Kaverini on minulle kateellinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaunotar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaunotar

Vieras
Minulla on kaveri, joka ei suinkaan ole mikään ruma ihminen, mutta koska hän on pyöreä ja minä taasen omaan kauniin kropan, hän on alkanut syyttää omaa huonoa itsetuntoaan siitä, että minulla on parempi runko. Itse en ajattele hänen kroppaansa kun pukeudun ja laittaudun, itse nautin itsestäni ja olen itsevarma, ja se yleensä herättää miesten huomion hyvin. Voin siis sanoa, että herätän paremmin huomiota miesten keskuudessa. Kaverini on sanonut minua kerran jopa tyrkyksi. Kuittasi sen huumorilla sitten myöhemmin. joskus humalapäissään valitti, että haluan olla aina huomion keskipisteenä. No minua ei suinkaan haittaa se, etten joudu juurikaan baareissa tekemään työtä miesseuran eteen, miesseura yleensä löytää minut. Viimeksi yhteisellä risteilyllä suuttui oikein kunnolla kun minulla oli seuraa ja hänellä ei. Syytin jo itseänikin välillä tästä, mutta nyt kun vetäydyin viimeisimmältä matkalta johon kaverini lähti muiden kaveriemme kanssa, niin kuulin hänen aiheuttaneen samankaltaisen ongelman sielläkin. Hänellä ei siis ole minkäänkaltaista itsetuntoa. Ikävää jos joutuu kohta sanomaan hänelle, ettei kukaan halua sua yhteisiin illanviettoihin kun et ole yhtään hauskaa seuraa. Mitenkähän tuollaista voi auttaa, vai onko toivoton tapaus?

Mitä toivotonta on siinä jos tuntee itsensä kauniiksi, on kiinnostunut kauneuden ylläpitämisestä, tekee töitä sen eteen, että on kaunis ja tuntuu hyvältä? Kyllä sen miehetkin yleensä huomaa. Ja jos on asenteeltaan hauska ja iloinen nainen niin saa aina seuraa. Kaverini haluaa aina nyhjätä jonkun muun naispuolisen vieressä kiinni kun ei uskalla yksin mitään. Ja jos muut ei huomaa koko ajan huomioida niin suuttuu. Ja kun miehet puhuvat minulle, niin sekaantuu jutteluun ihan vaan sotkeakseen mun juttuja.

Yhteistyössä