kävi ovella vieraita =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piita-75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

piita-75

Aktiivinen jäsen
30.05.2008
1 578
0
36
:laugh: voi illu kun mää repesin :laugh: Ovikello soi ja mä sitten normitapaan avasin oven ja kävelin jo itse olkkariin päin (kun meillä ei yleensä käy kun naapuri...) Jäin ihmettelemään kun mitään ei kuulunut ja palasin takaisin, ovella seisoikin täti Vartiotorni-lehden kanssa! Hän sitten rupesi ääneen tavaamaan mun paidassa olevaa tekstiä "paha musta enkeli, ottaa kenet haluaa, eikä muita enkeleitä ole olemassakaan"

Mä vaan hymyilin siinä kun täti tärisevin käsin nosti sitä lehteä ylös ja kehui miten mielenkiintoista asiaa siinä olisi luettavana :laugh: Mä vaan ystävällisesti tokaisin, että "ei me satanistit lueta tuollaisia lehtiä, kiitos vaan ja hei" Ovea kiinni laittaessa kuului vaan pieni ääni "no hei vaan sitten..."

mä repesin niin täysin kun sain oven kiinni, miten sattuikin olemaan just tämä paita päällä just tänään... oli tädin ilme hyvä... :laugh: :laugh: :laugh:

joo, mun elämä on vissiin tylsää kun saan naurut tällaisesta, mutta olipa edes hetki hauskaa :D

• Tykkää
Reactions: tike
meillä ei ole käynyt vielä ketään näistä, siis jotka lukemista tarjoaa, vaikka ollaan asuttu tässä jo pari vuotta. yleensä he tulevat melkein heti kun on muuttanut. Nyt taitaa joku rampata jatkuvasti täällä "pelastamassa" mun sieluani tai jotain muuta mukavaa :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:
Alkuperäinen kirjoittaja tuota:
Ootko sitten satanisti?

olen...

Käytkö kaatamassa hautakiviä?

et taida erottaa satanistia ja saatananpalvojaa :p

Mulla ei ole mitään asiaa hautausmaalle, en näe mitään syytä miksi kaataa hautakiviä... ei nekää mua kaatele. Mä elän omaa elämääni ja annan muiden elää omaansa, kaikki saavat uskoa mihin haluavat, en mä ketään tuomitse tai kiusaa sen perusteella, minkä uskonnon tai esim. poliittisen suuntauksen alaisena he elävät.

:D

Ootko sitten satanisti?

olen...

Mulla ei ole mitään asiaa hautausmaalle, en näe mitään syytä miksi kaataa hautakiviä... ei nekää mua kaatele. Mä elän omaa elämääni ja annan muiden elää omaansa, kaikki saavat uskoa mihin haluavat, en mä ketään tuomitse tai kiusaa sen perusteella, minkä uskonnon tai esim. poliittisen suuntauksen alaisena he elävät.

Eli uskot saatanaan? Ja siihen että se on se jokin joka on hengellisen maailman `pomo´? Vai miten?

Ootko sitten satanisti?

olen...

Eli uskot saatanaan? Ja siihen että se on se jokin joka on hengellisen maailman `pomo´? Vai miten?

eii... mulla ei ole mitään "pomoa" missään. Mä uskon itseeni, luontoon, siihen mitä näen, mä uskon ihmisiin ja siihen että jokainen on vastuussa itsestään ja sanomisistaan ja tekemisistään. Mulle ei mikään ole "herran tahto" enkä tee mitään sen takia että jossain kirjassa tms. niin käsketään. Mä olen vastuussa omasta elämästäni, jos teen virheitä tai mokailen, voin ottaa oppia tai olla ottamatta.

Tää koko "suuntaus" on niiiin oudosti nimetty, sitä on monissa kirjoituksissa ihmetelty kautta vuosien. Joo, kyllä mä luen kaikenlaista vaikken katsokaan olevani pakotettu toimimaan niiden kirjoitusten sanomalla tavalla. Esim.kuoleman koen niin, että mä sulaudun takaisin luontoon, madot saa sapuskaa ja linnut niistä madoista jne. Elämän kiertokulku jatkuu...

Ehkä tärkein "oppi" on se, että elämä on tässä ja nyt, elä ja nauti siitä nyt kun siihen on mahdollisuus. Mulla ei ole mitään taivaspaikkaa tai helvettiä jota odottaa/pelätä. Haluan antaa kaikkeni tässä ja nyt, niin kauan kuin se "todistetusti" on mahdollista.

Saitkohan selvää... vaikea selittää näin äkkiä...

• Tykkää
Reactions: Pinki
Ootko sitten satanisti?

olen...

eii... mulla ei ole mitään "pomoa" missään. Mä uskon itseeni, luontoon, siihen mitä näen, mä uskon ihmisiin ja siihen että jokainen on vastuussa itsestään ja sanomisistaan ja tekemisistään. Mulle ei mikään ole "herran tahto" enkä tee mitään sen takia että jossain kirjassa tms. niin käsketään. Mä olen vastuussa omasta elämästäni, jos teen virheitä tai mokailen, voin ottaa oppia tai olla ottamatta.

Tää koko "suuntaus" on niiiin oudosti nimetty, sitä on monissa kirjoituksissa ihmetelty kautta vuosien. Joo, kyllä mä luen kaikenlaista vaikken katsokaan olevani pakotettu toimimaan niiden kirjoitusten sanomalla tavalla. Esim.kuoleman koen niin, että mä sulaudun takaisin luontoon, madot saa sapuskaa ja linnut niistä madoista jne. Elämän kiertokulku jatkuu...

Ehkä tärkein "oppi" on se, että elämä on tässä ja nyt, elä ja nauti siitä nyt kun siihen on mahdollisuus. Mulla ei ole mitään taivaspaikkaa tai helvettiä jota odottaa/pelätä. Haluan antaa kaikkeni tässä ja nyt, niin kauan kuin se "todistetusti" on mahdollista.

Saitkohan selvää... vaikea selittää näin äkkiä...

Sieltä tuli asiallinen vastaus kysymykseeni.

Yhteistyössä