A
"aapee"
Vieras
Kaverini lapsen synttärit oli hiljattain, minun piti mennä sinne lapseni kanssa.Olen kaverin lapsen kummi Asuvat 250 km päässä. Edellisenä päivänä tyttöni tuli kipeäksi, ja samana päivänä autoni hajosi. Tarjouduin kysymään kipeälle lapselleni isovanhempaa hoitajaksi (mies oli työmatkalla ) ja tulemaan yksin bussilla. Kaverini sanoi ettei tarvitse, kun menee niin hankalaksi minulle.
Nyt hän on sitten kuitenkin suuttunut kun en tullut, en pitänyt kuulemma asiaa tarpeeksi tärkeänä. Ja minähän pidin, olisin oikeasti lähtenyt yksin bussilla jos ei hän olisi sanonut ettei tarvitse, ja että voimme tulla kun lapseni on parantunut.
Samanlaisia tilanteita on ollut aikaisemminkin. Ja muitakin samanlaisia ihmisiä tunnen, jotka eivät voi sanoa suoraan mitä ajattelevat, vaan nurisevat jälkikäteen, ja pahimmassa tapauksessa vielä selän takana.
Mielettömän ärsyttävää. Mistä tällainen piirre ihmisissä oikein johtuu?
Nyt hän on sitten kuitenkin suuttunut kun en tullut, en pitänyt kuulemma asiaa tarpeeksi tärkeänä. Ja minähän pidin, olisin oikeasti lähtenyt yksin bussilla jos ei hän olisi sanonut ettei tarvitse, ja että voimme tulla kun lapseni on parantunut.
Samanlaisia tilanteita on ollut aikaisemminkin. Ja muitakin samanlaisia ihmisiä tunnen, jotka eivät voi sanoa suoraan mitä ajattelevat, vaan nurisevat jälkikäteen, ja pahimmassa tapauksessa vielä selän takana.
Mielettömän ärsyttävää. Mistä tällainen piirre ihmisissä oikein johtuu?