Kaverin miehestä pää pyörällä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surraa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surraa

Vieras
Päässä surisee, olen ihan hullu ja sekaisin. Mulla on ihana mies, joka rakastaa mua. Oikeasti rakastaa... Mäkin rakastan sitä ja haluan elää sen kanssa, mut sitten on tämä toinen johon ihastun koko ajan enemmän.

Eka kerran tapasin miehen kun menin niiden lapsen synttäreille. Vau, heti meni jalat alta, on niin komea. Sitten kun vähitellen ollaan tutustuttu, kyläilty puolin ja toisin, joudun toteamaan että kaikki siinä miehessä on ihanaa ja haluttavaa. Ja tiedän että sekin on kiinnostunut minusta.

Olen ihan pulassa itseni kanssa. En todellakaan halua hajottaa omaa enkä kaverini perhettä. Aika avoimesti voin oman miehen kanssa keskustella, mut en niin avoimesti että voisin kertoa mitä oikeasti tunnen.

Pakko oli tämä johonkin purkaa ja tunnustaa. Onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa? Miten oman pään saa pidettyä kylmänä ja tunteet kurissa?

anna nyt kaverin perheen olla, äläkä ees himoitse. Onneksi itellää ei ole tollasii kavereita(tai mistä sitä oikesti ees tietää?) jos sulla on oma ja hyvä/rakastava mies, miksi helvetissä himoitset toisten omia. siis iljettävää.. toivottavasti ette oo hyviä kavereita sen miehen naisenkaa, tai no..eihän hyvät ystävät himoitse kaverin miehiä.

Alkuperäinen kirjoittaja no just joo:
anna nyt kaverin perheen olla, äläkä ees himoitse. Onneksi itellää ei ole tollasii kavereita(tai mistä sitä oikesti ees tietää?) jos sulla on oma ja hyvä/rakastava mies, miksi helvetissä himoitset toisten omia. siis iljettävää.. toivottavasti ette oo hyviä kavereita sen miehen naisenkaa, tai no..eihän hyvät ystävät himoitse kaverin miehiä.

Siis minkä sille voi? Mun kaveri rakastui miehensä kaveriin. Siis ihan rakastui. Nyt ovat olleet vuosia yhdessä onnellisina. Olisiko molempien pitänyt jäädä vääriin parisuhteisiin vain siksi, että "se on soveliasta". En minä ainakaan voi estää miestäni rakastumasta johonkuhun toiseen. Ja minä haluan, että mieheni on onnellinen. Joko minun kanssani tai jonkun toisen. Kunhan on onnellinen.

Alkuperäinen kirjoittaja surraa:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahonki-80:
Ja tiedän että sekin on kiinnostunut minusta.

Luulet.

Tiedän. On kertonut mun miehelle.

No kokeilkaa sitte kimppakivaa! :headwall:
En oikeasti kohta enää kestä näitä tällasia juttuja täällä. Toisen oma on toisen oma, hei haloo! Ehdottakaas mulle jotain toista palstaa!

Lapsellista on, totta. Mutta minkä sitä itselleen voi?

Ehkä parempi, ettt sitten enää tapaa tätä kyseistä perhettä. Saat vaan vahinkoa aikaan tälle perheelle ja heidän lapsilleen. Kuinka voit olla noin kylmäsydäminen? Kai järki aina voittaa tunteet tuollaisessa tapauksessa. Ajattele vaikka niitä lapsiraukkoja kun voit rikkoa heidän äidin ja isän liiton!

Alkuperäinen kirjoittaja Pinnasänky:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahonki-80:
Ja tiedän että sekin on kiinnostunut minusta.

Luulet.

Tiedän. On kertonut mun miehelle.

No kokeilkaa sitte kimppakivaa! :headwall:
En oikeasti kohta enää kestä näitä tällasia juttuja täällä. Toisen oma on toisen oma, hei haloo! Ehdottakaas mulle jotain toista palstaa!

mie tulisin mielelläni messiin. siis sille toiselle palstalle...

Alkuperäinen kirjoittaja Tunnelma Tuuli:
Alkuperäinen kirjoittaja no just joo:

Siis minkä sille voi? Mun kaveri rakastui miehensä kaveriin. Siis ihan rakastui. Nyt ovat olleet vuosia yhdessä onnellisina. Olisiko molempien pitänyt jäädä vääriin parisuhteisiin vain siksi, että "se on soveliasta". En minä ainakaan voi estää miestäni rakastumasta johonkuhun toiseen. Ja minä haluan, että mieheni on onnellinen. Joko minun kanssani tai jonkun toisen. Kunhan on onnellinen.

Siis anteeksi?! Jos sun mies ilmoittais sulle että sori en ole enää kanssasi onnellinen vaan rakastuin ystävääsi, niin olisitko vaan että " ok, haluan että olet onnellinen, morjensss!!"

Jos et halua hajottaa kaikkea, niin ota etäisyyttä. Ne tunteet laantuvat aikaa myöten. Teille ei jää, kuin paska käteen, jos alatte pikku seikkailuun. Onko se sen arvoista?

Käypäs ap salassa panemassa sitä niin huomaat ettei se ruoho välttis ollukaan sen vihreämpää siel tois pual jokkee.

Sit tunnontuskissas avaudut miehellesi, niin menee vielä sekin mies! Näinhän näissä yleensä käy!

*Sounds like a perfect plan to me*

mä en tajua miten joku voi ees katella kaverin miestä sillä silmällä.Eihän se ole enään edes ystävyyttä!!! Aivan oikeesti NAISET,nyt vähän ryhtiä siihen elämään ja etsikää jokainen vapaa mies,ei varattua jookos! Sitä voi välillä ajatella oikeesti aivoilla eikä alapäällä mistä usein miehiä syytetään,mutta tässäkin kohtaan voi syyttää hyvin montaa naista samasta asiasta!

Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:
Jos et halua hajottaa kaikkea, niin ota etäisyyttä. Ne tunteet laantuvat aikaa myöten. Teille ei jää, kuin paska käteen, jos alatte pikku seikkailuun. Onko se sen arvoista?

ei niille jää ees sitä. niille jää vaan tuulen huuhtoma perse.

Kaikki ihmiset ei ehkä ole yhtä omistushaluisia. Jos meillä ois toisin päin, yrittäisin varmasti yhdessä miehen kanssa löytää ratkaisun, nyt en vaan vielä oikein uskalla hänelle puhua asiasta

Yhteistyössä