H
hrtjy
Vieras
mä luulen et tää on provoilua. ketä kiinnosaa toisten rattaat niin et pitää jotain teippejä alkaa repii. mitä väliä niillä raattaan merkeillä on?? kunhan lapsi turvallisesti pysyy kyydissä??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kiitos:Jospa sun kaveria on huijattu? Luulee ostaneensa emmaljungat.
Alkuperäinen kirjoittaja anika harmaana:Ihanko tosi tunnistatte vaunut tietyn merkkisiksi ihan ensisilmäyksellä?
Minä olen kyllä vaunuja lajini katsellut, mutta en takuulla arvaa minkään vaunujen merkkiä, ellei se siinä lue. Omat vaunut ostin käytettynä, eikä ole hajuakaan, minkä merkkiset ne on.
Nythän mulla olis tietysti tilaisuus selvittää se laittamalla tänne kuva!
Alkuperäinen kirjoittaja ujo:Alkuperäinen kirjoittaja anika harmaana:Ihanko tosi tunnistatte vaunut tietyn merkkisiksi ihan ensisilmäyksellä?
Minä olen kyllä vaunuja lajini katsellut, mutta en takuulla arvaa minkään vaunujen merkkiä, ellei se siinä lue. Omat vaunut ostin käytettynä, eikä ole hajuakaan, minkä merkkiset ne on.
Nythän mulla olis tietysti tilaisuus selvittää se laittamalla tänne kuva!
laita
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Kiva kun täällä oppii näitä merkkijuttuja.
En ole tiennytkään että emmaljungat on "parempia" kuin jotkut muut..
Ja sitten viel nää reimatecit ja muut.. voi elämän käsi. :xmas:
Onkos Briot sitten roskasakin vaunut vai eliitin? Meillä oli sellaset sillon joskus.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Kiva kun täällä oppii näitä merkkijuttuja.
En ole tiennytkään että emmaljungat on "parempia" kuin jotkut muut..
Ja sitten viel nää reimatecit ja muut.. voi elämän käsi. :xmas:
Onkos Briot sitten roskasakin vaunut vai eliitin? Meillä oli sellaset sillon joskus.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Briot on eliitti kamaa 8)
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:Mut jos se kaveri on kerran sanonu et maksoivat 900?, niin tuskin ne käytetyt on ollu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:Mut jos se kaveri on kerran sanonu et maksoivat 900?, niin tuskin ne käytetyt on ollu![]()