kaveri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Huoh, mun entinen bestis,joka kanssa ollaan tunnettu tarha-iästä asti, on vaan niin, noh,outo. Hän on tulossa meille taas joka kesäiselle viikon vierailulleen ja mua hirvittää. Tekis mieli keksiä joku tekosyy ettei käy.

Ensinnäkään, hän ei tykkää lapsista ja näyttää sen. Ei osaa olla yhtään lasten seurassa ja möläyttelee mitä sattuu. Valittaa kun lapset ei annan hänen nukka aamulla pitkään. (silti aina tunkee)

Hän ei osaa keskustella. Ei ole kuulema mitään sanottavaa. Monta kertaa tulee mieleen, et ihan kun seinille puhuisin. On tekopirteä ja naureskelee kovalla äänellä ihan hölmöille jutuille.
Haukkuu kaikki ihmiset, joista ei tykätty yli 10v sitten, "ne kun on semmosia ja tämmösiä" ja muistaa joka ikisen heidän kouluajan mokan ja jaksaa niitä jauhaa, kun ne olisivat elämääkin suurempia juttuja.

Paljon muutakin kummallista on tässä ihmisessä, osa semmoistakin,että ihmettelen välillä miks hitossa me edes ollaan enää kavereita.

Nyt kun mieitn näitä, niin sitä enemmän kyllä tekee mieli karata johonkin ettei olla kotona :S

pyydät vain että ei tule, ihmiset voi kasvaa erikseen. Munkin yks pitkäaikainen ystävä sanoi kun sain lapsen että ei ymmärrä miks ihmiset hankkii lapsia ja kun näki meidän tytön niin kysyi että onko se jotenkin kehitysvammainen. Tyttö oli rauhallinen 2 kk.

kai mun käy sitä jotenkin sääliksi, kun sillä ei oo yhtään kaveria :/

darkangel: myös tuo mun kaveri päästää ihan kummia sammakoita suustaan välillä lapsiin liittyen ja niistä helposti saa herneen nenään.

juu meilläkin ihmetteli kun yks toinen pitkäaikainen kaveri kuulemma saa sossusta rahaa ja ne osti niillä rahoilla asuntoauton:)

Myönnän että mekin saadaan tukea ja hänen mielestään pitää olla rahaa jotta voi hankkia lapsia, valitettavasti olen eri mieltä.

Ihmettelee sit kun en halua tavata. Muutamia vuosia sit kun nähtiin pitkästä aikaa niin ensimmäinen lause oli että kyllä sä oot läski, miten oot noin lihonu.

Itse ainakin välttelen kuin ruttoa outoja ihmisiä. Ei ne tee muuta kuin pahoita ihmisten mielen tai aiheuta kummallaisia ajatuksia. Ilman niitä on helpompi elää.