kaveri vetäisi herneet nenään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Amoraalinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Amoraalinen

Jäsen
01.01.2010
348
0
16
mä kerroin kaverille että plussasin eilen ja onnittelujen sijasta hän haukkui minut ihan lyttyyn. :(
hänen mielestä minun pitäisi mennä töihin eikä vaan maata kotona vuodesta toiseen. nyt tuntuu että en uskalla kertoa raskaudesta enää kenellekään jos kaikki muutkin ovat tuota mieltä.
miksi jokaisen lapsen jälkeen pitäisi käydä töissä? nyt kun tän uuden tulokkaan laskettu aika on ennen kun nuorin täyttää 3v niin saan uudestaan mun hyvät (työllä ansaitut) äippärahat. miksi siis pitäisi mennä välillä töihin?

Hän taitaa olla vain kateellinen tai katkera kun saat olla kotona lastesi kanssa ja hän "joutuu" olemaan töissä. Onnea plussasta :flower: :) Hyvähän se on lapset pienillä väleillä tehdä, töitä kerkee tekemään myöhemminkin :)

Pöh. Ei tarvitsekaan. Ei tuollaisia kavereita tarvitse kuunnella. Minunkin kaverini on hermostunut raskauksistani, kun en enää odotusaikana lähtenyt mukaan baariin. En ole raskauden jälkeen kylläkään linnoittautunut kotiin, vaan olen kyllä muutamaan kertaan hänen kanssaan käynyt jossain nyt jälkeenpäin. Häntä myös harmitti, kun en odottanut, että hänkin olisi raskautunut jossain hamassa tulevaisuudessa ja oltaisiin odotettu yhdessä. Joo, ihan kivahan ajatus se jossain määrin on, mutta tuosta kun on muutama vuosi, niin enhän mä nyt jää odottelemaan ikuisuuksia, varsinkaan kun hän ei edes seurustele, eikä me olla mitään nuoria edes enää.

Alkuperäinen kirjoittaja bhj:
Pöh. Ei tarvitsekaan. Ei tuollaisia kavereita tarvitse kuunnella. Minunkin kaverini on hermostunut raskauksistani, kun en enää odotusaikana lähtenyt mukaan baariin. En ole raskauden jälkeen kylläkään linnoittautunut kotiin, vaan olen kyllä muutamaan kertaan hänen kanssaan käynyt jossain nyt jälkeenpäin. Häntä myös harmitti, kun en odottanut, että hänkin olisi raskautunut jossain hamassa tulevaisuudessa ja oltaisiin odotettu yhdessä. Joo, ihan kivahan ajatus se jossain määrin on, mutta tuosta kun on muutama vuosi, niin enhän mä nyt jää odottelemaan ikuisuuksia, varsinkaan kun hän ei edes seurustele, eikä me olla mitään nuoria edes enää.

Ja sikstoisekseen ei vauvoja noin vaan samaan aikaan hankita, ei se tarkota vaikka pamputtelette samaan aikaan että te molemmat tulisitte kuitenkaan raskaaksi. Tämä kommentti siis sun ystävälle, ei sulle :) Joten turha sun olis häntä odotella.

Alkuperäinen kirjoittaja Amoraalinen:
mä kerroin kaverille että plussasin eilen ja onnittelujen sijasta hän haukkui minut ihan lyttyyn. :(
hänen mielestä minun pitäisi mennä töihin eikä vaan maata kotona vuodesta toiseen. nyt tuntuu että en uskalla kertoa raskaudesta enää kenellekään jos kaikki muutkin ovat tuota mieltä.
miksi jokaisen lapsen jälkeen pitäisi käydä töissä? nyt kun tän uuden tulokkaan laskettu aika on ennen kun nuorin täyttää 3v niin saan uudestaan mun hyvät (työllä ansaitut) äippärahat. miksi siis pitäisi mennä välillä töihin?

Ja sitäpaitsi jos on lapsia, niin se arki on kaikkea muuta kuin makaamista kootna. Luuleko kaverisi että lapset hoitaa itse itsensä ja sä voit vaan maata sängyssä koko päivän. tyhmä kaveri.

Alkuperäinen kirjoittaja Amoraalinen:
Alkuperäinen kirjoittaja kysytääs ensin:
Montako lasta sulla jo on?

3 =) ja tein kyllä töitä ennen lapsia ja olen tehnyt töitä myös tässä lasten välillä. että on aika epistä puhua et mä vaan makaan kotona vuodesta toiseen.. :/

No onhan toi kaveris sitten ihan oikeessa. Neljäs lapsi on kyllä liikaa, sori nyt vaan.

Yhteistyössä