V
voivoi
Vieras
Tosiaan, ihmisten joilla ei ole varaa maksaa itse häitään ja tarjoamiaan juomia, ei pitäisi järjestää häitä ollenkaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mametsu:Ettei kaveri vaan olis raskaana tai muuten hormonit sekaisin...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Hellevi-Irmeli:Kuka vie häihin kukkia? En oo kuullu tollasesta..
No minä vein, kun olivat tosiaan rahan pyytäneet tilille ja hassulta tuntui mennä tyhjin käsin. Vein nätin pienen kimpun, mutta eihän se kelvannut. Sinne se jätettiin sitten pöydälle eikä edes vaasiin pistetty.
Alkuperäinen kirjoittaja Mustaläski:Alkuperäinen kirjoittaja Mametsu:Ettei kaveri vaan olis raskaana tai muuten hormonit sekaisin...
Mun mielestä se ei silti ole mikään oikeutus käyttäytyä nuijasti.
Mutta eikös tämä ole se nykyajan trendi? Että vieraat kustantavat itse ruokansa ja juomansa häissä?
Onko ihan legendaa vai mitä kun olen kuullut jopa häistä joissa ns. pääsymaksu?
Mutta enivei, mun mielestä nämä nykyajan prinsessamorsiot häineen ovat vieneet maun koko touhusta.
Ja tosiaan onhan se hääparin ainutlaatuinen päivä ja siitä saa tehdä juuri sellaisen kuin itse haluaa. Joskus voi vain käydä niin että vieraat eivät viihdy alkuunkaan.
Mutta se ei haittaa, aina voi vaihtaa maisemaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja noloa minusta:Meilleppä tuli kutsu, jossa oli osallistumismaksu jemmattuna "hauskasti" kutsun. Ei mennä ei.
Alkuperäinen kirjoittaja noloa minusta:Meilleppä tuli kutsu, jossa oli osallistumismaksu jemmattuna "hauskasti" kutsun. Ei mennä ei.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin ja linja-autokuljetus olisi ollut, mutta se maksoi 7e/henkilö. Parilla kympillä maksoi jo hyvinkin tuon matkan bensat, eli omalla autolla kuljettiin. Lisäksi juomatarjoilu oli, mutta kaikesta perittiin hinta. Oli ns. baari pistetty pystyyn josta saattoi ostaa juomatölkin (samalla hintaa kuin mitä ne on virosta tuodessa maksanut) tai paukun.
Alkuperäinen kirjoittaja Mustaläski:Alkuperäinen kirjoittaja noloa minusta:Meilleppä tuli kutsu, jossa oli osallistumismaksu jemmattuna "hauskasti" kutsun. Ei mennä ei.
Tosi näppärää![]()
On se kyllä oikeasti kumma kun nykyään pitää maksaa siitä että tulee kutsutuksi...
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:Alkuperäinen kirjoittaja Mustaläski:Alkuperäinen kirjoittaja Mametsu:Ettei kaveri vaan olis raskaana tai muuten hormonit sekaisin...
Mutta eikös tämä ole se nykyajan trendi? Että vieraat kustantavat itse ruokansa ja juomansa häissä?
Mutta enivei, mun mielestä nämä nykyajan prinsessamorsiot häineen ovat vieneet maun koko touhusta.
Ja tosiaan onhan se hääparin ainutlaatuinen päivä ja siitä saa tehdä juuri sellaisen kuin itse haluaa. Joskus voi vain käydä niin että vieraat eivät viihdy alkuunkaan.
mut oikeesti jääkö tuollaisesta hääparille hyvämieli, siis ku ajattelee tuota et onhan se ainutlaatuinen päivä, mut jos jo lähtökohta on tuo että ootetaan vierailta ihan älyttömiä suorituksia..
.. tuollainen käytös ei ole ainakaan häävieraita kunnioittavaa! Ovat varmasti ensin varanneet häämatkan ja sit laskeneet et jos kutsumme 100 vierasta ja kaikki maksavat ruokansa ni silloin se on 3500?.
Et sä oikeesti tarvi tuollaista ystävää!!
