kaveria 10kilon tiputukseen?

Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:
Red Dragon: Sinullako oli kokemuksia tuosta callaneticsta? Kuinka usein ja kuinka pitkään teit harjoitusta? Milloin huomasit itse tuloksia näkyvän?
Koko kuukauden tein, ku mulla oli kirja, joka oli tehty 30 päivälle.. Ja tuloksia alkoi näkee jo muutaman harjoituskerran jälkeen.

Itseni mielestä kyseinen kirja on hyvä, kun vain saisin itselleni aikaa sitä tehä.. Kyllä tää tästä kun alkaa kiire helpottaa.

Sain just kylppärin pestyä ja viimeinen koneellinen pyykkiä ois kuivumassa =).
 
Tääläkin tuli isäinpäivänä kakkua ja herkkuja syötyä enemmänkin, mut nyt ollaan taas ruodussa. Lenkillä ei tosin vkonloppuna tullu käytyä, kun oli niin kurja sää ja vähä kurkku tukossa. No onneksi ei ole kuitenkaan sen pahemmaksi mennyt ja tänään olin jumpassakin. Lauantaisin kun mulla on karkkipäivä, niin sillon en kyllä laske miten paljo herkkuja syön, niin paljo kun mieli tekee. Vaan vähä se kyllä tuppaa olemaan niin, et sillon kun ei sais syödä, niin kauheasti tekee mieli kaikkea hyvää ja sit kun saa syödä, niin ei ees niin tee mieli tai ei jotenki ehdi herkutella. Niin hitaasti vaan tuo paino tuntuu putoavan, tahtois noista vatsamakkaroista eroon. Kait sitä pitäis alkaa kotonakin tekeen vatsalihasliikkeitä, noiden jumppien lisäksi. Jotenkin synnytyksen jälkeen tuntuu, ettei oo vyötäröä ollenkaan ja vatsa on ärsyttävän "löllö".

Jahas kuopus huutaa, täytynee mennä.
 
Paljon tuli herkuteltua viikonloppuna :ashamed: Mut eilen kävin salilla eka kerran yli puoleen vuoteen!!!!!! Oli aivan mahtavaa!! Ja ollaan mun miehen kans sovittu että voin 3 kertaa viikossa käydä aivan huoletta, hän on kotona pojan kans sillon. Ihanaa päästä kunnolla liikkuun pitkästä aikaa ja ylipäätään mukava nähdä ihmisiä ja vähän irtautua täältä kotoa. Pääki kestää paremmin =)

Tänään aijon vielä käydä lenkillä tässä myöhemmin ja postista pitää hakea se painonvartioiden cd joka on näköjään sinne saapunut, jipii!!!

Eli mulla on siis tällä viikolla ihan eri meininki ja motivaatio ku viime viikolla, toivottavasti muiltakin löytyy puhtia!!

Tsemppiä meille kaikille :hug:

:wave:
 
Osaatkos auttaa mua? Oon nyt tutkaillu tuota painonvartioiden cd-romppua mutta en löydä sieltä paikkaa mihin laitetaan paino yms. sitten ku ne on muuttunu? Vai tuleeko se paikka sit automaattisesti ku pääsee tuota viikon tms. eteenpäin? Eli siis vaan sen aloituspainon paikan olen löytänyt.. Toivottavasti en nyt ihan tyhmiä kysy :ashamed:
 
Red dragonille kysymystä pukkaa eli tosta callanetics- hommasta. Oletko liikkunut/ lenkkeilyt/ käynyt jumpassa ennen kun kokeilit tuota ohjelmaa? Mietin vain että itse olen käynyt tässä noin vuoden ajan jumpassa ja yksi päivä huomasin että mulla taitaa kädessä olla hauislihaskin, eli jotain hyötyä siitä on ollut. Ei varmaan kannata odottaa mitään dramaattisia tuloksia tosta callanetics- ohjelmasta kuin että jos olis sen aloittanut niin ettei aikaisemmin ole paljoa liikkunut?

