kaveria 10kilon tiputukseen?

äläs nyt mihinkään kaivaudu! tänne sieltä! :D Menin aamulla silmät kiinni puntarille seisomaan...tuli siis viikonloppuna syötyä ihan mitä sattui. JA noussuthan se paino oli niinkuin pelkäsinkin..noin puoli kiloa oli tullut lisää sitten perjantai aamun.. :ashamed: mutta sitten lähdin lenkille ja mieli parani. Muuten onkin ollut tylsä päivä kun on niin harmaata ja poika tulossa TAAS kipeäksi.
mutta siis ylös sieltä kaivamastasi montusta,hep!! =)
 
sannulii: Pois tuommoset ajatukset mielestä nyt ihan heti!!! Joskus menee takapakkia, muutenhan tää ois ihan liian helppoa jos koko ajan vain paino tippuis :LOL: Älä nyt yhdestä kerrasta (tai vaikka ois kuin mones tahansa) lannistu!! Nyt maanantaina on taas hyvä ottaa itteensä niskasta kiinni ja jatkaa tavoitteeseensa.. Ja hei, ei ne läskit siellä maan alla sula ;)
:hug:

Nyt vaan tsemppiä meille kaikille!!! :flower:
 
Mie ajattelin kokeilla kans, jos pääsisin tähän ryhmään viel mukaan..
Itse aloitin laihduttamisen viime viikon maanantaina ja silloin mittani oli: 163cm/72,3kg.

Viikko takana ja paino tippui 1kg300g. Eli tasan 71,0 kg.

"Tässä olen itseni TAAS kerran antanut repsahtaa.. Sain viime joulukuuhun tiputettua painon 56 kg:n.. Pudotusta oli 12,7 kg (tai jotain tuota luokkaa).

Sitten helmikuussa pääsin rintaleikkaukseen.. Kuukauden liikuntakielto.. Lihoin muutaman kilon.. Ku varmaankin tuli syötyä enemmän .

Sitten maaliskuussa laitatin hormonikierukan, joka oli minulla kolme kuukautta lihoin viisi kiloa.. Painoin kesäkuun lopussa siis 65 kg..

Sen jälkeen olen yrittänyt pitää merkillä mitä syön yms.. Mutta kun ei liikuntaa pahemmin.. Mitä nyt pyöräilin ja kävin koiran kanssa lenkillä..

Viime sunnuntaina alkoi ahistaa.. Olin masentunut.. Koko ajan mietin, että en ikinä oo ostanut koon 42 vaatteita.. Ja raskausajatkin mahduin 38 vaatteisiin. Yhdet 40 koon housut vain tilasin kuopuksen odotusaikana..

Päätin sunnuntaina (21.10) sitten aloittaa ruokaremontin.. Päätin jättää herkut nyt ainakin pois.. Ja yrittää lisätä liikuntaa.. Minä hankin keväällä twist-stepperin, joka on koko ajan ollut olohuoneessa pölyttymässä.. Joten jo sunnuntai-iltana tein 10 minuuttia..

Ajattelin aloittaa ihan hitaasti aluksi.. Noilla 10 minuutin sarjoilla.. Sitten, kun jaksaa paremmin, teen enemmän..

Maanantai aamuna (22.10) kävin vaa'alla.. Ajattelin, että paino ois noussu jo hirveisiin lukemiin: 75-80 kg. Jossain vaiheessa kävin vaa'alla.. Niin se näytti 74,9kg. Ja maanantaina (22.10) se onneksi näytti 72,3 kg.. Hirveä luku.. Mutta siitä on aloitettava.

Niin ja kun viel kolmannesta haaveillaan, ni senkin takia ois ihanaa, jos saisin painon pudotettua ees 65 kg. Onkohan siihen mitään mahdollisuutta?

Mulla ku ei oo ketää kaveria.. Jonka kanssa voisin lenkille lähtee.. Ja mie tarviin kannustusta.. "

Tuossa kopioin tuosta toisesta omasta ketjunaloituksesta vähän itsestäni.

