kaveripyynnöt facebookissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "wtf"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

"wtf"

Vieras
ootteko te saanu kaveripyyntöjä tuntemattomilta? siis en tarkota nyt sellasta että kuuluu vaikka samaan villasukankutojien ryhmään siellä tms, vaan että joku abdfralah muhammed pyytää kaveriksi, eikä sulla ole mitään yhteisiä tykkäyskohteita tai kavereita sen kanssa. Mulle tuli jo viides sellanen pyyntö jonka hylkäsin

Joo, on tullu. Nehän voi hakea jotaki samantyyppistä nimeä ja sieki sitte oot pompsahtanu siihen listaan ja kattonu että ah, nätti nainen... :D Ei niistä kannata välittää. Mie oon nuita tuntemattomia ulkomaalasia aina estelly sitä mukkaa ko kaveripyyntöjä tullu, ei ole ainakkaan toistamisseen pyydelly.

jep, minua on kosittukin kolme kertaa facen välityksellä :D maailmalla taitaa olla enemmänkin tapana pyydellä vähän keitä sattuu kaveriksi, niin osamme saamme sitten mekin :)

Noi muhammedit nyt pyytelee kaveriksi vähän jokaista ihmisen näköistä naista, tai siltä tuntuu :D Joku joskus lähettänyt mulle viestiäkin, et voisinko auttaa häntä pääsemään Suomeen. Ja en siis todellakaan hyväksy näitä tyyppejä kavereiksi.

mulle kerran tuli ihan suomalaiselta mieheltä kaveripyyntö. Mä pistin viestiä, että anteeksi mutten muista nimeäsi, mistä me tunnetaan? Mies vastasi: "ei välttämättä mistään". Pistin viestin, että mulla on kaverilistalla vain sellaisia joihin oikeasti oon yhteydessä. Mies vastasi, että on se nyt kumma jos ei halua tutustua uusiin ihmisiin

Vaikka kuinka ja paljon, niin muhametteja kuin suomalaisiakin miehiä, sain myös pyynnön brittiläiseltä lesbolta kerran. En hyväksy muita kavereikseni kuin ihmisiä jotka oikeasti tunnen jotenkin.

Tuli joskus kauan sitten joltain turkkilaisilta. 2 hyväksyin, toinen halusi naimisiin ja käski erota nykyisestäni, toinen kysyi onko mulla sinkkukavereita. Poistin molemmat, toinen kutsui uudelleen, laitoin estoon. Sen jälkeen hylkäsin kaikki ja laitoin estoon. Kuulin että nää samat oli sitten lisäilleet muitakin mun kavereita. Sitten oli yksi jonka kanssa keskustelu meni näin:
hän: "u r pretty"
minä: "Thanks :)"
hän: "let's have sex"
minä: "no! :O"
hän: "fuck you!"

Yhteistyössä