Sulkakäärme
Suhteellisen vähävarainen ystäväni vittuilee alinomaa mun lapsilleni ostamieni vaatteiden hinnoista. Olen alkanut vähätellä vaatteiden hintoja ja jopa piilotella joitakin vaatteita, ettei taas alkaisi taivastelu siitä, miten hullua on laittaa 30 euroa hanskoihin tai satanen lapsen talvihaalariin. Kyttää aina hankkimieni haalareiden merkkejä ja naureskelee, heittelee tokaisuja tyyliin "eihän se ole tyhmä joka pyytää." Leuhkii omien lastensa halvoilla vaatteilla ja rakentaa asiasta jopa kasvatuskysymyksen, hänen lapsensa oppivat huonommissa ja halvemmissa hanskoissaan, etteivät ne kestä mitä tahansa käyttöä siinä missä mun lapseni kestävämmissä hanskoissa eivät opi kunnioittamaan tavaraa (?) eivätkä opi tietämään, mitä on käsien palelu (en kyllä ymmärrä miksi moista pitäisi lapselle erikseen opettaa?) :O
Sanomista tulee myös siitä, jos lapseni ovat kaverin mielestä tilanteeseen nähden liian nätisti puettuja. Markettiin ei kuulemma tarvitse verkkareita kummempia pukea ja jos pukee edes perussiistit vaatteet markettiin, on tärkeilevä idiootti. Baskeri pikkutytön päässä on kuulemma typeryyttä ja kertoo äidin tarpeesta esitellä lastaan.
Olenko minä oikeasti nuija, joka pätee lastensa vaatteilla ja josta kaveri on oikeutettu sanomaan vai mitä helvettiä tämä on?
Nimim. Vituttaa pikkuhiljaa
Sanomista tulee myös siitä, jos lapseni ovat kaverin mielestä tilanteeseen nähden liian nätisti puettuja. Markettiin ei kuulemma tarvitse verkkareita kummempia pukea ja jos pukee edes perussiistit vaatteet markettiin, on tärkeilevä idiootti. Baskeri pikkutytön päässä on kuulemma typeryyttä ja kertoo äidin tarpeesta esitellä lastaan.
Olenko minä oikeasti nuija, joka pätee lastensa vaatteilla ja josta kaveri on oikeutettu sanomaan vai mitä helvettiä tämä on?
Nimim. Vituttaa pikkuhiljaa