Viime viikko meni ihan kivasti.. Karkeista kieltäydyin (ihme, että pystyin). Tuo stepperi nyt jäi.. Tein su-ti.. Mutta sitten ke+to tein 13h:n työpäivät ja perjantain olin ihan naatti.. Mutta joka päivä kuitenkin kävin 3*30minuutin lenkit koiran kanssa ja välillä enemmänkin.

Ja katsoin kyl tarkkaan mitä syön.. Maalaushommassa keskiviikkona mies haki makkaraperunat, ku ei ollu aikaa muuhun ja sit hampurilainen torstaina.. Ja makkaraperunat tehtii sit lauantaina, ku katottii leffaa. ja kun siskokin oli yötä silloin. Mutta: otin pienemmät annokset kuin yleensä!!

Jospa tämä painonpudotus pikku hiljaa lähtis käyntiin. Ensimmäinen pieni tavoite ois tuo 70 kg. Mutta ihaninta ois, jos painaisin 65 kg, ennen kuin tärppää kolmas aluilleen.
 
OHO! tulipas pitkä teksti! Älkää nukahtako! Tai: hypätkää kokonaan yli :whistle:

Sen olen kyllä huomannut, että heti on parempi mieli, kun on käynyt kävelemässä. Itse kyl sain tänään sairaslomaa, kun meni polvi maalatessa.. ja tuo kävely toisaalta ei tee asiasta helpompaa.

Tänään kävin myös kirjastosta lainaamassa kirjan: callanetics - 10 vuotta nuoremmaksi 10 tunnissa.. Sen ajattelin tehdä jossain vaiheessa, sit kun on aikaa keskittyä ja aloittaa.. Motivaatiota siis.

Ja onkos teillä perjantai se punnituspäivä? Mie oon punninnu maanantaina, mutta mittaan nyt sit perjantaina ja katon mitä on tullut/lähtenyt vajaassa viikossa.. Ja siitä eteenpäin perjantaisin.

 
Omasta puolestani toivotan sinut tervetulleeksi joukkoomme! :wave:
Paljon oli tekstiä juu,mutta en nukahtanut ;)
Ja perjantai sovittu punnituspäiväksi..jollain taisi olla lauantaikin. eli mikä itselle parhain.
minäkin mietin sitä callanetics kirjan lainausta,kokeilla ainakin täytyy kun siitä on NIIN paljon puhuttu! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:
Omasta puolestani toivotan sinut tervetulleeksi joukkoomme! :wave:
Paljon oli tekstiä juu,mutta en nukahtanut ;)
Ja perjantai sovittu punnituspäiväksi..jollain taisi olla lauantaikin. eli mikä itselle parhain.
minäkin mietin sitä callanetics kirjan lainausta,kokeilla ainakin täytyy kun siitä on NIIN paljon puhuttu! :D

Kiitos kiitos :wave:

Helpostihan tuon perjantaille muuttaa =).

Itse kokeilin joskus aikoinaan tuota callanetics:ia ja ihteni mielestä se toimi hyvin! Pottumaisinta on vain se toistojen määrä :D

Täällä sataa vettä ja pitäis lähtee koiran kans lenkillekin.. Ja toisella taitaa olla juoksu..
 
Kävin vesisateesta huolimatta puolen tunnin lenkin koiran kanssa.. Vaikka vesisateessa olen vain käyny pikku lenkin.. Joka kestää vain kullin luikauksen.

Mutta olen tyytyväinen ihteeni ainakin viel. Tein tonnikalarisoton.. Johon sekaan sekoitin 2 pussia sekavihanneksia ja vähä sipulia. :p
 
Sain itseä niskasta kiinni ja olen käynyt pari kertaa jumpassa. Olo on todella mukava sen jälkeen kun on saanut hien pintaan :D
Ilman toisten tukea en varmaan saisi aikaiseksi mitään,olen niin jämähtänyt näihin läskeihini :LOL: Tarkoitan,että tulee sellainen tunne että kerta te muutkin niin kyllä minäkin! Periksi ei anneta.
Meillä vähän tylsää kotona kun poika on flunssassa ja ulkona kova tuuli/vettä tihkuttaa ---> ei viitsi ulos mennä ja täytyy pyöriä neljän seinän sisällä :ashamed:
 
Minä oon käyny viidenneltä luokalta asti jumpissa, mutta tänä syksynä en oo pystynyt aloittaa, eikä ole aikaa mennäkään.. Ja mun polvi ei tykkää hyppimisestä..