Kävin eilen ton 10 vuotta nuoremmaksi 10 kirjan lainaamassa ja illalla sitä lueskelin. Poika meni just päikkäreille joten saa nyt kotihommat odottaa ja alan tavailee tota kirjaa ja kokeilla miten onnistuu :wave:
 
koen jotenkin tämän hankalaksi tämän ketjumuotoisena, joten perustin tuollaisen msn ryhmän, jossa mainoskin tuossa... haluaako joku tullamukaan?

tukea tarvitsisin kovatsi, kun tämän ketjun alotin ja siitä on vaan tullut lisää painoa :ashamed:
 
mikä msn ketju? Olen kovin hömelö näiden koneiden kanssa!? Kiinnostaa kyllä!!
Miten sinun viikko on alkanut? Olen taas kerran saanut itseäni niskasta kiinni ja ainakin alkuviikko on mennyt hyvin. Aloittelin tällä viikolla sitä callanetics ohjelmaa kuten jo taisinkin kirjoitella..
 
Neuvolassa vaaka näytti 85,1 kg. Eilen aloitin taas pisteiden laskun...nyt imettävän äidin pisteillä. Kahden viikon pästä neuvola...silloin seuraavaksi vasta menen vaakaan. Toivottavasti nyt pysyisi edes tuossa 85kg!

Raskausdiabeteskin alkaa pukkaamaan päälle...arvot olleet nyt parina päivänä koholla, sitä se liikunnan puute teettää.

No huomenna ja perjantaina tarkoitus olisi mennä vesijuoksemaan, jos saisi noi sokeri arvot kohdalleen. Ei olisi saanut repsahtaa näin pahasti herkuttelemaan :snotty: No tästä on vaan suunta ylöspäin!
 
Tein tota callanetics- ohjelmaa tossa päivällä ja mulla meni siihen melkein 2h enkä päässyt edes loppuun kun poika heräs. Mulla meni siitä oikea jalka reiden kohdalta aivan puuduksiin ja tuntuu että oikea käsikin on vähän puutunut ja poskikin tuntuu puutuneelta :eek:

Teinköhän jotain kenties väärin?!

Saa nähdä uskallanko huomenna enää yrittää..
 
mitenkäs on viikko sujunut? Kohta taas häämöttää punnitus päivä..
Itselläni on tämä viikko sujunut hyvin. En ole herkkuja syönyt ja päivän pisteet ovat välillä jopa jääneet vajaaksi. Ja joka päivä olen juonut vähintään kaksi litraa vettä....ja juossut joka välissä vessassa :ashamed: Olen suorittanut (onko se oikea sana kuvaamaan) tuota callanetics-ohjelmaa nyt kolmena päivänä. Ajattelin perjantaina suorittaa mittauksia josko jotain tuloksia näkyisi?? :eek:
Minusta tuntuu että minun vatsa oikein pömpöttää nyt kun olen tehnyt joka päivä vatsalihaksia (myös ennen callanetics-ohjelmaa ) Toivottavasti "turvotus" laskee! Kiva mennä lauantaina pikkujouluihin jos kaikki luulee että olen TAAS raskaana :LOL:

Mulju : minulla ei kyllä tuollaisia oireita ilmennyt..itsekin mietin tehdessä ,että mistä tiedän että asentoni on oikea. :/
 
Tämä viikko on täälläkin mennyt oikein hyvin. Kuntosalilla kävin maanantaina ja eilen ja tiistaina lenkillä ja tänään ois tarkoitus kans lenkille mennä jos vaan nyt ei kauheesti pyryttäs lunta. Tuo kuntosalilla käynti on kyllä ihanaa pitkästä aikaa. Eihän siellä vielä juuri mitään jaksa tehdä ku tuntuu että aivan läkähtyy mut mielenterveydelleki on hyvä päästä välillä yksin ihmisten ilmoille. Ja ku shoppaileen ei voi vielä mennä niin sali on aivan oivallinen. Jonku ajan päästä vois sitten ruveta bodypumpissa käymään mutta pakko ensin vähän kuntoo kohottaa. Airobiceistä (en varmaan ees osannu oikeen kirjottaa :LOL: ) en oo koskaan tykänny, tuo bodypumppi on ainoo ryhmäliikunta muoto josta tykkään..

