Kaverit järkännyt sokkotreffit, mutta en uskalla mennä. Auttakaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Vähän lapsellista joo ja plaaplaa:)

Mä kuitenkin olen melko yksinäinen ja kaverit ovat hyvää hyvyyttään järkänneet mulle sokkotreffit. Mä luotan kavereihini kyllä ja tiedän, ettei ne ikinä laittaisi mua minkään idiootin kanssa matkaan.
Mulla on kuitenkin omasta ulkonäöstäni ihan hirveä kompleksi. Mä sain eilen ensimmäistä kertaa elämässäni pienen paniikkikohtauksen tämän asian kanssa. Mä en yksinkertaisesti pysty mennä treffeille. Pelkään että olen sen miehen mielestä lihava,ruma tms. Varmasti on fiksu mies ja hoitaa kunnialla treffit loppuun, en sitä epäile.
Mä olen kuitenkin luonteeltani varmasti aika mukava ja herttainen, joten tuskin se mahdollinen uudelleen tapaaminen luonteesta jää kiinni. Kaunis nainenhan tekee aina vaikutuksen ja se halutaan tavata uudestaa, ellei nyt joku ihan hirveä ole noin muuten.
Eli jos tämä mies ei mua uudelleen halua nähdä ja on heti aluksi tosi etäisen oloinen, mä tiedän että mun vuosi on pilalla..
Sitten alkaa taas tämä "Oon läski ja ruma" kausi ja pahimmassa tapauksessa syömishäiriö tulee taas..josta olen vasta parantunut.

Kehtaanko perua treffit?

Se miten se mies suhun heti aluksi reagoi ja miten se sun kanssa ensimmäiset viisi minuuttia juttelee kertoo heti sen, pitikö se sun ulkonäöstä vai ei.

voi kun joku munkin kaveri järkkäis treffit mulle mutta ei ne tunne ketään,oon vihjannu asiasta ja sit yks sukulainen tuntee vaan vanhoja äijiä tyyliin 50+ joten ei ehkä mulle sopivia.

Menet nyt vaan ei sitä tiedä koskaan...ja jospa ehdottaisit tuplatreffejä jonkun kaverin kanssa.

Yhteistyössä