Kaveri ostaa lapselleen 17 000 euron mopoauton, MITÄ V*TTUA??!

• Viestiketjun aloittaja "Mitvit"
  • Ensimmäinen viesti
Mua ihmetyttää että ah niin muotitietoset ja olemuksestaan tarkat teinipalleroiset kehtaa ajella noilla muna-autoilla. Enkä ymmärrä miksi tuon ikäset saa ajella autoilla vaan siksi että niiden nimessä on mopo, ei ne ole mopoja.
Sitten vielä tuhlataan tollanen järjetön summa siihen, että se autossa istuminen alotetaan 15-vuotiaana sinne hautaan asti ja mihinkään ei enää päästä kävellen tai pyörällä.

• Tykkää
Reactions: feger
fghdd
Rakas Isä!

Berliini on mahtava ja ihmiset ovat todella mukavia täällä. Minua kuitenkin vähän hävettää aja kouluun täyskultaisella Ferrari 599GTB: llä, kun muut oppilaat ja opettajat kulkevat kouluun junalla.
Poikasi, Ahmed

Rakas poikani!

20 miljoonaa dollaria on siirretty tilillesi. Lopeta perheesi nolaaminen.
Käy ostamassa itsellesikin juna
Terveisin, Isäsi

• Tykkää
Reactions: Fornacis
Keittiönoita
Jännä ilmiö, että on täysin normaalia ostaa pikkulapselle (joka kasvaa koko ajan) satojen eurojen toppapukuja ja haalareita. Mutta kun se taapero täyttää 11 v, niin sen jälkeen sille ei saisi ostaa enää mitään kallista. Mikä niissä teineissä niin ärsyttää, ettei niille sallittaisi mitään luxusta kuten sallitaan pienemmille lapsille?

"Helekutti"
No jaa. Jos lapsi harrastaa, vaikkapa juuri sitä lätkää tai jotain johon pitää kulkea huonoilla julkisilla yhteyksillä monta kertaa viikossa, niin mopoauto voi olla ihan hyväkin ratkaisu. Vapauttaa ainakin vanhemmat jatkuvasta kyyditysrumbasta.

Suolainen on kyllä hinta. Saapi olla todella rahoissaan (ja todelakin se järkevä syy) että tuommoisen hankkii.

nuori kuljettaja
Itse sain juuri kahdella tonnilla hyvän mopoauton tuttavilta ja tulee helpottamaan sekä vanhempieni että omaa elämääni paljon. 6 kertaa viikossa treenit 15 kilometrin päässä kotoa, ja jompi kumpi vanhemmista joutuu aina hakemaan kotiin. Kyllä hekin saavat huokaista helpotuksesta kun ei tarvi enää mua kyytsätä joka paikkaan. Ja itse en aio ajaa kännissä eikä konttiin edes mahtuisi ketään kun poppikoneet vie tilaa. Mopoautot on ihan ok juttu jos niitä osaa käyttää oikein.

Yhteistyössä