Kaveri katkaissut välit kanssani?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "poikamies"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"poikamies"

Vieras
Näin miehenä voi kai täällä kysyä myös neuvoja.

Kaverini meni naimisiin, ja sen jälkeen yhteydenpito lähes heti katkesi kanssani.

Eli en ole ollut yhteydessä kaveriini puoleen vuoteen, nyt kun olen soittanut hänelle, niin hän ei vastaa puhelimeen.

Eikä vastaa tekstiviesteihin.

Eli pitääkö minun nyt ymmärtää, että hän ilmoittaa näin, että ei halua olla enää missään tekemisissä kanssani?

Ymmärrän, jos ei halua olla enää kanssani tekemisissä, sillä olen sanonut joskus kännissä hänelle pahasti, pyytänyt kyllä anteeksi jälkeenpäin, mutta jotenkin tuntuu, että tämä hänen vaimonsa on sanonut, että älä ole yhteydessä enää siihen tyyppiin.
E
li en ole ollut yhteydessä kaveriini puoleen vuoteen, nyt kun olen soittanut hänelle, niin hän ei vastaa puhelimeen.

Eikä vastaa tekstiviesteihin.

Eli pitääkö minun nyt ymmärtää, että hän ilmoittaa näin, että ei halua olla enää missään tekemisissä kanssani?

Ymmärrän, että jokainen tekee valitsee itse seuransa, mutta tuntuu vain pahalta, kun tuollain katkaisee välit, eikä sano suoraan, tämä nyt on kai välien katkaisu, kun ei vastaa puheluihin, eikä tekstiviesteihin.

Varmaan perinteinen tarina, että vaimo sanelee tekemiset ja on päättänyt sun olevan "huonoa seuraa". Ootas kun tulee ero ja kaveri muistaakin, että sun sohvalle vois tulla.

[QUOTE="vieras";26240681]Varmaan perinteinen tarina, että vaimo sanelee tekemiset ja on päättänyt sun olevan "huonoa seuraa". Ootas kun tulee ero ja kaveri muistaakin, että sun sohvalle vois tulla.[/QUOTE]

No, minä joskus olinkin huonoa seuraa, kännimokailuja yms, ei kuitenkaan mitään sanallista loukkausta vakavampaa.

Mutta yhteydenpito loppui todella kuin seinään, kun kaveri meni naimisiin.

No, ehkä en ole ainoa, vaan näitä tapauksia on muitakin, eli vaimo päättää kuka on sopiva kaveri ja kuka ei.

Voisiko olla mahdollista että olisi "suuttunut" siitä että et ole pitänyt yhteyttä. Jotkut miehet olettavat että en voi soittaa toiselle kun toinenkaan ei ole soittanut ja sit ollaan vihaisia sille joka ei ole soittanut.

Voi myös olla että "kaikki" aika menee nykyisin vaimon kanssa. Eikä aikaa löydy enää ystäville.

No älä nyt ota turhan henkilökohtaisesti. Anna kaverin nyt yrittää sen vaimonsa kanssa, jos hän on tällaista vaatinut. Voi kaveri olla "hengessä mukanakin", eihän sitä tarvitse jatkuvasti yhteyttä pitääkään. Ehkä kaverista leivotaan nyt kunnon perheenisää, ja kaikki ryyppykaverit saavat jäädä. Hyvähän se on, jos tää kaveri vaivautuu yrittämään edes.
Ehkä häntä itseäänkin koskee, että ei voi siihen hauskanpitoon osallistua enää?
Joskus on tilanteita, joissa se yhteydenpito lakkaa, mutta ehkä jonain päivänä ystävyyttä voi elvyttää jälleen.
Itsekin olen joutunut katkaisemaan välit ystävään, jota rakastin. Mutta tämä nyt olikin vähän mutkikkaampi juttu siinä mielessä, että olemme vastakkaista sukupuolta.

Yhteistyössä