Kaverin poisto Facebookista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Idiootti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos!
En mielellään haluasi katsella hänen uusia ihastuksiaan, missä hehkuttaa samaa, kuin tyttärelleni aikanaan. Mutta en kuitenkaan haluaisi nuorta poikaa loukata poistamalla hänet kavereistani.

Hitsi, tätäkö tää nyt sitten on,tulee uusia poikaystäviä ja mä otan ne kavereiksi ja sit poistan.... Huoooh ja apua!!! :D
Onneksi tuo oli vasta ensimmäinen tytärpoikaystäväfacebookkaveri (sanahirviö!)
Ehdin oppia paljon uutta ennen seuraavia....ja niin varmaan tytärkin...

loukkaannutko jos joku fb kaverisi poistaa sinut kaverilistaltaan ? mä ainakin olen loukkaantunut jos esim joku koulukaveri tai tuttu on poistanut.. oon kai liian herkkänahkainen.. toinen mikä ärsyttää on nää jotka hyväksyy tai pyytää kaverikseen mut sit ei voi kuitenkaan näytää seinäänsä .,,

[QUOTE="joku vaa";24005235]loukkaannutko jos joku fb kaverisi poistaa sinut kaverilistaltaan ? mä ainakin olen loukkaantunut jos esim joku koulukaveri tai tuttu on poistanut.. oon kai liian herkkänahkainen.. toinen mikä ärsyttää on nää jotka hyväksyy tai pyytää kaverikseen mut sit ei voi kuitenkaan näytää seinäänsä .,,[/QUOTE]

Mua loukkaa vaan, jos joku läheinen poistaa. Ei hetkauta, jos joku tuttu tekee niin enkä välttämättä kyllä edes huomaa.

[QUOTE="joku vaa";24005235]loukkaannutko jos joku fb kaverisi poistaa sinut kaverilistaltaan ? mä ainakin olen loukkaantunut jos esim joku koulukaveri tai tuttu on poistanut.. oon kai liian herkkänahkainen.. toinen mikä ärsyttää on nää jotka hyväksyy tai pyytää kaverikseen mut sit ei voi kuitenkaan näytää seinäänsä .,,[/QUOTE]

Ei ole kukaan sellainen vielä poistanut, jonka poisto hetkauttaisi. Muutaman kerran mut on poistettu ja en ole edes alkuun hoksannut kuka on ollut poistajana. Itsekin olen poistanut paljon fb -kamuja ilman mitään erityistä loukkaantumista tai hässäkkää. Minuakin kieltämättä risoo nämä kaverinkerääjät, jotka sitten piilottavat seinän ja kaikki kuvat. huoh.

Yhteistyössä