Mutta nyt lenkille.. Herättii just ylös :wave:
(toivottavasti ei ala sataa hirveästi, kun pääsen ovesta ulos.. Pitää vain eka pukeutua)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Mie ajattelin kokeilla kans, jos pääsisin tähän ryhmään viel mukaan..
Itse aloitin laihduttamisen viime viikon maanantaina ja silloin mittani oli: 163cm/72,3kg.

Viikko takana ja paino tippui 1kg300g. Eli tasan 71,0 kg.

"Tässä olen itseni TAAS kerran antanut repsahtaa.. Sain viime joulukuuhun tiputettua painon 56 kg:n.. Pudotusta oli 12,7 kg (tai jotain tuota luokkaa).

Sitten helmikuussa pääsin rintaleikkaukseen.. Kuukauden liikuntakielto.. Lihoin muutaman kilon.. Ku varmaankin tuli syötyä enemmän .

Sitten maaliskuussa laitatin hormonikierukan, joka oli minulla kolme kuukautta lihoin viisi kiloa.. Painoin kesäkuun lopussa siis 65 kg..

Sen jälkeen olen yrittänyt pitää merkillä mitä syön yms.. Mutta kun ei liikuntaa pahemmin.. Mitä nyt pyöräilin ja kävin koiran kanssa lenkillä..

Viime sunnuntaina alkoi ahistaa.. Olin masentunut.. Koko ajan mietin, että en ikinä oo ostanut koon 42 vaatteita.. Ja raskausajatkin mahduin 38 vaatteisiin. Yhdet 40 koon housut vain tilasin kuopuksen odotusaikana..

Päätin sunnuntaina (21.10) sitten aloittaa ruokaremontin.. Päätin jättää herkut nyt ainakin pois.. Ja yrittää lisätä liikuntaa.. Minä hankin keväällä twist-stepperin, joka on koko ajan ollut olohuoneessa pölyttymässä.. Joten jo sunnuntai-iltana tein 10 minuuttia..

Ajattelin aloittaa ihan hitaasti aluksi.. Noilla 10 minuutin sarjoilla.. Sitten, kun jaksaa paremmin, teen enemmän..

Maanantai aamuna (22.10) kävin vaa'alla.. Ajattelin, että paino ois noussu jo hirveisiin lukemiin: 75-80 kg. Jossain vaiheessa kävin vaa'alla.. Niin se näytti 74,9kg. Ja maanantaina (22.10) se onneksi näytti 72,3 kg.. Hirveä luku.. Mutta siitä on aloitettava.

Niin ja kun viel kolmannesta haaveillaan, ni senkin takia ois ihanaa, jos saisin painon pudotettua ees 65 kg. Onkohan siihen mitään mahdollisuutta?

Mulla ku ei oo ketää kaveria.. Jonka kanssa voisin lenkille lähtee.. Ja mie tarviin kannustusta.. "

Tuossa kopioin tuosta toisesta omasta ketjunaloituksesta vähän itsestäni.

Viime viikko meni ihan kivasti.. Karkeista kieltäydyin (ihme, että pystyin). Tuo stepperi nyt jäi.. Tein su-ti.. Mutta sitten ke+to tein 13h:n työpäivät ja perjantain olin ihan naatti.. Mutta joka päivä kuitenkin kävin 3*30minuutin lenkit koiran kanssa ja välillä enemmänkin.

Ja katsoin kyl tarkkaan mitä syön.. Maalaushommassa keskiviikkona mies haki makkaraperunat, ku ei ollu aikaa muuhun ja sit hampurilainen torstaina.. Ja makkaraperunat tehtii sit lauantaina, ku katottii leffaa. ja kun siskokin oli yötä silloin. Mutta: otin pienemmät annokset kuin yleensä!!

