S
s
Vieras
Kaveri alko mollata mua kun sanoin et pitäs yrittää laihduttaa anakin 5kg. sano et miks laihat aina haluu olla laihempia kun mitä on. olin sit ihan hiljaa, en enää mainitse sille laihuttamisesta, täytyy varmaan vaan itsekseen pohtia. kaveri kun painaa jotain 100kg. raskausaikana laihtu yli 10 kg ja kun vauva synty niin liho entiselleen, se vielä oikeen hehkutti et hänenkin vartalo palautu ennalleen raskauden jälkeen.
se omasta mielestään tyytyväinen kroppaansa, mut miks se sitten on ilkee ja ivallinen kun puhuu laihduttamisesta. joskus kun puhuin terveellisestä ruokavaliosta et laihtuisin se alko taas vaahdota tuosta et miks laihat laihduttaa, et mistä kohdalta säkin muka laihdutat... olen 163cm pitkä ja painan 65kg.
se omasta mielestään tyytyväinen kroppaansa, mut miks se sitten on ilkee ja ivallinen kun puhuu laihduttamisesta. joskus kun puhuin terveellisestä ruokavaliosta et laihtuisin se alko taas vaahdota tuosta et miks laihat laihduttaa, et mistä kohdalta säkin muka laihdutat... olen 163cm pitkä ja painan 65kg.