Kaveruus/ystävyys miesten kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Harmi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja määä;28280504:
Joo ei aina yritä. Mutta onko sillä väliä, jos tunteita on kuitenkin?
Jos sun miehesi olisikin todella rakastunut ystäväänsä, mutta ei vain uskalla yrittää ilmaista tunteitaan. Tai ei saa niille vastakaikua. Tuntee että voi puhua kaikesta vain ystävänsä kanssa. Purkaa riitojanne hänelle, ja ystävä tarjoaa olkapäätä (puolueellisesti, kuten ystävät yleensäkin)?
Tulella leikkiessä usein palaa näpit.

Ei tommonen kuulu ystävyyteen.

Sen mä kyllä tiedostan, että jokainen vapailla markkinoilla oleva miespuolinen kaveri harrastaisi kanssani seksiä, jos tilaisuus tulisi.
Ja jotkut varatutkin.
Mutta ei sekään kaveruutta häiritse.

Joo, niinhän se tossa videollakin oli. Joka eukko oli varma, että kyllä se kaverimieskin panis jos sais, mikäli oikein katoin.
Mä myönnän että mulla kännissä vois mennä itsekontrolli. Surku sille miespuolisen ystävän luottavaiselle eukolle sitten.

Parisuhteessa olevien kannattaa tehdä vast. sukupuolta olevista kavereista myös puolison kavereita, niin jännitteitä ei synny. Meillä ei kumpikaan kaveeraa ilman että myös toinen tuntee kaverit.

Samaa mieltä. Mahdollisimman avoin meininki onvaan hyvä. Ja onhan se mukavempaakin että on yhteisiä kavereita. Oikeastaan se on outoa, jos vaikka naisella on joku mieskaveri, joka ei ole sen naisen miehen kaveri myös. Siinä herää kysymys, että miksi ei voi tutustua ja olla myös sen miehen kaveri.

Alkuperäinen kirjoittaja määä;28280771:
Sä et ikinä voi tietää mitä se miehesi, (tuossa esimerkkitapauksessa) tai se ystävyyden toinen osapuoli oikeasti ajattelee.

Voiko missään muussakaan asiassa tietää mitä joku ajattelee, ellei vaan luota siihen mitä toinen sanoo? Voitko sä tietää mitä sun miehes ajattelee vaikka kadulla kulkevasta 12 vuotiaasta tytöstä? Tollasia voi keksiä loputtomiin.

Hyvä ystävä ei yritä lähentyä seksuaalisessa mielessä.

Voiko missään muussakaan asiassa tietää mitä joku ajattelee, ellei vaan luota siihen mitä toinen sanoo? Voitko sä tietää mitä sun miehes ajattelee vaikka kadulla kulkevasta 12 vuotiaasta tytöstä? Tollasia voi keksiä loputtomiin.

Hyvä ystävä ei yritä lähentyä seksuaalisessa mielessä.
No sitten ne ovat varmaan huonoja ystäviä, joista aikojen saatossa on tullutkin pari ;)

Hmm... Ennen olisin sanonut että nainen ja mies voivat olla puhtaasti pelkkiä kavereita. Viime aikaisten kokemusten valossa voin sanoa että luotettavalla tasolla voin olla ystävä vain miesten kanssa joiden puolisotkin ovat ystäviäni.

[QUOTE="vieras";28280848]Eipä riitä että on kummankin kaveri vaan puolison pitää aina olla läsnä kun kaverit tapaavat.[/QUOTE]

Eikö ole luonnollista että molemmat haluavat olla paikalla jos kaveri tulee kylään?

Alkuperäinen kirjoittaja määä;28280861:
Tai sitten ovat olleet, mutta ovatkin heränneet siihen että mitä ihmettä sitä omassa puolisossa onkaan aikanaan nähnyt, kun tämän toinen ihminenhän on kanssani niin samalla aaltopituudella.

No minun mielestäni hyvä ystävä ei ilmaise kiinnostustaan jos toinen on jo varattu.