Jospa tämä painonpudotus pikku hiljaa lähtis käyntiin. Ensimmäinen pieni tavoite ois tuo 70 kg. Mutta ihaninta ois, jos painaisin 65 kg, ennen kuin tärppää kolmas aluilleen.
kerropas aikaisemman painonpudotuksesi salat ja missä ajassa pudotit noinkin huimiin lukemiin.. t.kade :)

 
äippä71
Täällä on tosi harmaa ja sateinen sää,ollut jo monta päivää niin on tuo kävely homma vähän jäänyt vähemmälle.Joo, ei pieni sade haittaa mutta jos kaatamalla sataa niin ei oikei houkuta lähteä ulos. Olen kuntopyörällä polkenut mutta meinaa polvi kipeytyä niin kävely on mieluisempaa hommaa...

Yksin olen tätä laihdutus hommaa yrittänyt viedä eteenpäin.. ei ole oikein lenkkeily seuraa mistään saanut. Mutta olen kyllä ylpeä itsestäni kun on melkein kahdeksan kiloa lähtenyt ! elokuussa siis aloitin urakan.

Pitäisi varmaan joku jumppa kirja lainata ,että saisi reisiä ja vatsaa vähän pienemmäksi jumpata ohjeilla. Punnitusta sitten perjantaina. :wave:
 
kultakala:

Jaahas, mitähän sitä vastais.. Ei minulla oikein mitään saloja ole.. Kävin pari kertaa viikossa jumpassa: step-aerobic:issa ja sitten normijumpassa ja joskus kävin 1,5h kestäväs bodymaratonissa..

Mutta muuten vain katsoin tarkkaan mitä söin. Kieltäydyin herkuista. Näin jälkeenpäin ajatellen, olen itsekin ihan ihmeissäni, että miten sain kahdeksassa kuukaudessa laihdutettua 12,8 kg.. Ja sitten annoin itseni repsahtaa :ashamed: .. Ja viel pääsin entisiin mittoihin mitä olin ennen esikoista odottaessa.

Kun vain nyttenkin saisin pidettyä itsekurini yllä.. Ainakin lenkkeilyn jälkeen on hyvä olo =).

Suosittelen lainaamaan callanetics - 10 vuotta nuoremmaksi 10 tunnissa -kirjan. Sillä saa aikaan nopeasti tuloksia.
 
no mä vain pitää narun päästä kiinni ja roikkua perässä.. tässä porukassa...(olipa outo vertaus) Sataa.. sataa ja taas sataa, tuonne en aijo heti mennä kävelemään... ähh.. pakko se on yrittää vaan tätä syömistään vahtia.. mieli tekisi taas nappostella kaapit tyhjiksi.
ja tervetuloa uudet joukkoon mukaan!
 
sannulii: Älähän nyt anna periksi! Kyllä se sade jossain vaiheessa lakkaa.

Itseni on vain pakko pitää ihteni erossa kaapin antimista.. Vaikiaa tekee.. Mutta käytii perheen kesken 25 minuutin lenkki.. Hidastahan se kyllä oli, mutta tehty kuitenkin. vettä satoi hiukan.

Illalla viel uudelleen! :wave:
 
Tervetuloa Red Dragon!

Kävinpäs lenkillä :D vaikka ensin ajattelin että on niin tympeän harmaa ja sateinen ilma etten kehtaa lähteä.. Mutta onneksi lähdin, on heti aivan voittaja olo :LOL:


Tämä laihduttaminen ei oo ainakaan mulla vaikuttanu mitenkään rintamaidon tuloon. Poika huitelee yläkäyrillä ja täys imetyksellä mennään. Mut hyvä vaan. Tosin eihän tuo mun tahti nyt ookkaan mikään päätä huimaava.. Hiljaa hyvä tulee =)

Minkälainen tuo callanetics kirja on? Mikä siis sen sisältö on? Liikunta ohjeita? Ruoka ohjeita? elämäntapa ohjeita??
 
