V
Vähän nolona
Vieras
Kaveri itki mulle mesessä eilen kun sen mies on niin kamalan mustasukkainen ja oli vetänyt kamalat raivarit. Kaveri siis harrastaa sellaista että se ottaa itsestään "eroottissävyisiä" kuvia ja postailee niitä nettiin. Ei mitään rivoa, aina on bikinit tai alusvaatteet vähintään päällä, mutta silti... Ja osa näistä on vähän sellaisia fetissityyppisiä kuvia. Kaverin mies ei tästä ollenkaan tykkää, se on niillä jatkuva riidanaihe. Kaveri taas ei halua luopua harrastuksesta, on sitä mieltä että mies ei häntä määräile, kuvausta harrasti jo ennen kuin tapasi miehen ja mies oli etukäteen jo kuvaamisesta tietoinen.
Nyt siis kaveri itkee tota tilannetta, enkä mä ollenkaan tiedä mitä mä sille sanoisin, kun se jo veti herneen nenään kun sanoin että en mäkään pitäisi siitä jos mun puoliso laittaisi itsestään vähäpukeisia kuvia ympäri nettiä... kuulemma kukaan ei ymmärrä sitä. Voi huokaus.
Nyt siis kaveri itkee tota tilannetta, enkä mä ollenkaan tiedä mitä mä sille sanoisin, kun se jo veti herneen nenään kun sanoin että en mäkään pitäisi siitä jos mun puoliso laittaisi itsestään vähäpukeisia kuvia ympäri nettiä... kuulemma kukaan ei ymmärrä sitä. Voi huokaus.