Ennen raskautta olin crosstreinerissä aluksi tunnin ja sit tein vielä lihastreenin päälle ja hyvin jakso. Nyt jo vartti tuossa crosserissa tuntuu ylivoimaiselta :ashamed: Mut urhoollisesti on sen vartin jyskyttäny ja pitää nyt aina pari minuuttia lisätä ni josko sitä joulun jälkeen jo lähemmäs tunnin jaksais siinä olla.

Pisteilly olen ja on se hurja huomata kuin kauheen lihottavia jotkut ruuat on eikä sitä oo yhtään tajunnu tätä ennen. Nyt oikeesti miettii kaks kertaa ennen ku vetäsee semmosen "pikkusen" 400 gramman karkkipussin :whistle: tai hakee hesbusgerista megahampurilaisen.. Tuo kyllä vaikuttaa tosi hyvältä tavalta ku tosiaan kaikkea saa syödä kohtuudella, minä kun en pysty herkuistakaan ihan totaalisesti kieltäytymään mutta vähentämään kyllä pystyn :D

Toivottavasti huomenna ois positiivisia tuloksia ni pysyis tää motivaatiokin hyvänä.

Toivokaamme parasta meille kaikille :hug:
 
Mulju: Sannottaisko vaikka näin, että minä kävin kolmessa jumpassa per viikko. Maanantaisin oli step-aerobic ja sit oli normaali jumppa ja torstaisin kävin 1,5h bodymaratonissa.. Mutta Joskus saattoi olla etten käynyt. Mutta minä tein sen ohjelman joka päivä säännöllisesti ja tuotti tulosta.

Muuten en kyllä pahemmin liikkunut.. Mutta mitä on netistä lukenut ja kuullut, niin jotkut sanovat, etteivät liiku ollenkaan, mutta ovat ruokavaliota vähän muuttaneet, mutta ei paljoa.

Harmittaa vaan, ku on antanut lipsahtaa..

Ja perjantaina tuskin nousen vaa'alle, koska eilen tuli tehtyä 1 L pullataikinaa, josta tein korvapuusteja ja voisilmäpullia..
Ja on muutenkin tullut syötyä. Ei kyl karamelleja vaan ihan ruokaa. Tuntuu, että koko ajan on vain nälkä.

Oon mie kuitenkin tiistaina kävellyt töihin, keskiviikkona menin pyörällä kouluun ja takas. Tänään olen tullut töihin pyörällä, täältä menen porukoille ohjaamaan varhaisnuorten kerhon ja sieltä tuun sit kans kotiin pyörällä. Huomenna sit pyörällä töihin.

Mutta tuskin on liikunta kuluttanu kaloreita niin paljoa mitä oon syönyt.

Tai olisikohan jo sit tärpännyt kolmas aluilleen, kun on koko ajan mahdoton nälkä ja väsymys :whistle:
 
Tein aamulla callanetics- ohjelman ja nyt on vasenkin reisi ihan oudon puutunut/ tunnoton! Eilen illalla olin ihan varma että mulla on jalassa joku veritulppa mutta kait se vaan johtuu tosta jumpasta :LOL:

Painonvartijoita olen miettinyt minäkin, mutta en ole vielä sen suhteen tikkua ristiin laittanut. Onko siellä se ruoan laskenta tyyliin 1 peruna on x pistettä vai 100g perunoita on x pistettä? Meinaan vaan että mulla menee aina into noista kalorien laskemisesta jos täytyy aina olla keittiövaaka mukana että osaa laskea kuinka paljon voi mitäkin syödä.
 
