kaveria 10kilon tiputukseen?

Mulla on paino -200g siis yhteensä pudotus 11,8kg. Tänään painoin 68,5 mut en oo tällä viikolla pystynyt oikein pisteitä laskee ku on ollut vieraita yms... Uuden tavoitteen oon asettanut itselleni.. joka on ennen toukokuuta 62-65 kg, vähemmänkin jos vaan mahdollista... Mut ihanaa kun mahtuu vanhoihin farkkuihin yms.. luulin etten koskaan mahtuisi.. nyt en oo ollenkaan epävarma ja olo on paljon jaksavampi. :heart:
 
..ihana juhla tämä joulu,mutta onneksi vain kerran vuodessa :D
Joulu meni rauhallisesti perheen kesken ja sukulaisia kierrellen. Tosin huomenna vielä tulee meille vieraita,kinkkuakin on melkoisesti jäljellä. Mitenkäs muiden joulu on sujunut?
Jouluruokia kohtuudella on nautittu,mutta tuon suklaan kanssa on mennyt ihan kevyesti överiksi :whistle: No vasta painoksi olen kyllä liikkunut melko paljon.
Mutta tapaninilta jatkoja kaikille,palaan perjantaina asiaan
Mutta tästä se jatkuu,ei ehkä ihan niin loistavaa tulosta tule tällä viikolla niin kuin edellisellä,mutta toivottavasti miinus merkkinen kuitenkin. :wave:
 
Tervehdys!

Joulu oli ja meni ja tuli kyllä syötyä. Tortut on mun heikkous. katotaan huomenna kuin paljon on paino noussu :kieh: Onneksi joulu on vain kerran vuodessa..

Tänään kävin salilla ja nyt täytyy muutenki palata ruotuun. Täällä on ihan kamalat kelit taas, ihan turha kävelyistä haaveilla jos haluaa koipensa pitää koossa. Tulis kunnolla lunta ja pikku pakkaset eikä tämmöstä nolla keliä joka pitää jään päällä veden että ois mahollisimman liukasta :(

Mut siis taas lasketaan pisteitä ja yritetään liikkua mahdollisimman paljon.
Tänään poika sai ensimmäisen pottu lusikallisen. Kohta tuo imettäminen vähenee ja senki takia tulee varmasti olemaan hankalampaa tuo painon pudotus. Mut periksi ei anneta!!!

Perjantaihin! :wave:
 
06.09 90kg
12.10 87,4 (-2,6kg)
26.10 86,9 (-500g)
02.11 87,0 (+100g)
09.11 86,6 (-400g)
16.11 85,5 (-1,1kg)
23.11 84,5 (-1kg)
30.11 83,8 (-700g)
14.12 82,4 (-1,4kg)
19.12 80,8 (-1,6kg)
28.12 81,6 (+800g)


Pudotus yhteensä 8,4 kg

Näinhän tässä kävi :ashamed: Lisää tuli painoa, harmittaa... ja ällöttää :(

Mut nyt uuteen laskuun taas =)
 
Yhden miehen naisen painon seuranta:
21.10.2007 84kg
26.10.2007 82,6kg (-1,4kg)
2.11.2007 81,9kg (-700g)
9.11.2007 82,4kg (+500g)
16.11.2007 81,8kg (-600g)
23.11.2007 81,9kg (+100g)
30.11.2007 81,9kg (+/-0)
7.12.2007 83,0kg (+1,1kg)
14.12.2007 82,8kg (-200g)
21.12.2007 81,2kg (-1,6kg)
28.12.2007 81,9kg (+0,700g)

Suklaasta sakoitetaan :ashamed: Niinhän siinä sitten kävi että plussaa tuli
:headwall: Nooh,mulla alkoi eilen menkatkin,että olokin on sen mukainen. Vatta on turvoksissa kuin ilmapallo |O seli..seli... ;)
Mutta uusi vuosi ja uudet kujeet! Jatkan painonvartijoiden pisteillä,ja tarkasti syön vain sen määrän enkä enempää! Liikuntaa lisään,nyt ollut muutaman viikon jumpat tauolla.
Iloisena kohti uutta vuotta silti mennään! Luultavasti en ehdi palstailla loppu vuonna enää,mutta palaillaan ensi vuonna asiaan!

Oikein mukavaa vuoden vaihetta kaikille,viettäkää rauhallisesti raketteja ampuen ;)
 
mä en ees uskalla vaa'alle... niin paljon oon mässännyt joulun alla ja jälkeen.. nyt heitin jouluruoat mäkeen... mieskään ei enää tohtinut herkutella :) ens viikolla palataan (toivottavasti uuden miinuksen merkeissä )
 
Mitenkäs muut viettää vuoden vaihteen? Me olemme kotosalla ja poikamme kummit tulee meille. Muutama raketti ammutaan,saunotaan,syödään ja luultavasti pelaillaan lautapelejä. Että melko rauhallisesti vuosi vaihtuu meillä.

Olemme jo saaneet harjoitusta tulevasta paukkeesta..meidän naapurit eivät osaa lukea kalenteria ja aloittivat pommituksen jo perjantaina ja jatkui eilen aina siihen asti että poliisit kävi siellä viimeinkin. Taitaa olla vanhemmat reissussa ja nuoriso bilettää. :kieh: :kieh: Jännityksellä odotan oisko tänään hiljainen ilta?!

Mutta jälleen toivotan mukavaa vuoden vaihetta kaikille!
 
Heivainkaikille!!

Just tulin salilta ja tulipa hyvä olo. Vähän kyllä selkä kipee mutta mitä pienistä.. Olen antanut itselleni luvan syödä vähän mitä sattuu vielä tonne keskiviikkoon asti ja sitten taas skarppaan oikein kunnolla. Sinne asti nyt vielä ainakin täysimetän niin käytän senki kuluttaman energian hyväksi =)

Meillä on kans ensimmäinen tosi rauhallinen uusivuosi. Päivällä mennään kavereitten luokse syömään pitkän kaavan kautta ja ilta ollaan kotosalla ihan vaan meidän pikkuperheen kesken. Aika aikaa kutakin, onhan tuota ehtinyt rellestää aikoinaan niin ihan mukava vaan kattoo parvekkeelta ilotulituksia ja herätä seuraavana aamuna hyvässä olossa :LOL:

Minulta kans kaikille mukavaa vuoden vaihdetta ja kevyempää tulevaa vuotta!! :hug:
 
tämä nainen siirtyy toiseen keskusteluun...on kovin hiljaiseksi mennyt tämä ketju. Kuten perlos,niin siirtykää työ muutkin jos oletten vielä mukana pudotuksessa...eli ketju johon siirryn on
http://keskustelu.kaksplus.fi/t924894


mukavaa uutta vuotta kaikille...ja ennen kaikkea kevyempää!! :wave:
 

Yhteistyössä