V
vieras
Vieras
Eli harrastettiin hiukkasen kimppaa, minä, mies ja mun hyvä ystäväni. Ei siinä mitään, ollaan ennenkin harrastettu, ei tän naisen kanssa, mut kumminkin. Ja jo aamulla olin hiukan ihmeissäni kun makoilimme sängyssä ja mies halasi kyllä molempia, mutta tv:n ollessa niin päin että tää toinen nainen oli lähempänä, mies kääntyi tän naisen selkää vasten ja piti hänen rinnastaan kiinni ja eipä se kalukaan varmasti kovin kaukana ollut naisesta, koska olimme alastomia. Minua ei siis tässä vaiheessa mies huomioinut lainkaan, koska olin hänen selkänsä takana, paitsi kun itse irrotin hänestä ja käännyin poispäin. No ei sekään nyt niin paha, mutta illalla nainen vielä tuli meillä käymään, ja mies katsoi tätä toista koko ajan, ja hymyili kuin mikäkin. Naisen lähdettyä kysyin mieheltä suoraan että taisit sitten ihastua, niin suu sanoi ettei ole ihastunut, mutta silmänsä eivät valehtele. Hänellä kostuu aina silmät jos koittaa valehdella, ja muutenkin ilmeestä jo hiukan huomaa. Onpas meinaan aika paska olo, monikaan nainen ei nimittäin varmaankaan tällaiseen touhuun lähtisi edes mukaan, ja mitä minä saan palkkioksi, sen että mieheni on nyt ihastunut toiseen :S Tietysti hän nyt minua rakastaa, ja kyllä mies sanoikin ettei tosiaan aio minua jättää tän toisen takia ( tää nainen on aika jakavaa sorttia noin niinkuin muutenkin ) Mutta siltikin tietty kamala olo. Ja ei tarvi sanoa että mitäs suostuit moiseen, koska meillä on molemmilla aika vapautunut tää seksuaalisuus, mutta tosiaan niin kauan kuin se jää pelkkään seksiin. Tunteet on jo aivan eri asia. Mitä mun pitäis tehdä, otanko asian esille tän ystäväni kanssa vai mitä? Hän kuitenkin odottaa että teemme saman joskus toistekkin, mutta näissä olosuhteissa en ole suostumassa enää.. Ja ellen asiasta hänelle mainitse, saattaa hän hiukan ihmetellä jos vaan sanon ei.