Kaveri on taas niin kamalan kipeä, ettei voi hoitaa lapsiaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tällaista tällä kertaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tällaista tällä kertaa

Vieras
Mun pitäisi ottaa kolme pientä lasta hoitoon viikonlopuksi, kun heidän äitinsä on taas niin sairas, ettei jaksa hoitaa lapsiaan.

No, ei kai siinä muuten mitään, mutta sama kyseinen nainen oli pyytänyt myös toista kaveriaan lapsenvahdiksi, mutta syynä se, että pitää päästä ryyppäämään! :O

Voi jumaliste, että on hyväksikäytön maku tässä hommassa, eikä ole edes ensimmäinen kerta tätä samaa! Aargh!

Voi itku mikä tyyppi! Toisaalta parempi niiden lasten varmaan sun luona olisikin, mutta mikset pyydä hoitamisesta kunnon korvausta. Jos on varaa dokaamaan, luulisi olla varaa maksaa hoitajallekin.

Mun yksi tuttu edustaa vähän samaa ihmistyyppiä. En jaksa käsittää!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja sä tietysti suostuit etkä kysellyt 'kaveriltasi' sen enempää?

En todellakaan suostunut. Mun mies tekee pitkää työpäivää, joten viikonloppuna rentoudutaan ja harrastetaan oman perheen kesken. Viiden lapsen (joista 3 vierasta) on paha yrittääkään rentoutua. Lapset kylläkin käy sääliks. :(

Mikähän siinä onkin että monet luulevat kavereiden/lasten kummien /isovanhempien olevan AINA ILMASIA lastenhoitajia :( joille voi keksiä milloin mitäkin tekosyytä.
Hankkikoot lastenhoitajan vaikka MLL kautta,niin mutta sehän maksaa?!?!?

Alkuperäinen kirjoittaja ihme toimintaa:
Mikähän siinä onkin että monet luulevat kavereiden/lasten kummien /isovanhempien olevan AINA ILMASIA lastenhoitajia :( joille voi keksiä milloin mitäkin tekosyytä.

Niin piti vielä jatkaa että sano sinunkin olevan kipeä,korkea kuume tai jotain keksi että sun vanhemmat tulee teille tms.

Niin piti vielä jatkaa että sano sinunkin olevan kipeä,korkea kuume tai jotain keksi että sun vanhemmat tulee teille tms.

Mä sanoin jo, että ollaan sovittu miehen kanssa omaa menoa.

Musta on törkeää yrittää käyttää toisen empaattisuutta hyväkseen valehtelemalla terveydestään ja samalla suunnitella mukavaa lapsivapaata viikonloppua alkoholin ja kavereiden parissa! Mun perheeni viikonloppu menisi suoraan sanoen pilalle, jos täällä kirmaisi viisi kappaletta 1 - 4 vuotiaita lapsia...

minä sanoisin olisit miettinyt silloin kun rupesit oottaa että nyt loppui ryyppäily viikonloppuisin ja nuoruusjat saa unohtaa, että hoida vaan lapses kun olet ne hankkinut.
itselläni kolme lasta ensimmäisen tein 19v, toisen ja kolmannen 26v. eikä tee yhtään mieli minnekkään ryyppää.