Kaverin mies taas "rälläkkäreissussa"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Elisa_78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Elisa_78

Vieras
Kaveri taas valitteli eilen, että ukko on jossain Lapissa ryyppämässä koko pidennetyn viikonlopun. Keskiviikkona aikasten lähti töistä ja sunnuntaina mönkii kotiin... No ikävintä tossa on että kaverini ei ees tiedä miten paha meno tuolla on. Mää meinaan tunnen tosta samasta porukasta pari muuta ukkoa. Ja ne on oikeesti varsinaisia paskapäitä. Ja ne sitten saa muutkin mukaan semmosiin juttuihin että sääliksi käy. Sitten vielä toinen paukapää laittaa näitä juttuja facebookkiin niin että melkeinpä kuka vaan näkee.

Siellä sitä vedetään Lapissa viinaa ja näyttäs kuvien perusteella olevan "hauskanpidossa" mukana useempi huorakin itärajan takaa. Tosi kiva meno. Mut en oo viittinyt kaverille ees mainita, koska on jo nyt tarpeeksi musertunut. Tietty sitä miettii, että jos kertois totuuden, niin jättäiskö kaveri ton miehen... No tuskin...

Nää kahden paskapään vaimot muute on just semmosia jotka varmaan palstailee täällä tai jossain vastaavassa paikassa ja kertoo ihannetarinoita parisuhteesta. Kuvottavaa kaksinaamaisuutta kyllä ja noiden perusteella sitä tulee joskus epäiltyä vähän muitakin... tai sitten jotku vaan haluaa olla niin helkkarin sinisilmäisiä...

kuulin kerran kun ukot jutteli levillä, että ne kehui vaimolleen menevänsä laskettelemaan. mutta itse asiassa ne olikin siellä vaan ryyppäämässä ja käymässä vieraissa. yks sano, että oli jopa sukset raahannut helsingistä mukaan rekvisiitaksi, eikä ollut kertaakaan niitä käyttänyt. ja kyllä niillä oli hauskaa kun ne vaimojensa hyväusoisuudelle nauroivat

Nää kahden paskapään vaimot muute on just semmosia jotka varmaan palstailee täällä tai jossain vastaavassa paikassa ja kertoo ihannetarinoita parisuhteesta. Kuvottavaa kaksinaamaisuutta kyllä ja noiden perusteella sitä tulee joskus epäiltyä vähän muitakin... tai sitten jotku vaan haluaa olla niin helkkarin sinisilmäisiä...

No voihan se parisuhde olla vaimoille tuollaisenakin ihanne, ehkei heitä haittaa miesten menot ja tekemiset, ehkä itsekin menevät vuorollaan?

Ei saa olettaa, että se oma parisuhdestandardi on kaikilla muillakin käytössä.

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;27654471:
kuulin kerran kun ukot jutteli levillä, että ne kehui vaimolleen menevänsä laskettelemaan. mutta itse asiassa ne olikin siellä vaan ryyppäämässä ja käymässä vieraissa. yks sano, että oli jopa sukset raahannut helsingistä mukaan rekvisiitaksi, eikä ollut kertaakaan niitä käyttänyt. ja kyllä niillä oli hauskaa kun ne vaimojensa hyväusoisuudelle nauroivat

Ja vaimot itse nauraa takanapäin ukoistansa, että "Penakin otti muka sukset mukaan, hah hah, se oikeesti kuvittelee mun luulevan tuon olevan joku skimbareissu" :D

Ja hiippailee illan tullen baariin Lissun (jonka mies on kanssa "hiihtoretkellä") kanssa. Se, mihin sieltä aamun pikkutunneilla suuntaavatkaan, jää miehilleen ikuiseksi salaisuudeksi -nehän kuvittelee vaimojen odottavan kotona kiltisti...

No voihan se parisuhde olla vaimoille tuollaisenakin ihanne, ehkei heitä haittaa miesten menot ja tekemiset, ehkä itsekin menevät vuorollaan?

Ei saa olettaa, että se oma parisuhdestandardi on kaikilla muillakin käytössä.

No eipä ainakaan omien kuvauksien mukaan. Vaan noissa kertomuksissa suhdetta kuvataan nimenomaan perinteisellä tavalla onnelliseksi jne.

Mun oma parisuhdestannardi ei ole samanlainen. Mun mies petti mua joskus kauan sitten ja annoin anteeksi, vaikka TODELLA MONI (osa näiden paskapäämiesten vaimoja) sanoivat, että "jätä se ukko". No, mieheni paljasti asian aikoinaan itse, ilman että olisi ollut vaaraa edes jäädä kiinni. Yhdenillan juttu Helsingissä minulle täysin vieraan naisen kanssa. Karmeeta se oli ja vieläkin kirpasee (yli 10 vuotta sitten tapahtui), mutta olen silti onneksi että annoin anteeksi ja että pystyin antamaan anteeksi... Mutta tollasta järjestelmällistä ja jo etukäteen päätettyä, toistuvaa, pettämistä en voisi kestää. Kyse ei ole edes vain pettämisestä vaan ihmiskuvasta...