Mulju: Pisteet menee niin että 1peruna=1 piste, 1mandariini=0,5 pistettä,appelsiini=0pistettä jnejne. Ei riittäisi minullakaan hermot mitää kaloreita laskeskella! :whistle: :kieh:
Ja minä kävin tuonne msn-ketjuun kirjautumassa,mutta sen enempää en osannutkaan tehdä :headwall: :D Täytyy koittaa joku päivä kun on aikaa =)
 
Mulju: Mää suosittelen tuota painovartijoiden cd-romppua. En oo ite vielä käyttäny ku toista päivää mut vaikuttaa tosi hyvältä. Ja se ohjelma laskee ite ne pisteet joten ei tarvi ku kertoo mitä on syönyt ja paljonko. Minusta tosi näppärää. Katotaan nyt onko laihdutuksen suhteen mitään apua :whistle:
 
Olen tänään sitten pyöräillyt yhteensä 17 km! :eek:

Ensiksi pyöräilin töihin (4,6 km). Töistä kotiin. Kotoa porukoiden luokse (3,9 km) ja takas. Ja viel vasta tuuli oli, kun äsken tulin kotiin ja satoi lunta mielettömästi. hiukan oli raskasta polkea!

Kerhossa sitten innostuin kerholaisten kanssa hyppimään hyppynarulla, limboamaan (ei tehny kyl hyvää niskasärylle) ja speden speliä :D .

Mutta nytten saunaan.
 
Täällä myös kamppaillaan ilta-ahmimista vastaan. Ennen kuutta söin omenan ja tuossa joku aika sitten join kupin kahvia. Kohta täytyy mennä nukkumaan niin ei ole kiusausta kävellä jääkaapille :D
Huomen aamulla palataan jännityksellä asiaan. Kaiken järjen mukaan tällä viikolla pitäisi tulla miinus luku vaikka olenkin ahkerasti jumpannut!
Öitä ja huomiseen! :wave:
 
Mulla ainakin tulee +2 kg. Tiedän sen.

Te, jotka olette aloittaneet reippaasti tuon callanetics:in, niin muistattehan sitten sen, että jossain vaihees jumpan ansiosta saattaa paino nousta. (ettette jossain vaihees huolestu jos näyttää +)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mulju:
Jep, vaikka olen tehnyt vasta kaksi kertaa tuota niin "varaan" sen painonnousun jo huomiseen punnitukseen :D
Siitä se lähtee :). Itse tässä nyt ainakin viel ens viikon odottelen ennen kuin aloitan.. Jos on tärpännyt niin ei saa sitä sitten tehä. Vasta neljännen raskauskuukauden jälkeen.. Jos en oo väärin sit ymmärtänyt.
 
Siis tää ei voi olla totta!

Minä olin kahden vaiheilla, että käynkö vaa'alla vai enkö käy. Mie päätin, että käynpä ihan huviksein, ni tiedänpähän kuinka paljon saan sit itseäni morkata.

Paino oli tippunut 1,4 kg!!! :eek:

Miten toi voi olla mahdollista, vaikka viikolla olen syönyt itseni mielestä ihan hirveästi. Vai onko toisaalta toi liikunta auttanut, kävely + pyöräily. En sitten tiedä.

22.10.2007: 72,3 kg
29.10.2007: 71,0 kg (-1,3kg)
02.11.2007: 70,6 kg (-400 g)
09.11.2007: 71,6 kg (+ 1kg)
16.11.2007: 70,2 kg (- 1,4 kg)

Pudotus yhteensä: 2,1 kg

Kunpa viimekin viikolla ois pudonnut, eikä tullut lisää. Vaikka söin vähemmän mitä tällä viikolla ja liikuin saman verran kuin tälläkin viikolla, jos en jopa enemmän.

Mitenkäs muilla?
 
On ollut kyllä vaikea viikko herkkujen suhteen...mässännyt taas ihan urakalla :ashamed: No puntarissa kävin äsken ja tulos oli n. -500 g, hyvä että ei plus...määrät on mulla noin määriä kun mulla on sellainen "perintöpuntari" joka ei näytä 100 g tarkkuudella, mutta suuntaa antavia...nyt kunnon tsemppi päälle, että ensi viikolla alkaisi paino 7:lla..
LÄHTÖPAINO 84 Kg
9.11.2007 81,5 kg (-2,5 kg)
16.11.2007 81,5 kg (-500g)
 

Yhteistyössä