kaveri suuttu :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huah

Vieras
kaveri eros miehestään herra x:stä, kävi seurustelee herra B:n kans, saivat reilun vuoden päästä siitä vauvan.. sitten sais serkun kaverilta, herra A:lta viestiä, että hän ei ehkä olekaan lapsen isä..

en siis ollut tästä kaverista, herra A:sta ikinä kuullu ja laitoinki näin tälle tyypille.. sit laitoin et serkkuni seurustelee kyllä yhen toisen, herra B:n kanssa ja etten hänen asioistaan taho puhua..

no sit serkku laitto äkästä viestiä, kun olin maininnut serkun poikaystävästä tuolle tyypille

tuo tyyppi väiti, että on useamman vuoden seurustellu serkkuni kanssa ja että serkun ja sen poikaystävän juttu piti olla ohi..

huah mikä soppa.. on serkku melkoisessa iemessä ku ei taia tietää kuka on lapsen isä..

todella sekavaa viesti,. tiedän..

Ehkä en jaksa lukea tarpeeksi ajatuksella mutta mulla meni ohi ja lujaa :D
En oikeen ymmärtäny.. siis tää sun kaveri on sun serkku? Ja serkku seurustelee herraB:n kanssa ja tää herraB ei tiedä herraA:n olemmassaolosta häh mitä :D ?

kaveri=serkku?

herra x ei ole edestarinassa mainitsemisen arvoinen tekijä?

herra A ja herra B pitäisi laittaa dna-testeihin?

pointti on: älä puutu kaverisi äläkä serkkusikaan asioihin puhumalla, vastaamalla, kysymällä tai edes lukemalla ajatuksi?

Menikö oikein edes 50%? :)

Sekavien viestien lisäksi sekavia ihmissuhteita näyttää riittävän. Ja jotkut näyttää nauttivan siitä, kun lykkäävät esim. FBssä vammaisen nopeasti vaihtuvia suhdepäivityksiä muiden ihmeteltäväksi. Ja vääriäkin, joita tulee vahingossa. Ällöä.

juuh, sekava teksti ja sekavat tapahtumat.. mutta siis, serkku kai seurustellu kahen ihmisen kanssa samaan aikaan ja en tiiä tietääkö miehet siis toisistaan ja ei taida serkku lapsen isästä olla varma..

ja siis suuttu siitä, kun laitoin sille minuun yhteyttä ottaneelle, etten ole hänestä mitään kuullu ku tiiän vaan sen jonka kanssa serkku nykysellään seukkaa.. ku siis tuo tyyppi laitto et onko serkku hänestä puhunu mitään ja tahtois saada selvyyden tuohon isyysasiaan ku on tullu ilmi ettei hän olisikaan välttis serkkuni lapsen isä, vaikka serkkuni on hänelle 9kk niin vakuutellu..

ja minä kun luulin tuntevani serkkuni..

Yhteistyössä