Kaverin koti haisee niin kamalalta...

  • Viestiketjun aloittaja en kehtaa sanoa
  • Ensimmäinen viesti
en kehtaa sanoa
Siis en kehtaa sanoa hänelle,mutta en voi mennä kylään,koska siellä niin kamala haju. Mulla alkaa puolen tunnin kuluttua siellä olosta päätä särkemään ihan kiukulla. Myös meillä käydessä kaverin vaatteet haisee niin pahalle...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Hometta! Olisit hyvä ystävä, jos kertoisit hänelle asiasta. Hometalossa asuvat eivät itse haista hometta enää.
Onko oikeesti niin, etteivät haista? Saanko vihat päälle jos sanon asiasta? Talo on 69 rakennettu, ei tehty suuria remppoja...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Hometta! Olisit hyvä ystävä, jos kertoisit hänelle asiasta. Hometalossa asuvat eivät itse haista hometta enää.
Onko oikeesti niin, etteivät haista? Saanko vihat päälle jos sanon asiasta? Talo on 69 rakennettu, ei tehty suuria remppoja...
kyllä, ja home vie ihmiseltä hajuaistiakin, sitten aiheuttaa flunssan oireita yms yms...
 
o
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Hometta! Olisit hyvä ystävä, jos kertoisit hänelle asiasta. Hometalossa asuvat eivät itse haista hometta enää.
Onko oikeesti niin, etteivät haista? Saanko vihat päälle jos sanon asiasta? Talo on 69 rakennettu, ei tehty suuria remppoja...
Kyllä voi hyvin olla, etteivät haista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Hometta! Olisit hyvä ystävä, jos kertoisit hänelle asiasta. Hometalossa asuvat eivät itse haista hometta enää.
Onko oikeesti niin, etteivät haista? Saanko vihat päälle jos sanon asiasta? Talo on 69 rakennettu, ei tehty suuria remppoja...
kyllä, ja home vie ihmiseltä hajuaistiakin, sitten aiheuttaa flunssan oireita yms yms...
Juu ja kaikkea muutakin kivaa. Mun isovanhempien talosta löytyi hometta, mummilla pahat oireet jo vuosien ajan olleet. Siellä talossa oli sellainen oma haju, ehkä hieman imelä.
 
home sweet home
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Hometta! Olisit hyvä ystävä, jos kertoisit hänelle asiasta. Hometalossa asuvat eivät itse haista hometta enää.
Onko oikeesti niin, etteivät haista? Saanko vihat päälle jos sanon asiasta? Talo on 69 rakennettu, ei tehty suuria remppoja...
On totta, koettu on. Kotona emme haistaneet mitään mutta aina kylässä haistelin vaatteitani ja huomasin selvän eron. Sitä kautta alkoi sairastelun syy selvitä. Kerro ystävällesi mutta töksäyttämättä.
 
Mä asuin 20 vuotta talossa, joka oli umpihomeessa :LOL:
Kukaan ei vaan tiennyt sit, ennen kun vanhemmat mun ja sisarusten poismuuton jälkeen päätti myydä talon.
Talo sai purkutuomion, koska oli asuinkelvoton ja remontti olisi maksanut enemmän kun uuden talon rakentaminen.
Meillä kenelläkään ei ole mitään oireita /sairauksia jäänyt, mutta nyt näin jälkeenpäin tiedän tasan, että sen talon "ominaishaju" oli juurikin toi home.
 
-Jonttu-
Teet kyllä hyvän teon, jos mainitset asiasta ystävällesi. Terveyttä kun ei saa takaisin, jos sen menettää. Pitkä homeelle altistuminen aiheuttaa kaikenlaisia oireita ja sairauksia.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Teet kyllä hyvän teon, jos mainitset asiasta ystävällesi. Terveyttä kun ei saa takaisin, jos sen menettää. Pitkä homeelle altistuminen aiheuttaa kaikenlaisia oireita ja sairauksia.
Ok: Otan puheeksi kaverin kanssa, kiitos tuesta :)
 

Yhteistyössä