Kaveri suuttui. Minusta täysin turhaan.

  • Viestiketjun aloittaja oih
  • Ensimmäinen viesti
oih
Oltiin sovittu, että haen hänet autolla kotoaan klo. 9 aamulla ja lähdetään ostoksille. Illalla vielä soittelin, että varmasti muistaa asian. Aamulla kuitenkaan ei ollut sovitussa paikassa, joten aloin soittamaan ja niinhän siinä kävi, että oli nukkunut pommiin. Heräsi kyllä ja sanoin, että laittaa vaatteet niskaan niin lähdetään. Eihän se sitten niin sopinutkaan, vaan meikki, valmistautuminen ym. olisi kestänyt ainakin 1,5h ja sanoi, että odottele vaan, niin lähdetään sitten. Minä sanoin, että en varmasti odota noin kauaa, koska olen sopinut iltapäiväksi jo muuta menoa. Lähdin sitten yksin ostoksille. Nyt sitten ei enää vastaa puheluihin eikä viesteihin. Oliko oikeus suuttua? Minunhan tässä olisi pitänyt suuttua!
 
"Tilda"
Jos olisin itse nukkunut pommiin ja toinen tulee minua sovittuun aikaan hakemaan, en todellakaan olisi pyytänyt odottamaan, jos aijon valmistautua lähtöön noin kauan. Ihan korkeintaan voisin antaa toisen odottaa 10-15min, eikä sekään olis kohteliasta. Luultavasti olisin sanonut, että mene sinä vaan kun nyt ite menin töpeksimään heräämisen kanssa... Joten kaveris on väärässä.
 
"vieras"
Ei oo kaverillas oikeutta suuttua. Joko nopeasti vaatteet päälle ja vaikka meikit mukaan autoon jos pyntätä pitää tai ois tullut sitten perässä kun ois saanu aamutoimensa hoidettua. Oisko kaverisi päässyt jollain kaupungille myöhemmin?
 
aaapppp
[QUOTE="Heili";27669846]Minusta olisit kyllä voinut odottaa. Ei kaikki pysty lähtemään ilman meikkiä kaupoille. Kaverisikin oli varmasti odottanut tuota reissua.[/QUOTE]

eiköhän sipaisu ripsaria olisi riittänyt.
 
aaappp
[QUOTE="vieras";27669894]Ei oo kaverillas oikeutta suuttua. Joko nopeasti vaatteet päälle ja vaikka meikit mukaan autoon jos pyntätä pitää tai ois tullut sitten perässä kun ois saanu aamutoimensa hoidettua. Oisko kaverisi päässyt jollain kaupungille myöhemmin?[/QUOTE]

ei. Asutaan aika peräkylillä ja hänellä ei ole ajokorttia. Kaupunkiin pitempi matka. Varmasti häntä harmittaa kun hänen piti tehdä joululahjaostokset ja olisi saanut nyt ostettua isommat jutut, mutta nyt teki ihan itse valinnan. Valitsi mieluummin meikin kun joululahjat. 10-20 min. olisin voinut ihan hyvin odotella, mutta matkoihin menee aikaa ja minulla iltapäiväksi muita suunnitelmia. Olin myös suunnitellut käyväni syömässä ja nauttimassa rauhallisesta päivästä ilman kiirettä ( koska pienten lasten äidillä on harvoin näitä hetkiä ) En olisi ehtinyt tehdä kaikkea jos olisin jäänyt odottelemaan. Olin toki siinä mielessä itsekäs.
 
Saraldo
Mä olisin pessyt hampaat, käynyt vessassa ja vetänyt vaatteet päälle. Ostarilla olis sitten voinu syödä aamupalaa. Meikeillä en ole ennenkään pystynyt ostoksia maksamaan, joten vaikka normaalisti meikkaankin päivittäin, kykenen lähtemään liikenteeseen myös ilman niitä.

Mä en olisi puoltatoista tuntia odottanut.
 
dfdf
15 minuuttia olisin suostunut korkeintaan odottamaan. Sinulla tässä on syytä suuttua kaverin huonosta käytöksestä, ei pommiin nukkumisesta, vaan siitä että kiukuttelee sinulle oman mokansa takia.
 
"vieras"
[QUOTE="Heili";27669846]Minusta olisit kyllä voinut odottaa. Ei kaikki pysty lähtemään ilman meikkiä kaupoille. Kaverisikin oli varmasti odottanut tuota reissua.[/QUOTE]

Eipä ole ap:n ongelma jos kaveri ei ilman meikkiä pysty lähtemään. Autossakin olisi voinut meikata esim. ostarin pihalla, jolloin ap olisi mennyt eeltä jo ostoksille.

Oikein teit kun et odottanut! Pienen odotuksen ymmärrän, mutta en olisi ikinä uskonut että joku kehtaa ehdottaa 1,5 h!
 
aamuvirkee
:O tarviiko tollasta ees miettiä, että kenen oikeus tässä on suuttua? voi hyvää päivää, mitä ihmisiä maa päällään kantaa. ystäväsi mitä ilmeisimmin (iki)sinkku.
 
Fffff
Olen aika harvoin ajoissa tapaamisissa. Hävettää joka kerta.
Mutta en taatusti kuvittele pyytäväni jotain odottamaan 1,5 tuntia!!
Ja autossako olisi pitänyt nyhvätä? Huh.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ymmärrän;27670324:
Minulla menee helposti valmistautumisessa 1,5 tuntia. En todellakaan lähde mihinkään juuri heränneenä.
varmaan kannattaisi harjoitella rivakampaa lähtöä, aina välillä kun voi eteen tulla tilanne ettei ehdi laittautua..
 
"realisti"
No huhhuh, 1,5 tuntia meikkaamista kiireessä on kyllä ihan liikaa. En ois minäkään odotellut. Ihmisten pitäis opetella käymään kaupungilla ilman meikkiä, niin tajuaisivat ettei se oo mikään katastrofi. Kukaan ei oikeastaan välitä onko sitä meikkiä vai ei.
 
"jep"
Kerran ennen lapsia nukuin työaamuna pommiin, ja herätessäni kello näytti 7.23. Ehdin 7.33 junaan (tosin asuin silloin kyllä juna-aseman vieressä). Ymmärrän, että pommiin nukkuminen on inhimillinen moka, mutta ei silloin puoltatoista tuntia äherretä aamutoimia, vaan tehdään vain pakolliset.

Ja jos nyt johonkin aivan välttämättömään (miksikä en laske tunnin meikkausta, vaan vaikka jos olisi pakko vaikkapa lapsen kanssa tehdä ensin jotain tai käyttää koira pikkulenkillä tms. toistenkin hyvinvointiin liittyvää) menisi enemmän kuin se vartti, hyvin nöyrästi KYSYISN, voisiko kaveri tulla meille vaikka juomaan kupin kahvia ja lukemaan lehtiä tai nettailemaan tms. siksi aikaa, en todellakaan ikinä kehtaisi oman sähläykseni takia odotuttaa autossa tai pihalla edes sitä varttia. Eri juttu sitten, jos kaveri mieluummin tekisi niin.
 

Yhteistyössä