi ja kerro mitä tunnet ...

Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:
Sitä saa mitä tilaa.... niin se vaan on.... kun sanotaan että seksi on vain seksii niin se on maailman suurin vale valitettavasti..... mitä läheisemmästä ihmisestä on kyse niin sen helpompi on antaa asioitten karata käsistä..... Puhu nyt ihmeessä miehellesi ja kerro mitä tunnet ...

Peesi!

Noi on sellasii juttui ettei kenenkään kantsis lähtee mukaan, mä en usko että sellasen ihmisen kanssa hyppää sänkyyn jota kohtaan ei mitään tunne... Pelkkää seksiä ei mun maailmassani ole olemassakaan. en suostuis moiseen ikinä.

Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:
kappalejako! (ei meinaa tuollasta pötköä jaksaa lukea..)

ja keskustele kaverin ja miehen kanssa..

Joo sehän olikin nyt tosi olennaista tässä.
..urpoh!!!

Ja ap:lle.
Seksi nyt mun mielestä yleensäkin vaatii niitä "tunteita". Siis että tietyn riskin sitä ottaa jo lähtiessään tollaseen leikkiin.
Nyt sulla ei auta muu, kuin katsoa kuinka käy.
Te olitte kaikki suostuvaisia tohon, ja sen seuraukset yhdessä kannatte.

Oikeassa ovat kaikki kommentteineen. Ryhmäjutuissa AINA joku tulee mustasukkaiseksi. Lopettakaa moiset pelleilyt ennenkuin satutatte itseänne pahemmin. Traumat voi kestää vuosia. Ja tottakai kieltäydyt ottamasta sitä naista enää mukaan; sanot vaan ettei nappaa enää.

Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:
Mitä tästä opimme.
(vai opitko nyt yhtään mitään?)

No joo o, vaikee sanoa mitä opin, koska edellisen kanssa jonka kans ollaan harrastettu kyseistä toimintaa, ei ollut mitään "ongelmaa". Mies oli aivan normaali itsensä senkin jälkeen tätä naista kohtaan..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mitä tästä opimme.

No joo o, vaikee sanoa mitä opin, koska edellisen kanssa jonka kans ollaan harrastettu kyseistä toimintaa, ei ollut mitään "ongelmaa". Mies oli aivan normaali itsensä senkin jälkeen tätä naista kohtaan..

Ehkä sun tämä hetkinen miehesi onkin toista luokkaa ja se seksi vaikuttaakin enemmän kuin vain pelkkänä "panona".

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi Pitkätossu:
No, höh ..... miks alat tollaseen kimppailuun, jos oot mustasukkainen?

Olen mustasukkainen, jos huomaan että mieheni on ihastunut toiseen naiseen, en siitä että harrastaa seksiä toisen kanssa mun valvovien silmieni alla. Voinhan puhaltaa pelin poikki samantien jos itse haluan. Mutta tota ihastumista en hyväksy, enkä pysty muuttamaan.

Olen mustasukkainen, jos huomaan että mieheni on ihastunut toiseen naiseen, en siitä että harrastaa seksiä toisen kanssa mun valvovien silmieni alla. Voinhan puhaltaa pelin poikki samantien jos itse haluan. Mutta tota ihastumista en hyväksy, enkä pysty muuttamaan.

Mutta eipä mieskään sille mitään mahda. Omille tunteilleen on vaikeaa mahtaa mitään, varsinkin jos puoliso antaa vielä oikeuden viedä sitä eteenpäin niinkin herkällä asialla kuin sukupuoliyhteydellä.

Alkuperäinen kirjoittaja hipsankeikkaa:
Mitä tästä opimme.

Ehkä sun tämä hetkinen miehesi onkin toista luokkaa ja se seksi vaikuttaakin enemmän kuin vain pelkkänä "panona".

Kirjoitin vissiin hiukan väärin; takroitin että edellisen naisen, jonka kanssa harrastimme, ei tullut mitään ongelmaa jälkikäteenkään.

Mitä tästä opimme.

Kirjoitin vissiin hiukan väärin; takroitin että edellisen naisen, jonka kanssa harrastimme, ei tullut mitään ongelmaa jälkikäteenkään.

Aijaa ok. No mutta joidenkin kohtaan kemiat vaan pelaa ja joidenkin ei. Tämän naisen kanssa näköjään pelaa ja miehesi luultavammin on lääpällään naiseen.

