Kaverini valehteli että osti emmaljungat ja ne maksoivat 900 euroa. Vaunut olivatkin abc:t

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miksioimiksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miksioimiksi

Vieras
Oltiin kaupungilla tänään ja kaverini esitteli uudet vaunut jotka oli eilen ostanut. Ja sanoi että ne on emmaljungat ja maksoivat maltaita. Kun kaverini meni ärrälle jäin vahtimaan vauvaa ja vaunuja pihalle. Aloin ihmetellä teippiä vaunuissa ja revin sen irti. Teipin alla luki abc jotain (en muista mitä se oli). Minkä ihmeen takia pitää valehdella noin typerässä asiassa? En todellakaan ymmärrä! Laitoin teipin takas enkä puhunut kaverille mitään mut jäi paha mieli koko jutusta!

Mua nauraattaa... Ku kyllähän emmaljungat tuntee jokainen mamma joka vähääkään on vaunuja kattonu. Siis tyyli paljastaa. Ei siinä, etteikö abc:t olis ihan hyvin asiansa ajavat. Mut miettikää jos tekis saman autolla, sanois et tää on kuule sitte mersu ja teippais huyndain merkit piiloon.

mua surettais se, et joku tuntee mut niin huonosti, et luulis mua kiinostavan pätkänkään vertaa minkä merkkiset vaunut niillä on :/

tai yleensäkkään et jollekkin se voi olla niin tärkeää, et valehtelee tai selittelee jotain..

Mies myi mein vauva-vaunut kaverilleen ja se kaveri oli heti että vau emmaljungat ja viel näin edullisesti (30e)! Mies ei tienny kärryjen merkkiä joten ei voinut oikaista. Sen tiedän ettei ne kuitenkaan ole mitkään emmaljungat.
Meni ihan ohi....

Kävi mieles että joko kaverias on huijattu tai sitten vaan itse peittelee asiaa kun ei oikeasti ollutkaan varaa "merkkiin" (eli hävettää).

Onkohan "ympäristön paineilla" mitään osuutta asiaan.. :whistle:

Nimittäin kuten täälläkin lähes päivittäin lukee niin vaunut pitää olla tietty merkki että niillä kehtaa kulkea ja haalarin pitää olla reimatec jne :whistle:

Eli kaveria varmaan hävetti kun ei ollut "ne oikeat" emmaljungat :/

Surullista. :( Tästä tuli mieleen, kun sisareni (17v.) kaveri oli esitellyt uutta "Lacosten" paitaansa, mutta myöhemmin olikin selvinnyt, että Lacosten merkki oli kiinnitetty pienellä hakaneulalla kiinni aivan tavalliseen H&M:n puseroon. Blue Rushin kanssa samoilla linjoilla olen, ympäristön paineet saa ihmiset tekemään jos jonkinnäköistä älytöntä. :(

Alkuperäinen kirjoittaja kiitos:
Jospa sun kaveria on huijattu? Luulee ostaneensa emmaljungat.

Tämä tuli minullakin mieleen.Mistä niitä emmaljungan teippejä etes irtona saa ?
Ja kuka lie ollutkin huijari niin kyllähän suurin osa vaunuja tarvitsevista tunnistaa vaunumerkit jo päälle päin-jokainen joka pikkuisenkaan viitsii asiaan perehtyä ja vaikka netistä selailla ennen ostoa niin äkkiä huomaa runkomallien erot.

Yhteistyössä