Kaveri iskee naisia liukuhihnalta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies36v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mies36v

Vieras
Mul on yks ikäiseni kaveri, joka on ihan armoton iskumies. Iskee kauniita naisia liukuhihnalta. Yleensä vaan yhden illan juttuja, joskus harvoin muuta. Joskus 10 vuotta seurustellut vähän pidempään. Ja on sillä tietty muutamia vakipanoja kanssa, joten varmaan saa seksiä enemmän kuin monet parisuhteessa. Joskus kysyin, että mikä on sen salaisuus. Se sanoi, että "tavallisena tyyppinä en iskis juuri ketään, mutta lentokapteenina, toimitusjohtajana ja musiikkimogulina juttu onkin toinen."

Tyypillä on ihan hyvä ammatti, mutta ei mitenkään säväyttävä. Ja kun sitten tolle linjalle lähtee, niin voi laittaa lisää muutenkin. Hauskoja tarinoita siltä kyllä irtoo... Ja aina se vitsailee kuinka se on suomalais-saksalaisena aatellisena iskenyt jonkun luxemburgilaisen herttuan tyttären. Sinällään hassua, että tää herttuattaren tytär on niin vaatimaton, että on tullut ihan Suomeen asti Alepan kassalle töihin.... hassu maailma.

Mää en oo koskaan tullu isketyksi kenenkään kiinnostavan mogulin tai vogulin tasolta. Toisaalta en olekaan erityisen kaunis, ainakaan enää, niin varmaan kreivit ja kapteenit ohittaa mut ilman kahta vilkaisua.

No mua ei ole kukaan mies edes yrittäny iskee minään ihmeellisenä, ihan tavan pentteinä ovat esiintyneet. Itse olen esiintynyt lomittajana ja keinosiementäjänä vastaavissa tilanteissa.

Kuulostaa surulliselta. Iskee kaupan kassan joka onkin herttuatar joka luulee iskeneensä lentokapteenin joka onkin roskakuski. Ja sitten he eivät edes ehkä enää tapaa, eikä se yökään ollut kummoinen.

Muilla sen ikäsillä on perhe.

Se sun kaveri on varmaan lukenu Pertti Ylermi Lindgrenin kirjan Kreivi ja ottanu siitä mallia. Ihan uskomaton tarina, jotenkin ihan käsittämätöntä, että voi olla tositapahtumiin perustuva...

Niin kai tuo tuntuu menevän. Huippu-urheilijoilla, lentokapteeneilla ja poliisi/palomiehillä tuppaa olemaan vientiä. Ei sitten vaan kannata ihastua, jottei tartte myöhemmin kertoa olevansa joku Pena huoltofirmasta.