Elikkäs tässä tuosta callanetics - 10 vuotta nuoremmaksi 10 tunnissa -kirjan takakannesta:

"Callanetics - Kirja, joka on valloittanut maan toisensa jälkeen uskomattomalla teholla!

Callanetics on tehokas ja turvallinen lihasjänteyttä kehittävä harjoitusohjelma, jossa yksi harjoitustunti vastaa seitsemää tavanomaista harjoitustuntia.

Se sopii kaikenikäisille, kaksi harjoitustuntia viikossa riittää, eikä erillistä ruokavaliota tarvita.

Jo kahden harjoituskerran jälkeen vartalossa tapahtuu havaittava muutos. Neljän harjoituskerran jälkeen ero on merkittävä ja 8-10 kerran jälkeen uskomaton.

Ohjelmalla voidaan sulattaa rasvaa pakaroista ja lantiolta, saada litteä vatsa, venyttää kaulaa, poistaa kaksoisleuka, kohottaa takamusta ja povea, hoikentaa sääriä ja kiinteyttää käsivarsia.

Vain kokeilemalla itse tiedät, että tämä on totta!"
 
Ja itse kyllä sanon, että kyseinen homma toimii, jos vain jaksaa tehdä. Itsellä kaveni vyötärö ja vatsa pieneni huomattavasti.. Mutta pitää jaksaa tehä.

Kävin tänään kolmesti lenkillä.. 2*30 min, jotka kävelin suhteellisen reippaasti, omaa vauhtiani. Kolmas lenkki oli perheen kanssa, joka ei ihan niin nopiaa mennyt, mutta kuitenkin 25 minuuttia =).

 
Kuka haluais tulla tekee mun kirjanpidon kokeen?
Kävin onnex aamulla puolen tunnin lenkin, että olen ees jonkin verran herännyt..

Ja mikä parasta, palkka ei näy tilillä.. Kiitos kiitos.. Jospa se näkyy klo 10 jälkeen.
 
Huomenta! |O Täällä aurinko paistoi äsken ja oli niin mukava ilma käydä lenkillä. Vaunujen kanssa ei vaan pääse maastoon,olisi kivempi itselle ja koiralle (saisi olla vapaana),mutta aamu ulkoilu on suoritettu. Nyt kahvin keittoon ja siivoamaan :ashamed:
 
heipä vaan kaikille! :wave: mullapa hyvin alko tää... torstaina ilmottauduin tänne pinoon intoa täynnä ja heti pe, la ja su söin sitten itseni niin täytteen kaikeen maailman herkkuja ettei ole mahdollistakaan!!! :LOL: mutta ma alkoi kunnon tehokuuri ja lenkkeily ni eiköhän se tästä pikkuhiljaa ala mennä taas alaspäin! hyvin on menny ny pari päivää! tai sit se johtuu siitä kun oon koko ajan keksiny ittelleni jotain tekemistä ni ei tuu mentyä jääkaapilekkaan niin usein! :) mutta nyt työt kutsuu taas ja on pakko mennä! tsemppiä kaikille rutkasti!!! :D
 
Heips! Ilmoittaudun tännekkin mukaan...olen etsinyt aktiivista keskustelua johon voisi päivittäin laittaa kuulumisia ja tietenkin saada tukea! Täällä näytäää ainakin RED DRAGON kirjoittelevan aktiivisesti!

Eli täällä siis tavoite olisi nyt ensin 80 kg ja se kun pysyisi tuonne tammikuun puoleen väliin asti (silloin kolmannen lapsen laskettu aika) ja sitten alkaisi oikein kunnon pudotus, tavoite n. 64kg- 60 kg.

Toisen lapsen jälkeen painoa pudottelinkin sellaiset 25kg...mutta nyt taas hiipinyt salakavalasti takaisin...ennen odotusta paino oli n. 68kg ja nyt jo komiat 84kg.

