Mitä se haittaa jos on sama nimi? Meillä on ystäväperhe, jotka antoi pojalleen saman nimen ku meidän yhdellä poitsulla jo oli... ei haittaa yhtään, päinvastoin kun on niin hieno nimi kaverin lapsellakin 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Tarvii tähän sanoa, et mä olen kans päättänyt mun tulevan pojan (jos semmosta ikinä saan) nimen jo ennen ku olen tavannut miestäni. Hänen siskonsa pojalla on tämä nimi.
Alkuperäinen kirjoittaja am:aika pössi tyyppi jos olitte asiasta jutelleet ja hän tieten tahtoen päätti nimen antaa.. ? outo itse en kehtaisi..
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Tarvii tähän sanoa, et mä olen kans päättänyt mun tulevan pojan (jos semmosta ikinä saan) nimen jo ennen ku olen tavannut miestäni. Hänen siskonsa pojalla on tämä nimi.
entä jos tuleva ukkos ei sietäis nimeä lainkaan :O vaihdat ukkoa?
juuri näin. ja mä laittaisin nimen lapselleni joka tapauksessa, jos kerta olisin suunnitellut sen lapselleni laittavanAlkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:No ei pitäis kertoo etukäteen ja laittakaa se silti, jos se on niin tärkeä =)
Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:laittaisin sen alkuperäisen nimen, jos se olisi tärkeä ja rakas... mitä siitä, vaikka kaverisi laittoikin sen nimen.... kuka kieltää ketään laittamasta samaa nimeä?