Mutta eipä mieskään sille mitään mahda. Omille tunteilleen on vaikeaa mahtaa mitään, varsinkin jos puoliso antaa vielä oikeuden viedä sitä eteenpäin niinkin herkällä asialla kuin sukupuoliyhteydellä.

En usko että mies oli aiemmin ihastunut ystävääni, enkä nyt tiedä mikä sen sitten seksissä laukaisi.. ehkä sitten ystäväni oli niin seksikäs tms. en osaa sanoa kyllä. Ja tosiaan kun meillä ei ole koskaan ennen ollut mitään ongelmia tän asian kanssa.

Mitä tästä opimme.

Aijaa ok. No mutta joidenkin kohtaan kemiat vaan pelaa ja joidenkin ei. Tämän naisen kanssa näköjään pelaa ja miehesi luultavammin on lääpällään naiseen.

Näinhän siinä taisi valitettavasti käydä.. Nyt en vain tiedä miten edetä asiassa, pitääkö asia ottaa puheeksi tosiaan ystävänikin kanssa vai ei? Miehelleni olen todellakin sanonut suuni puhtaaksi siitä, miten paljon tämä asia minua loukkaa, ja miten tyhmä olinkaan kun suostuin tähän. Ja se että moni nainen ei edes suostuisi tällaiseen, ja kun minä suostun niin saankin vain paskaa niskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Vesilisko:
Oikeassa ovat kaikki kommentteineen. Ryhmäjutuissa AINA joku tulee mustasukkaiseksi. Lopettakaa moiset pelleilyt ennenkuin satutatte itseänne pahemmin. Traumat voi kestää vuosia. Ja tottakai kieltäydyt ottamasta sitä naista enää mukaan; sanot vaan ettei nappaa enää.

Niin, joku tulee varmasti pahoille mielin, mutta meillä ei ole tällaista ennen käynyt. Aivan ekan kerran jälkeen minä ja tämä edellinen "hoitomme", olimme aika hämillämme ja olihan siinä jotain tunnemylläkkääkin, mutta se meni ohi ja olemme tosiaan harrastaneet suunnilleen 10 kertaa hänen kanssaan, ja ei mitään ongelmia ole ilmennyt. Eli sen seksin kestän, ja siitä kiksejäkin saan kun näen mieheni toisen kanssa touhissa, mutta seksiin sen pitää jäädäkkin.
Juu, en voi ottaa enää riskiä tän toisen ystäväni kanssa. Halusin vain, että miehenikin saa nauttia kimpasta, koska on myös aina siitä haaveillut, mutta liika on liikaa.

Ja se että moni nainen ei edes suostuisi tällaiseen, ja kun minä suostun niin saankin vain paskaa niskaan.

eli suostuitko kuitenkin vähän vastentahtoisesti tohon juttuun? kumpi teillä on kiinnostuneempi kimpasta, sinä vai mies?

Alkuperäinen kirjoittaja Milla:
Kysy mieheltäsi että voitaisiinko välillä ottaa toinen mies mukaan kimppaan. Noin niin kun tasapuolisuuden nimissä.

Olen sitä ehdottanutkin, mutta kummallista kyllä, hän ei ole varma, pystyisikö hän siihen, enkä kyllä tosiasiassa tiedä itsekkään pystyisinkö. Tuntuu epäreilulta miehen puolelta, mutta olen itsekkin epävarma pystymisestäni.

mä en oo henk. koht. koskaan ymmärtäny näitä kimppajuttuja, ei oo kyl mun juttuni, mut mun yks tosi hyvä ystävä harrastaa tätä toimintaa aika useinkin..on siis sinkku en kerta kaikkiaan tajua mut onneks mun ei kaikkee tarvikkaan :xmas:
En osaa sanoa tähän mitään muuta ku et ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön..

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Ja se että moni nainen ei edes suostuisi tällaiseen, ja kun minä suostun niin saankin vain paskaa niskaan.

eli suostuitko kuitenkin vähän vastentahtoisesti tohon juttuun? kumpi teillä on kiinnostuneempi kimpasta, sinä vai mies?

En suostunut vastentahtoisesti, tarkoitin lähinnä sitä, mikä on yleinen mielipide naisilla tähän asiaan. Kyllä minä tätä alunperin ehdotin, olimme kyllä jutelleet asiasta ennen, että molempia hiukan asia kiihottaisi. Mies ei varmaan olisi ikinä osannut kuvitellakkaan, että kuitenkin joskus tämän toteuttaisin.

Yhteistyössä