Kaverien häissä ei ollut ihan parhaat hääfiilikset :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä olisin kyllä tuossa tilanteessa varmasti siirtänyt häitä, vaikka varmasti olisi tullut kalliiksi kun tuskin ihan kaikkea tilattuja juttuja saa peruttua/siirrettyä noin lyhyellä varoitusajalla. Mutta jos etukäteen tietää, että hääpäiväänsä ei koskaan voi muistella ilolla, en olisi koko juhlia juuri nyt pitänyt.

Niin olisin itsekin tehnyt, jos tilanne olisi ollut toisenlainen. Mutta tuo pari ei asu Suomessa, ja sinne tuli vieraita useammasta maasta. Osa porukasta (esim. me) oli jo torstaina paikalla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mielikuva:
Voi ei, hirveää.. :( Inhottavaa, että pitää sitten pitää kuollutta vauvaa mahassa eikä heti kaavita..

Niinpä :( Kaveri suri myös sitä, että hääkuvista ei voi koskaan nauttia, kun tietää, että se kauan odotettu vauva on niissä mukana.

Tiedoksi: jos ei ole aihetta päivystyskaavintaan esim. runsas vuoto, pitää vaan odottaa seuraavaa vapaata aikaa. Hyvin usein tyhjennys hoidetaan nykyään lääkkeillä, eikä kaavintaa edes tehdä.

Voisiko asian surusta huolimatta ajatella niinkin, että on onnellista viettää häitä, joissa juhlitaan toisiaan rakastavien ihmisten sitoutumista toisiinsa vaikeistakin asioista huolimatta. Kuvia voi myöhemmin katsoa etäämpää, onnellisina siitä, että selvittiin. Olivat silti varmaankin erilaiset häät. Ehkä itse en haluaisi kuitenkaan tämäntapaista tilannettani kirjoitettavan nettiin kaikkien arvioitavaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Voisiko asian surusta huolimatta ajatella niinkin, että on onnellista viettää häitä, joissa juhlitaan toisiaan rakastavien ihmisten sitoutumista toisiinsa vaikeistakin asioista huolimatta. Kuvia voi myöhemmin katsoa etäämpää, onnellisina siitä, että selvittiin. Olivat silti varmaankin erilaiset häät. Ehkä itse en haluaisi kuitenkaan tämäntapaista tilannettani kirjoitettavan nettiin kaikkien arvioitavaksi.

Tämä pari on onneksi umpitanskalainen, joten eivät ole juttuja täältä lukemassa (eikä kukaan heidän tuttunsakaan). Facebookissa kyllä morsian keskustelee samasta kavereidemme ja tuttujensa kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Tämä pari on onneksi umpitanskalainen, joten eivät ole juttuja täältä lukemassa (eikä kukaan heidän tuttunsakaan). Facebookissa kyllä morsian keskustelee samasta kavereidemme ja tuttujensa kanssa.

Ja tämä oli siis ap:n kommentti. Tuli vahingossa tuo käyttämäni vieras-nikki.

Yhteistyössä