Alkuperäinen kirjoittaja hahaha:Alkuperäinen kirjoittaja noloa minusta:Meilleppä tuli kutsu, jossa oli osallistumismaksu jemmattuna "hauskasti" kutsun. Ei mennä ei.
kerro ihmeessä miten?
Alkuperäinen kirjoittaja Mustaläski:Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:Alkuperäinen kirjoittaja Mustaläski:Alkuperäinen kirjoittaja Mametsu:Ettei kaveri vaan olis raskaana tai muuten hormonit sekaisin...
mut oikeesti jääkö tuollaisesta hääparille hyvämieli, siis ku ajattelee tuota et onhan se ainutlaatuinen päivä, mut jos jo lähtökohta on tuo että ootetaan vierailta ihan älyttömiä suorituksia..
.. tuollainen käytös ei ole ainakaan häävieraita kunnioittavaa! Ovat varmasti ensin varanneet häämatkan ja sit laskeneet et jos kutsumme 100 vierasta ja kaikki maksavat ruokansa ni silloin se on 3500?.
Et sä oikeesti tarvi tuollaista ystävää!!
Mä luulen että häitten jälkeen sitten itketään kun niin moni jätti tulematta ja nekin jotka tulivat karkasivat heti ruuan jälkeen![]()
Ja tottakai ruokaan asti ollaan kun se kerran on itse maksettu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja noloa minusta:Alkuperäinen kirjoittaja hahaha:Alkuperäinen kirjoittaja noloa minusta:Meilleppä tuli kutsu, jossa oli osallistumismaksu jemmattuna "hauskasti" kutsun. Ei mennä ei.
kerro ihmeessä miten?
Se hääkutsu oli kirjattu niinkuin tapahtumaesitteen muotoon ja lopussa oli sisäänpääsymaksu (20e/hkö) , ruokailun sisältävä maksu ( 40e/hkö, lapset puoleen hintaan) ja sitten täyspaketti hinta joka sisälsi ruuan, juoman ja kyydit (70e/hkö ja lapset puoleen hintaan). Lisäksi sisälsi oikein kartat ja tiedot majoitusmahdollisuuksista jne.
Alkuperäinen kirjoittaja noloa minusta:Alkuperäinen kirjoittaja hahaha:Alkuperäinen kirjoittaja noloa minusta:Meilleppä tuli kutsu, jossa oli osallistumismaksu jemmattuna "hauskasti" kutsun. Ei mennä ei.
kerro ihmeessä miten?
Se hääkutsu oli kirjattu niinkuin tapahtumaesitteen muotoon ja lopussa oli sisäänpääsymaksu (20e/hkö) , ruokailun sisältävä maksu ( 40e/hkö, lapset puoleen hintaan) ja sitten täyspaketti hinta joka sisälsi ruuan, juoman ja kyydit (70e/hkö ja lapset puoleen hintaan). Lisäksi sisälsi oikein kartat ja tiedot majoitusmahdollisuuksista jne.
Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:Kun ei kuulemma annettu tarpeeksi häälahjarahaa. Olen opiskeleva yh, joten minulle 50e on tosi iso summa, mutta kun hän oli kuulemma kertonut minulle, että ruuat on 35e/henkilö, niin olisi pitänyt vähintään 70 antaa kun kaksi lasta mukana ja heidän ruokiansa puolet aikuisen hinnasta. Vein vielä lisäksi kukkia ja nekin olisi pitänyt rahana antaa, rehuilla ei tee mitään. Kaveri ilmeisesti pettyi kun ei saanut niin paljon rahaa kuin oli suunnitellut ja joutuvatkin pistämään itse puuttuvat häämatkarahat. Autoin kuitenkin vielä häiden järjestämisessäkin, että minulleppa on nyt sitten ihan sama, kiukutelkoot kaveri. Mielestäni annoin jopa aika paljon rahatilanteeseen nähden ja muutenkin kalliiksi tuli kun kirkkoon oli 50 km matka ja siitä vielä juhlapaikkaan 50km ja kahelle lapselle ja itselle vaatteet.