Kaveri ja hänen teinityttärensä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsy

Vieras
mulla on ihana kaveri, mutta jo pitkään on ollut todella rasittavaa, että aina, kun tapaamme, on hänen teini-ikäinen tyttärensä vieressä kuuntelemassa. siis aina.

tapaamme lähinnä toistemme kodeissa ja lapset mukana, ja muut lapset hommailee omiaan, mutta tämä tytär on siinä aina.
olen yrittänyt nätisti sanoa, että meillä ois nyt vähän kahdenkeskistä asiaa jne, mutta ei suostu lähtemään.
äitiänsä tämä ei haittaa, mutta minä haluaisin joskus puhua siis ihan vain aikuisten juttuja! jopa ihan SIITÄ!
haluaisin siis hetken hengähtää lasten asioista, kun kuulen niitä kotonanikin jo ihan tarpeeksi.

Aika huonoa käytöstä lapselta... Mutta, kun hän kerran kokee olevansa niin aikuinen ja äidille se on ok, niin ihan hyvin voit puhua jopa SIITÄKIN. Eiköhän se teini lähde aika pian omiin oloihin, kun alat kertoa tarinaa. :D

Taas olen sitä mieltä, että kannattaa sanoa nätisti suoraan nuo asiat. Meillä myös teini-ikäinen on tosi usein kuuntelemassa kun tulee aikuisia kylään, mutta kaikkien kavereiden kanssa on kyllä sitä kahdenkeskeistäkin aikaa, ilman lapsia, joten tuo ei niin haittaa. Ja mun mielestä on usein kiva että tyttö viihtyy meidän "kalkkistenkin" seurassa.

Mutta tosiaan, jos teillä ei ole mahdollista järjestää tuota aikaa ilman lapsia, niin kertoisin suoraan tytön äidille toivomuksen ettei tyttö olisi aina mukana. Voisivat sitten keskenään hoitaa tuon asian taas tytön suhteen.

Minusta on todella outoa käytöstä teiniltä, että HALUAA olla äitinsä ja tämän ystävien seurassa. Meillä on kaksi teiniä ja ne pitää suorastaan käskeä edes tervehtimään vieraita, jonka jälkeen ne livahtavat niin omille teilleen heti.
Mutta jos mikään muu ei tehoa, niin tuollainen seksiasioista (tai muista aroista...?) puhuminenhan voisi toimia shokkiherättäjänä! Ei muuta kun siitä vaan ala ronskisti vääntämään, niin katsotaan joko menee hellävarainen vihjaus perille, että muut voisi poistua...

Kun olin teini niin äitilläni oli ihania kavereita jotka juttelivat minunkin kanssani. He olivat ihania ja huomaavaisia. Kiva kun tytär on äitille läheinen eikä notku jossain lähikaupan edessä tupakoimassa ja kiroilemassa.. Minusta itse olet aika töykeä..Perheelliselle ihmiselle perhe menee etusijalle, ja heidän kotonaan tytärtä ei voi käskeä omiin nurkkiin vain sinun takiasi? En ymmärrä ollenkaan. Ja joskus voitte mennä jonnekin muualle kun heidän kotiinsa, jos haluat keskustella jostain yksityisasioista. Ja ps. en usko että kukaan haluaa kuulla yhtään ihan SIITÄ.

Yhteistyössä