Kaveri ja sen mustasukkainen mies...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vähän nolona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vähän nolona

Vieras
Kaveri itki mulle mesessä eilen kun sen mies on niin kamalan mustasukkainen ja oli vetänyt kamalat raivarit. Kaveri siis harrastaa sellaista että se ottaa itsestään "eroottissävyisiä" kuvia ja postailee niitä nettiin. Ei mitään rivoa, aina on bikinit tai alusvaatteet vähintään päällä, mutta silti... Ja osa näistä on vähän sellaisia fetissityyppisiä kuvia. Kaverin mies ei tästä ollenkaan tykkää, se on niillä jatkuva riidanaihe. Kaveri taas ei halua luopua harrastuksesta, on sitä mieltä että mies ei häntä määräile, kuvausta harrasti jo ennen kuin tapasi miehen ja mies oli etukäteen jo kuvaamisesta tietoinen.

Nyt siis kaveri itkee tota tilannetta, enkä mä ollenkaan tiedä mitä mä sille sanoisin, kun se jo veti herneen nenään kun sanoin että en mäkään pitäisi siitä jos mun puoliso laittaisi itsestään vähäpukeisia kuvia ympäri nettiä... kuulemma kukaan ei ymmärrä sitä. Voi huokaus.

Taitaa olla niin, että joko harrastus tai mies lähtee. Se on vaan kaverin valkattava ihan ite että kumpi.

Jos harrastus on oikeasti tosi-tosi tärkeä, niin sitten pitää löytää semmoinen siippa, jolle asia on ok. Harvemmassa varmaan ovat, mutta ihmisiä on joka lähtöön: vakka kantensa löytää.

Sinänsä kyllä mietityttää, että jos mies tiesi harrastuksesta etukäteen, niin miksi siitä nyt pulttia ottaa?

Yhteistyössä