kaverin jatkuvat oharit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettyny
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettyny

Vieras
on tehnyt niitä jo reilun vuoden ja mä olen sit lakannut edes pyytämästä sitä mihinkään tms.
no, tää kaveri itse soittaa mulle ja ehdottaa aikaa ja paikkaa et nähdään, ok. mulla aina takaraivossa plan b ja ihan hyvä koska nyt 3kk ajan on tehnyt joka ekrta oharit. ja siis ei ilmoita ettei tulekaan.
eilen illalla soitti mulle et tulee meille tänään poikkeaan kuudelta tai niillämain. kysyin ihan pokkana et tuutko sit kans etten turhaan oota kotona? sanoi et joo tulee ja siitä voitas sit mennä vaikka niille saunaan. mä sit sanoin, et mä oon kuudelta kotona, et tuu sit kans.
ylläripylläri mitään ei kuulunu ja soitin sille äsken niin ihan pokkana vastas puhelimeen et on laivalla.... jälkeenpäin katoin facebookista niin oli päivittäny et extempore tallinnaan, jes....
mä sit peruin tän iltasen menoni tän takia kun toinen vannoi ja vakuutti ja jäin taas itse tyhjänpäälle.
nyt loppu tää paska, mä en enää usko mitää mitä se sanoo.

Tiedän tuon niin täsmälleen!

Ja siihen on sitten ne ystävyyssuhteet kaatuneet. Varsinkin kun viimeisin ystävänä pitämäni oli perheystävä, eli tehtiin paljon lasten kanssa ja lapsetkin olivat keskenään kavereita.

Kaikki ne kerrat kun minä sitten yritin keksiä jotain hätävalheita että miksi nämä tietyt kaverit nyt ei päässetkään. Viimeinen pisara oli kun oli kutsuttu synttäreille ja luvattu tulla. Kutsuvaiheessahan olisi ollut helppo sanoa, että ei päästä tulemaan ja asia olisi ollut sillä ok!!! Niinpä vaan minä vähän kutsujen alkamisen jälkeen soittelin ja kyselin että missä ovat tulossa, tapana kun oli heillä aina olla reilusti kaikessa myöhässä, ja siellä tv pauhaa taustalla kotona ja vastaus oli vaan "ei me tullakaan".

Siis voi v*ttu!

sinänsä onkin "entinen kaveri" että mä olen lopettanut yhteydenpidon, mutta aina se soittaa ja ehdottaa ja mä suostun, tosin varauksella.
tää oli kyllä viimenen niitti.
ei todellakaan pyytele anteeks, mua hävettäis ees vastata puhelimeen jos tollee tekisin...

oon tuntenu tän kaverin lähes 20vuotta, siksi kai on niin vaikeaa sanoa että kiitos ja hei.
kynnysmatoksi en enää suostu, mutta kuulumisia voidaan puhelimitse vaihdella, en mä halua välejä kokonaan katkaista.

Mulla on kans yks vastaava kaveri, aina jos sattumalta nähdään niin sanoo tulevansa käymään ja sitten ei kuitenkaan tule... Joskus jopa ilmoittaa ettei tulekaan, mutta syyt on kyllä aina enemmän tai vähemmän tekosyitä. Itte en oo viittinyt enää aikoihin pyytää mihinkään kun tiedän ettei kuitenkaan tule tai ikinä sovi että me mentäis hänen luo kylään.

Tee silleen että kun se taas ehdottaa tapaamista niin suostut ja sit sovitkin jotain muuta menoa tai meet aikaisemmin sopimaasi menoon. Siis et lainkaan huomioi että oot sopinut sen kans mitään. Ei sit harmita oharit :p

kaveri teki kivat, toki ilmoitti ettei pääsekään, mutta silti. ollaan jo tosi pitkään puhuttu, että mennään risteilylle ja sit tässä viikko sitten päätettiin sellanen päivä mikä käy kummallekkin ja varattiin matka, josta kaverini oli vielä perjantaina ihan innoissaan ja sit eilen ilmoittikin yhtäkkiä, ettei olekaan ollenkaan kiinnostunut tulemaan mukaan laivalle joka oli varattu jo ensiviikon maanantaille! Vähän ottaa päähän, okei saan mä mukaan muitakin ihmisiä, mutta siltikin, kun juuri tämän kyseisen ystävän kanssa oltiin vähintään koko kesä hehkutettu, että mennään laivalle, niin kyllä se vähän mun risteilymieltä laski kyllä. ja tuntuu, ettei tehdä yhdessä enää mitään muutakaan oikein, jos pyydän käymään ei melkein ikinä jaksa, oon ite käynyt kyllä siellä välillä, mutta silloinkin lähes aina omasta alotteestani en pyynnöstä ja ennen oltiin kun paita ja peppu. kyllä nykyäänkin nähään aika usein, mutta taitaapi johtua vaan siitä, että meillä on muutkin ystävät yhteisiä, niin niiden seurassa vaan nähdään. ja minä olen se seurusteleva ihminen meistä ja kaverini on sinkku ja silti yritän paljon enemmän viettää aikaa hänen kanssaan, kuin hän minun, vaikka yleensä sanotaan, että pariskunnat saattavat unohtaa ystävänsä.

Olipa entinen ystävä, jolla oli tapana myöhästyä aina sovituista ajoista. Kerran tein niin, että en mennyt sovittuun paikkaan. Johan soitti raivoissaan, että kuinka kehtaan tehdä oharit. Sanoin vaan, että hän on itse tehnyt samoin vuosikausia, nyt voi miettiä miltä tuntuu. En tiedä ymmärsikö mutta eipä kiinnostakaaan.

Raivostuttavaa. Mua raivostuttaa jo se että viime tipassa peruu aina tulonsa, kuten yksi kaverini tekee, mutta se ettei ees viitti ilmottaa ettei tule. Ja samaan kategoriaan kuuluu se ettei ikinä vastaa puhelimeen kun yrittää soittaa, eikä soita takaisin, korkeintaan laittaa viestin, et hei olit yrittäny soitella jne. On kyllä pian entinen ystävä, en oo enää jaksanu tälle ihmiselle juurikaan soitella tai viestitellä. Sattuu vain olemaan lapseni kummitäti :(

Yhteistyössä