Kaverin alapää haisee..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Battimanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Battimanni

Aktiivinen jäsen
14.08.2009
3 594
0
36
ja siitä kysymys nyt sitten kun ollaan pähkäilty mistä voisi johtua,raskausviikot hänellä on 39 tänään,mietittiin mikä voi tehdä alapään haisemista?
pesee yms hyvin ja limaa tulee niin voiko olla jotain limatulppa juttua?
mulla ei koskaan missään raskaudessa ole mitään limatulppajuttuja tullu huomanneeksi niin en voi kaveria helppiä millää tavoin..
vai voiko joku tulehdus tehdä?vai haiseeko joillain raskauden takia ihan muuten?

[QUOTE="vieras";23643019]aika hävytön otsikko[/QUOTE]

hävytön mitenkä niin:laugh:

ja sanoo että pesee aamulla ihan normi käsisuihkun avulla ja illalla ihan suihkussa kuten aina ennen raskauttakin.

Ihan normaalia on. Mun alapää alkoi tosi herkästi haiskahtaa. Se johtuu hien erityksen muutoksista, alapää hikoaa jotenkin voimakkaammin.
Ei sitä vaan kannata alkaa pesemäänkään jatkuvasti, on vaan kestettävä sitä lemua. Eikä kannata käyttää pikkuhousunsuojaakaan, kun se vasta hiostaakin.

Kävitkö sinäkin nuuskuttamassa, että no mille se haisee? :D
Mutta joo, nenä herkistyy raskausaikana hajuille, joten tuskimpa tuolla mitääns en kummempaa on. Tieten voihan olla, että valkovuoto on runsastunut raskausaikana. Niin ainakin minulla kävi.

Hiivatulehduksen ei pitäisi haista. Bakteerivaginoosi/glue-solut haisevat todella pahalta. Vähän sellaiselta kalalta.. Haju voi pahimmillaan olla niin paha että sen haistaa ihan muutaman metrin päähän. Jos kyseessä bakt. vaginoosi se pitää aina hoitaa varsinkin raskaana ollessa. Yleisestihän kuitenkin raskauden aikana emätin haisee voimakkaammalta. Kuitenkin jos tuo on uusi ja juuri ilmestynyt vaiva olisin ehkä himppasen huolissani.

Hiivatulehduksen ei pitäisi haista. Bakteerivaginoosi/glue-solut haisevat todella pahalta. Vähän sellaiselta kalalta.. Haju voi pahimmillaan olla niin paha että sen haistaa ihan muutaman metrin päähän. Jos kyseessä bakt. vaginoosi se pitää aina hoitaa varsinkin raskaana ollessa. Yleisestihän kuitenkin raskauden aikana emätin haisee voimakkaammalta. Kuitenkin jos tuo on uusi ja juuri ilmestynyt vaiva olisin ehkä himppasen huolissani.

vaiva on ollut noin viikon verran hällä..
ja valkovuotoa ei ole säännöllisesti mutta tipahdellut ihmeellisiä klönttejä nyt ja sanoi pissassa oleen neuvolassa sokerit 3+ ja sitten leukkarit yhdellä + eikös ne pitäisi tarkistella jossain??
neuvolan nainen sanonut että ne heittelee loppuvaiheessa,onko noin ettei niitä katsota :O

Mulla on menossa toka raskaus, molemmissa on majava haissut inhalle ainakin puolivälistä raskautta asti. Kertaakaan ei ole ollut mitään merkkiä tulehduksista, hiivasta eikä mistään muustakaan. Nolottaa, kun tuntuu, että kaikki haistavat toosani 20 metrin säteellä. Pesen, vaihdan alkkareita tiheään ja toivon, että vika on omassa, herkässä nenässäni eikä kanssaeläjien tarvitsisi haistella tällaista :(

Yhteistyössä