Harmittaa kyllä isosti
Tultiin illalla vähän ennen yhdeksää kotiin lasten kanssa uimakoulusta, ja rappukäytävässä sitten huomasin, et perkule avaimet on jääny kotiin. Mies töissä kymmeneen.. Soitin sitten kaverille, et ehtiskös se tulla käymään niitten pihalla jutskailemassa hetkiseks kun joudutaan odottelemaan miestä, niin kaveri pyysikin meidät sit sisälle. Noh, me sitte mentiin ja lapsista pääsikin sit vähän meteliä (ei normaalia suurempaa mun mielestä, eivät erityisemmin kukaan riehunu edes, mutta lähteehän neljästä lapsesta jonkin verran ääntä, mun lapsia siis 2)
No ilmeisesti sitä melua ei itse niin huomaa kun siihen on niin tottunu, mutta just kun oltiin lähdössä (kymmeneltä) niin ovikello soi ja alakerran naapuri tuli sitten valittamaan melusta
En kehdannu siihen väliin sitten mennä selvittämään että anteeksi me ollaan vieraita ja tilapäisesti siihen aikaan kylässä jne. Harmittaa kyllä, jos olisin arvannu niin ei oltais menty
Eikai tuommosesta mitään virallista varoitusta voi saaha?
No ilmeisesti sitä melua ei itse niin huomaa kun siihen on niin tottunu, mutta just kun oltiin lähdössä (kymmeneltä) niin ovikello soi ja alakerran naapuri tuli sitten valittamaan melusta