Viikon tossa jo tsemppasinkin ja sain pois noin -800g, mutta viikonlopusta asti taas herkuteltu :eek:
Ja nyt on aika ryhdistäytyä...en halua olla taas kauhea valas tammikuussa (ekassa raskaudessa painoa tuli 34kg ja toisessa 27kg..silloin tosin lähtö paino oli enemmän)

Torstaisin on mulla punnituspäivä ja painovartioiden cd:n avulla painoa pudottelen (niin kuin silloin aikaisemminkin)

t.Mivian ...ja nyt alkoi tiukka linja!!!
 
Ajattelin sellaisen ostaa, kun menee aika pieneen tilaan...mahtaako olla tehokasta?

Liikunnasta sen verran, mites te muut liikutte?

Itse käyn tällä hetkellä salilla n. 2krt/viikko, uimassa tai vesijuoksemassa n. 2-3 krt/viikko ja joogassa 2 krt/viikko. Kotona myös jumppalen lähes päivittäin. (nyt on vaan ollut 2 vk:n tauko salilta ja uinnista kun lapset olleet kipeinä) Mutta huomenna olisi aamulla tarkoitus suunnata salille, josta sitten vesijuoksemaan tai uimaan.

T.Mivian
 
Tervetuloa Mivian80 :wave: Älähän turhan vakavasti ota laihdutusta vielä raskaana ollessa, yritä vain pysyä nyt samassa.. Ehtii sitä laihduttamaan synnytyksen jälkeenkin. Minä täällä ainakin olen vielä varmaan kesään asti, on sen verran paljon puotettavaa. Minäkin aloitin tän urakan nimen omaan raskauskilojen takia, niistä nyt kovasti yritetään eroon päästä. Sää muuten harrastat hirveesti vielä liikuntaa, ite olin kolme viimeistä raskaus kuukautta täysin kykenemätön mihinkään. Hyvä ku kaupassa pystyin käymään (autolla tietenkin).

Mää en tällä hetkellä harrasta muuta liikuntaa ku kävelyä. Kohta ois tarkotus ruveta salilla käymään ja kolme kertaa viikossa on tavoite. Mut senki näkee sit miten lähtee menemään, ei oo kokemusta salilla käynnistä ku on pieni vauva. Kuulema joskus ei vaan voi lähtä samalla lailla ku lapsettomana :LOL:

Tänään en edes lenkille viittinyt lähtä ku pojalle annettiin rotavirus rokote ja ei ollu oikeen tietoo miten se vaikuttaa. Mut eipä tuo oo kyllä mitenkään vaikuttanu, päivällä oli vähän itkuinen mutta siinäpä se. Vielähän tuota ehtis vaan taidan jättää huomiselle :ashamed: Mutta tein mää vatsalihasliikkeitä ja käsipainoja vähän aikaa heilutin :D

Oon nyt kohta ollut 10 päivää ilman sokeri!! Ja oon vielä pari päivää, tai no perjantaina ehkä täytyy sitten kaupassa palkita itseni. Oon hirveen perso makealle joten olen aika ylpeä tuosta lakkoilusta. Kunhan nyt vastaisuudessa pysyis sitten vaan kerran viikossa..

Mut palataan :wave:
 
Tervetuloa Mivian80!
Minä myös koitan karistaa raskauden aikana tulleita kiloja..tavoite olisi nyt ensin päästä 75kg ja sitten alle 70kg:n että mukana menossa....ja pitkään :LOL:
Minä myös kaipaan joka päiväistä keskustelukaveria! Siitä saa itselleen lisämotivaatiota ja tukea kun heikko hetki yllättää!
Aloin käymään piiitkästä aikaa salilla ja jumpissa. Sovittiin miehen kanssa että "saan käydä" 3-4 kertaa viikossa. Me rakennetaan ja luonnollisesti mies olisi aamusta iltaan töissä/raksalla ilman "sopimuksia" :xmas: niin ja lasken painonvartijoiden pisteitä,en ole liittynyt niihin vaan oma toimisesti kotona toimin :whistle:
Laihdutin niiden avulla noin 17kg muutama vuosi takaperin.
Mutta nyt poikaa laittamaan yöunille,palaillaan :wave:
 

Yhteistyössä