No minun mielestäni hyvä ystävä ei ilmaise kiinnostustaan jos toinen on jo varattu.
Niin, vasta kun toinenkin tajuaa sen, ja eroaa. Sitten mennään yhteen, ja sen jälkeen ei se edeltävä ystävyys ole ollutkaan "oikeaa ystävyyttä", koska oikea ystävähän ei rakastu ystäväänsä.
Huoh, no ihan sama. Väitän että isolle osalle näissä "vain kaveruuksissa" käy huonosti. Ja aina ei sitä puolisoakaan voi pakottaa viihtymään sen oman ystävänsä kanssa, eikä se voi olla aina vahtimassa.
Olis mukava tietää minkä ikäisiä nämä "vain ystävyyteen" uskovat ovat.

[QUOTE="vieras";28280890]Nainen joka väittää ettei mieti mitä miespuoliset kaverit ajattelee hänestä naisena valehtelee niin että korvat heiluu. Seksuaalista jännitystä on ilmassa aina kun paikalla on eri sukupuolta olevia aikuisia.[/QUOTE]

Kyllähän kaikilla kai silmät on päässä ja niin edespäin. Osaajan jokainen omasta veljestäkin nähdä, näyttääkö hyvältä vai ei, mutta on tuo tuollainen seksuaalinen jännite jotenkin liioiteltua. Ja surullista tavallaan, että jollain on koko ajan seksuaaliset jännitteet joka suuntaan meneillään. Ei se kavereiden kanssa vaan kuulu asiaan. Jos jännitteitä on, kyse ei ole puhtaasti ystävyydestä.

Alkuperäinen kirjoittaja määä;28280909:
Niin, vasta kun toinenkin tajuaa sen, ja eroaa. Sitten mennään yhteen, ja sen jälkeen ei se edeltävä ystävyys ole ollutkaan "oikeaa ystävyyttä", koska oikea ystävähän ei rakastu ystäväänsä.
Huoh, no ihan sama. Väitän että isolle osalle näissä "vain kaveruuksissa" käy huonosti. Ja aina ei sitä puolisoakaan voi pakottaa viihtymään sen oman ystävänsä kanssa, eikä se voi olla aina vahtimassa.
Olis mukava tietää minkä ikäisiä nämä "vain ystävyyteen" uskovat ovat.

Mä oon 32 ja mulla on monta päälle 30 vuotiasta ystävää, jotka uskoo, että voimme kaikki olla ystäviä sukupuolesta riippumatta, eikä mukana ole jännitteitä.

[QUOTE="vieras";28280971]Tämä koskee myös harrastuksia. Puoliso tai puolison luottama kolmas henkilö pitää aina olla läsnä kun väärää sukupuolta oleva kaveri on paikalla, oli kyseessä sitten treenit, museo tai festari.[/QUOTE]

En sanont että pitää, mutta eikö molemmat yleensä halua nähdä kaverinsa? Jos ihan pitää olla paikalla joku, niin silloin kyseessä ei ole luotettava kaveri, vaan joku jolla on ihan muut aikeet.

En sanont että pitää, mutta eikö molemmat yleensä halua nähdä kaverinsa? Jos ihan pitää olla paikalla joku, niin silloin kyseessä ei ole luotettava kaveri, vaan joku jolla on ihan muut aikeet.

Vaikka aikeita ei ole niin ihastumisen riski on aina olemassa kun kaksi eri sukupuolta olevaa aikuista viettää aikaa ja pitää hauskaa yhdessä. Puolison läsnäolo on paras tapa estää tämän.

Minulla ei ole onnistunut ystävyyssuhteet miesten kanssa. Ne on päättyneet joko kiinnostumiseen tai siihen, että miehen tyttöystävä kieltää näkemiset ja FB-ystävyydet :D

Olen todella varovainen miesten seurassa, en halua antaa ymmärtää yhtään mitään ja varsinkin jos kyseessä on ystävän mies. Silloin tekee mieli mennä säkki päässä ja olla hiiren hiljaa jossain nurkassa. Ja ei, en pidä itseäni niin viehättävänä tai seksikkäänä, vaan tämä pohjautuu ikäviin kokemuksiin.

[QUOTE="vieras";28281019]Vaikka aikeita ei ole niin ihastumisen riski on aina olemassa kun kaksi eri sukupuolta olevaa aikuista viettää aikaa ja pitää hauskaa yhdessä. Puolison läsnäolo on paras tapa estää tämän.[/QUOTE]

Paras tapa estää tuo, on lopettaa luulemaata että joka paikka on täynnä jotain seksuaalista.

Yhteistyössä