Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:
Alkuperäinen kirjoittaja tuota:
olen...
Käytkö kaatamassa hautakiviä?
et taida erottaa satanistia ja saatananpalvojaa
Mulla ei ole mitään asiaa hautausmaalle, en näe mitään syytä miksi kaataa hautakiviä... ei nekää mua kaatele. Mä elän omaa elämääni ja annan muiden elää omaansa, kaikki saavat uskoa mihin haluavat, en mä ketään tuomitse tai kiusaa sen perusteella, minkä uskonnon tai esim. poliittisen suuntauksen alaisena he elävät.
Eli uskot saatanaan? Ja siihen että se on se jokin joka on hengellisen maailman `pomo´? Vai miten?
eii... mulla ei ole mitään "pomoa" missään. Mä uskon itseeni, luontoon, siihen mitä näen, mä uskon ihmisiin ja siihen että jokainen on vastuussa itsestään ja sanomisistaan ja tekemisistään. Mulle ei mikään ole "herran tahto" enkä tee mitään sen takia että jossain kirjassa tms. niin käsketään. Mä olen vastuussa omasta elämästäni, jos teen virheitä tai mokailen, voin ottaa oppia tai olla ottamatta.
Tää koko "suuntaus" on niiiin oudosti nimetty, sitä on monissa kirjoituksissa ihmetelty kautta vuosien. Joo, kyllä mä luen kaikenlaista vaikken katsokaan olevani pakotettu toimimaan niiden kirjoitusten sanomalla tavalla. Esim.kuoleman koen niin, että mä sulaudun takaisin luontoon, madot saa sapuskaa ja linnut niistä madoista jne. Elämän kiertokulku jatkuu...
Ehkä tärkein "oppi" on se, että elämä on tässä ja nyt, elä ja nauti siitä nyt kun siihen on mahdollisuus. Mulla ei ole mitään taivaspaikkaa tai helvettiä jota odottaa/pelätä. Haluan antaa kaikkeni tässä ja nyt, niin kauan kuin se "todistetusti" on mahdollista.
Saitkohan selvää... vaikea selittää näin äkkiä...