Kaverilla lapsenvahtina extempore, uskailtaistko mennä jääkaapille hakemaan syötävää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tilanne on siis tämä, että olen kavereilla lapsenvahtina, tämä koko homma tuli mulle yllärinä ja mä oikeastaan vahdin vain unta, sillä laittoivat lapsen nukkumaan ennen kuin lähtivät. Lapsen äiti tulee jo 2 jälkeen yöllä töistä. Olen kuitenkin ollut täällä jo 18 lähtien ja mitään en ole saanut syötävää, ainoastaan söin laukussa olleen suklaapatukan ja vettä olen lipittänyt.
Jos sulla olisi sama tilanne, niin uskaltaisitko mennä jääkaapille ottamaan jotain syömistä, vaikka erikseen ei ole lupaa annettu.
Kait mä voisin mennä, eivät varmaan kieltäisi, mutta jotenkin en kehtaa, kun ei ole erikseen sanottu, että ota syömistä jos tarvit.

Mulla on sellasia kavereita, että kyllä ihan hyvin uskaltaisin jotain ottaa. Mun mielestä jos sut on lennossa kutsuttu lastenkaitsijaks, niin voi olettaa, että sä et ole kovinkaan hyvin varustautunu ja jotain pientä voisit syödä. Ehkä jotain leipää tms välipalaruokaa jota muutenkin taloudessa kuluu...

Mutta älä mee ottaa mitään ilmakuivattua kinkkua ja ranskalaisia juustoja :D

siihen ei eri sopimusta tarvita

selvä asia..

Kait mä voisin mennä, eivät varmaan kieltäisi, mutta jotenkin en kehtaa, kun ei ole erikseen sanottu, että ota syömistä jos tarvit. [/quote]

Mulla on ollut joskus MLL:n hoitaja, ja en aina muista sanoa, että syö lasten kanssa, ja harmittaa aina jos näin käy. (on jännitystä kun uusi ihminen ja nuoret eivät tajua/uskallla aina itse)

Kyllä meillä lapsenlikan palkkaan kuuluu täys oikeus ruokakaappiin. itse olen kyllä sellanen etten helposti toisten kaapeille mene... Syö jotain mitä on paljon, älä viimeistä makkaransiivua tai jugurttia kuitenkaan:)

Yhteistyössä