Ja vaimot itse nauraa takanapäin ukoistansa, että "Penakin otti muka sukset mukaan, hah hah, se oikeesti kuvittelee mun luulevan tuon olevan joku skimbareissu" :D

Ja hiippailee illan tullen baariin Lissun (jonka mies on kanssa "hiihtoretkellä") kanssa. Se, mihin sieltä aamun pikkutunneilla suuntaavatkaan, jää miehilleen ikuiseksi salaisuudeksi -nehän kuvittelee vaimojen odottavan kotona kiltisti...

No toki paskasakilla on omat kuvionsa ja niin olkoon. Mutta tommonen kaksinaispetoskulttuuri on yleistä vaan roskasakin keskuudessa.

[QUOTE="...";27654527]Joo, ällöttävää.

Ja olkoon millainen "parisuhdestandardointi" tahansa, niin aika harvassa on ne parit ja puolisot joiden elämä ei menisi murusiksi jos totuus reissuista paljastuisi. Oksettavaa, todellakin.[/QUOTE]

Näin on. Mutta antaa joidenkin pettää ja antaa miestensä pettää ja väittää vielä, että se on okei. En tunne yhtään ihmistä, jota pitäisin edes vähäsen onnellisena, jotka tekee näin. Toki saatan olla joidenkin suhteen väärässä. Mikäs minä olen toisten onnea arvioimaan.

Yllättävän moni sitä elää semmoisessa suhteessa jossa kaikki on vaan katkeruutta, kostoa ja pettämistä... Surullista mutta ennenkaikkea ihmeellistä.

[QUOTE="...";27654622]Höpöhöpö, tuollaista käytöstä löytyy niin Gantin kuin merkittömänkin paidan alta...tai housuista. Paskasakkia eli pettureita löytyy joka ryhmästä.[/QUOTE]

Minä en jaa porukkaa paskasakkiin sen perusteella onko heillä Gantin paidat vai ei. Jaan paskasakin omaan ryhmäänsä käytöksen ja toisten ihmisten kohtelun perusteella. En paidan perusteella. Ja Gantin paita... heh...

• Tykkää
Reactions: lissukka.
No toki paskasakilla on omat kuvionsa ja niin olkoon. Mutta tommonen kaksinaispetoskulttuuri on yleistä vaan roskasakin keskuudessa.

Mistäs tiedät, keillä on ja keillä ei?

Minulle ainakin on henkkoht sama, miten joku toinen parisuhteessaan elää. Jos siinä suhteessa on kummallakin omat salaiset sutinansa, niin mikä minä olen sitä haukkumaan? Ei ole mun elämä, ei mun parisuhde.

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;27654471:

Tällaisessa tilanteessa kannattaa ehdottomasti pakata kossupullo mukaan laskettulumonoon... ja voi ihmettä kun se tulee avaamattomana takaisin... :)

Ei net naisetkaan aina ihan puhtainmielin ole noilla kaverireissuilla lapin hiihtokeskuksissa, samallai naureskelevat että ukot lähti thaimaahan sukeltelemaan ja luulevat että he ovat hiihtämässä :)

Hiihtokeskukset pahempia parituspaikkoja mitä ruotsinlaivat.

[QUOTE="vieras";27655250]Tällaisessa tilanteessa kannattaa ehdottomasti pakata kossupullo mukaan laskettulumonoon... ja voi ihmettä kun se tulee avaamattomana takaisin... :)[/QUOTE]
:laugh:

Ei net naisetkaan aina ihan puhtainmielin ole noilla kaverireissuilla lapin hiihtokeskuksissa, samallai naureskelevat että ukot lähti thaimaahan sukeltelemaan ja luulevat että he ovat hiihtämässä :)

Hiihtokeskukset pahempia parituspaikkoja mitä ruotsinlaivat.

Ilmeisesti molemmat puolisot ovat löytäneet juuri sen oikean puolison itselleen, toinen pettää Thaimaassa ja toinen Lapissa... onneksi kaikki miehet eivät noin toimi eivätkä kaikki naiset.

[QUOTE="vieras";27655321]Ilmeisesti molemmat puolisot ovat löytäneet juuri sen oikean puolison itselleen, toinen pettää Thaimaassa ja toinen Lapissa... onneksi kaikki miehet eivät noin toimi eivätkä kaikki naiset.[/QUOTE]

Ei net kaikki onneksi petä puolisoitaan, ite en ole koskaan tuon pettämisen kannalla ollut niin vähän katellut tuota touhua pohjoisessa. Nuorena olen ollut hiihtosesongin aikana Saariselällä ja nähnyt läheltä sitä touhua, kaverit vielä kannustaa sellaista joka vähän epävarma sen suhteen että pitäiskö sitä nyt sittenkään lähteä vieraan matkaan.

Yhteistyössä